Ik stel mij eventjes voor
#1
Hallo andere forumgebruikers!

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar las al een flinke tijd mee. Complimenten voor dit mooie forum dat zeer informatief is en zelfs gezellig. Je kunt hier een hoop dingen leren van elkaar. Ga zo door allemaal! Wink

Maar goed, ik zal mij even verder voorstellen...... Sinds 2008 ga ik samen met mijn partner naar Griekenland toe, omdat hij al een Griekofiel was, maar ook nog nooit daar geweest was. Ik had nog nooit eerder gevlogen, en was er erg bang voor. Toch de stap genomen en zodoende onze eerste vakantie geboekt in 2008 naar Rhodos. Ik kwam in een andere wereld terecht dan het platte Nederland en ons betonnen flatje. Big Grin  Mijn vliegangst was ik vlug overheen, ik vond het schitterend! Had ik mij daar altijd zo bang voor gemaakt?! Confused Het jaar erop naar Karpathos, toen in 2010 naar Samos, toen naar Lesbos in 2011 en in 2012 naar Corfu. 2013 wederom naar Samos geweest, maar in 2014 in Nederland en 2 dagen in Duitsland gebleven omdat wij onze ouders een vakantie cadeau hadden gedaan. Nu zijn wij net helaas 2 weken terug van een 2 weken durende vakantie op Kreta. Elk jaar is het een afscheid die zeer doet als je vliegtuig opstijgt en je het eiland onder je ziet verdwijnen, want je weet dat je weer je leventje en werk moet oppakken in Nederland. En dat gevoel van heimwee naar Griekenland kan lang blijven hangen, dus dan maar webcams bekijken en zitten kwijlen en wensen dat je daar ook was. Tongue  Ik durf gerust te zeggen dat het mijn tweede land is, want het omarmt mij al als ik uit het vliegtuig stap. Nu is het wel zo dat ieder eiland zijn charme heeft, maar Samos ligt ons nauw aan het hart. Graag willen wij Kreta ook verder ontdekken, want ook Kreta zit in ons hart.

Dit was zo'n beetje mijn verhaal en misschien herkennen jullie je hier ook wel een beetje in......

Tot horens allemaal!

Groetjes,

Mario
Quote
#2
welkom op deze mooie site,ben ook op die eilanden geweest,alleen op corfu niet,nu alleen nog  maar kreta
in april zuid kreta plakias, juni en september/oktober op west kreta nabij xania,het is ook ons tweede land,soms wel eerste land

[Afbeelding: 2la556a.jpg]

[Afbeelding: jpbhuc.jpg]
Quote
#3
[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Welkom op Oríste Mario; leuk dat je je even voorstelde als nieuw forumlid.

Als je het leuk vindt kan je je profiel personaliseren via 'GebruikersCs'-> 'Jouw profiel'. (Avatar, forumfoto, To-do lijst, Griekenland-CV enz. )
En wil je meer weten over de werking van / mogelijkheden op dit forum kijk even in de Oriste - 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Héél veel lees- en schrijfplezier hier, welkom bij de grote club van Griekenland-liefhebbers Smile

Ger
Quote
#4
Welkom Mario!
Het gevoel dat je bekruipt bij terugkeer naar Nederland is voor mij zo ontzettend herkenbaar...
Een dag voor vertrek word ik altijd al weemoedig en op weg naar het vliegveld is het helemaal bar en boos.
Ik erger me aan de vrolijke mensen, die blij zijn weer naar huis te mogen, want mij staat het huilen dan nader dan het lachen.
En vervolgens thuis proberen het vakantiegevoel vast te houden, maar ja, de sfeer is niet te vergelijken natuurlijk.
Net als jij kijk ik ook dagelijks naar de live webcams van (in mijn geval) Paleochora , zodat ik er nog een beetje bij ben...
Sterkte met acclimatiseren hoor!
Quote
#5
Welkom hier! Dat heimwee gevoel is heel herkenbaar!  Smile
Ik heb ook mooie herinneringen aan Samos, wil ik zeker nog eens terug.
Veel plezier hier en met kwijlen over Griekenland! Smile
Quote
#6
Ja Mario, Samos bezoeken en je bent je hart verloren .... We kennen het. Op dit forum is Sanos kort geleden tot het mooiste eiland gekozen Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De knoop doorgehakt: ik stel me ook even voor :) JipJipster 3 1.865 01 August 2022, 13:39
Laatste bericht: JipJipster
  Ik stel me even voor Taxidhis 11 9.551 30 May 2016, 22:53
Laatste bericht: Petra
  Ik stel me even voor Reas 4 6.141 22 January 2016, 13:39
Laatste bericht: Damiaatje
  Ik stel me ook graag even voor... paulette1958 10 5.829 30 July 2012, 08:54
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Rolf Rolf 3 3.283 02 December 2010, 21:46
Laatste bericht: Petra
Rainbow ik stel mij voor ; @lber10 @lber10 8 5.713 29 November 2010, 21:13
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Petra Petra Kardoula 3 3.150 26 November 2010, 09:59
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)