Belastingen
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dit hoort eerder thuis in "politiek in Nederland". Nederland faciliteert deze constructies. Zijn niet alleen bedrijven vanuit Griekenland (dit ging overigens over een Canadees bedrijf met plant in Griekenland), die hier gebruik van maken. Wie is hier de crimineel? Ik stem voor Nederland. Angry
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Johan,met je eens.
Wat een verhaal kon ook mijn oren niet geloven.toen ik deze week naar Een Vandaag keek.
Dit gegeven is al eens eerder aan de orde geweest,eigenlijk al jaren,ik dacht hier heeft de politiek zeker wat aangedaan,maar nee hoor tot op de dag van vandaag:
Heel gewoon kan allemaal in ons brave Nederland.
Zullen na het zomer-reces wel weer wat Kamer vragen over komen,maar je kent de uitslag al: ALLES BLIJFT ZO ALS HET IS.

Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Àls onze politiek d'r wat aan gedaan zou moeten hebben, dan zou dat initiatief toch zeker van onze minister van financiën af moeten komen! Maar ja onze Jeroen heeft wel andere zaken aan 't hoofd....

[Afbeelding: r0clj6.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
Maar toch helemaal legaal,  ja allemaal keurig georganiseerd in Nederland.
Ik had hier ook een paar jaar geleden al over gehoord, maar zolang er zo 
lekker aan verdiend wordt zal dit wel niet een twee drie veranderen.
Quote
#6
@Nanny

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het is heel erg allemaal.
Hollandse hufters en Griekse nep-boeren.
Zelf heb ik er echt mijn buik van vol.
Quote
#7
@Wim. Zeker met je eens dat dat ook niet klopt met die boeren. En fout is fout . Persoonlijik 
heb ik dan toch weer meer moeite met de multinationals die met open armen worden ontvangen 
door meneer Duijsselbloem en kornuiten dan met de keuterboer die met een 
pickup gekocht van europees subsidiegeld rondrijdt. 
En dan gaat meneer Duijsselbloem ook nog vertellen hoe het moet en hoort in Griekenland.....
Maar misschien ben ik een beetje bevooroordeeld.

Sowieso heb ik trouwens mn bedenkingen over europese subsidies. Als ik zie wat er hier op 
t pleintje gedaan is met een slordige 350-000 euro...Meer kwaad dan goeds zou ik zeggen.
Maar dit gaat off topic langzamerhand.
Quote
#8
Om even helemaal off topic te gaan: Hoeveel miljarden van de Europese Unie heeft de Italiaanse (Siciliaanse) maffia in de loop van de laatste decennia niet opgestreken? Subsidies voor  o.a. landbouw, groene energie en afvalverwerking.

Het valt trouwens ook op dat in België de landbouwers om de zoveel jaren omschakelen in hun productie, afhankelijk van wat de EU aan subsidies geeft.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
"Maar misschien ben ik een beetje bevooroordeeld."
Helemaal niets mis mee Nanny, gezien je vorige posts heb je een gezond relativerend vermogen.
Quote
#10
Ik lees net een stukje over de NAMCO in Thessaloniki, daar wordt het auto merk PONY gemaakt. 
Een echt Grieks produkt, wat willen we nog meer. Nee dat wordt dan door de staat 
weer tegengewerkt, liggen al een half jaar verzoek om vergunningen in t laatje te wachten 
om ook maar gelezen te worden.  Hier zouden volgens dat stukje dus 400 mensen zo 
aan t werk kunnen.
Wat ik bedoel te zeggen eigenlijk is dat er hier in Griekenland ook heel veel dingen 
moeten veranderen, je kunt niet alle schuld naar Europa schuiven.
Quote
#11
Bedankt voor de tip Nanny, eerlijk gezegd had ik nog nooit van het merk Namco gehoord. Leuk om te weten dat er wel degelijk auto's gebouwd worden in Griekenland.
Ik vrees echter dat dit -ook mét vergunningen- geen groot succes gaat worden, dit is in mijn optiek (en zal me voorzichtig uitdrukken) nou niet bepaald een auto van/voor 2015.
Doet me een beetje denken aan het Lada/FSO idee uit de 70er jaren Confused 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.









Nanny schreef:Wat ik bedoel te zeggen eigenlijk is dat er hier in Griekenland ook heel veel dingen 
moeten veranderen, je kunt niet alle schuld naar Europa schuiven.

Helemaal mee eens Nanny! Er moet een compleet andere visie op ondernemen, handel en vooral innovatie komen in Griekenland wil het bij de rest van Europa én de wereld kunnen (blijven) aansluiten.
Quote
#12
Ben het met je eens dat het niet echt modern of mooi autootje is. 
Maar dit soort autos werden volgens mij gebruikt bij bedrijven als OTE. DEH, politie etc
Toch prima daarvoor?  Erg goedkoop bovendien. Ik dank dat heel veel mensen alleen al zon pony zouden kopen omdat ie Grieks is en goedkoop. Bovendien kan ie natuurlijk aangepast worden, aan de wensen mode van deze tijd.
Quote
#13
Men onderneemt op dit moment daadwerkelijk iets om zwart geld boven water te krijgen. Zit ook toch veel geld bij de zg. Onderbetaalde dokters van de staatsziejenhuizen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
@Chris, werd ook tijd om  daar eens een beetje orde op zaken te stellen.
Brengt ook mooi geld in t laatje lijkt me, en wie weet gaan die doktoren 
nu ook eens uit zichzelf een bon uitschrijven.
Quote
#15
de oude pony was veel te zien op de griekse plateland in de jaren 80. was een prachtig autotje voor de boer. voor 2 a 3 personen en laadbak. was gebouwd op de chassis en motor van de Citroen 2 cv. ik heb last in Ommen 2 meharis gezien en ik denk dat zo een griekse auto ideaal zou zijn voor de tourist en de griek op de kleine eilanden.
en zeer betrouwbaar , ik heb met mijn lelijke eend in de jaren 80 minstens 7 keer Athene Stockholm gedaan zonder problemen , en een half jaartje in Amsterdam gereden.enige probleem was in Stockholm bij -20, was wat moeilijk om warm te krijgen in de auto.
dat was de oude pony
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
I love these Greek Pony's at first sight.Great  future ahead
in a more sober and realistic country.No more export of
expensive money to the Mercedes/Audi walhallah!
Quote
#17
Yep, dus dan hebben we de pony voor (nep) boeren, alle gemeentewerken, ote,deh,deyak etc. in de verhuur voor de toeristen, maar je zou misschien ook een speciale uitvoering kunnen maken als kofferwagentje in hotels, op luchthavens etc. Daar hebben we toch ook aardig wat van nodig en die moeten simpel en stevig zijn toch niet mooi om te zien.
Quote
#18
Goede avond

En vandaag als goed burger onze belasting wezen betalen, wij kunnen het gelukkig OOK in één keer betalen i.p.v. 3 termijnen. Big Grin
Tja en het voordeel is dat je dan een fikse korting krijgt Big Grin ,  kunnen wij nu weer 3 x buiten de deur gaan eten Tongue
Wel weer wat nieuws bij de Eurobank, en daar kunnen zij niets aan doen, opdracht van de Griekse bank...
of wij kopieën willen overleggen van onze stroom, telefoon en water rekening EN waar het geld vandaan komt voor ons inkomen hier ... Huh
dat hebben zij allemaal AL Huh , want alles gaat bij ons automatisch,  alleen is er schijnbaar weinig gekoppeld aan elkaar, en zo gaat men proberen om uit te zoeken WAAR het geld blijft.
Bij onze aangifte zal al een kopie van de bank waarop staat hoeveel rente er is uitgekeerd,  dus die koppeling van de bank naar belasting dienst is er AL WEL Idea
En zo gaat er dus WEL het een en ander veranderen..... iets wat hier veel mensen van de bevolking NIET zal bevallen Angry
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse belastingen op jacht naar miljarden oriste 0 1.907 14 August 2010, 09:08
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)