Vliegtickets
#1
Hallo!

Een aantal vrienden en ik willen na ons examen, dus eind mei/begin juni misschien naar het prachtige Kefalonia. Nu ben ik de afgelopen dagen een beetje aan het zoeken gegaan naar vliegtickets in die periode, maar ik kan alleen maar vrij dure vliegtickets vinden (zo tussen de 400 en 1100 euro). Maar als ik rondkijk naar tickets die je nu naar andere eilanden (zoals Kos of Corfu) kan boeken kan je soms al voor minder dan 100 euro naar Griekenland vliegen. Het kan natuurlijk dat nu lang nog niet alle vluchten voor die periode bekend zijn, maar ik ben toch wel heel benieuwd wat ik kan verwachten. Mijn vraag is daarom: heeft iemand ervaring met vliegen vanuit Nederland (of bijv. Weeze) naar Kefalonia eind mei of begin juni? Hoe veel kost een ticket ongeveer? 

Ik hoor het graag!
Groetjes, Anne
Quote
#2
De prijzen van vliegticketten zijn zeer labiel en variëren van dag tot dag. Er zijn zeer veel websites via dewelke je een ticket kan boeken (bv. ebookers.com). Met ebookers heb ik goede ervaringen.
Chartervluchten en low budgetmaatschappijen (bijkomende kosten op de basisprijs!) zijn niet altijd goedkoper. Ik vlieg steeds met "Aegean Airlines" die een zeer goede service aanbieden. Voor mijn vlucht heen en terug in oktober/november naar Lesvos heb ik € 160 betaald. Momenteel draaien de prijzen voor hetzelfde ticket tussen € 375 à € 500. Zelfde scenario in het hoogseizoen... ik betaalde € 240 (weliswaar 6 maanden op voorhand geboekt), de ticketprijzen stegen tot meer dan € 850 à € 900.
Met ander woorden, vermits je reeds de periode van vertrek kent, kan je best dagelijks eens diverse websites consulteren. Bij een interessante prijs kan je het ticket reeds vroegtijdig boeken.
Kijk ook eens op de website van Aegean Airlines. Ik weet wel niet of deze maatschappij verbinding verzekerd tussen Nederland en Kefalonia.
Quote
#3
Vanaf AMS vliegen alleen Transavia en TUI/Arke op Kefalonia. Reken op minimaal € 350,- per ticket plus bagagekosten. Alleen TUI wil nog wel eens op het laatste moment de tickets in de aanbieding doen als er veel beschikbaarheid is, maar daar zou ik niet vanuit gaan.
Volgens mij kun je wel goedkoop vliegen vanaf Charleroi op Zakynthos en dan met de veerboot verder. Ben je wel 1,5 dah onderweg met overnachting in Zakynthos. Andere goedkope mogelijkheden zijn er niet, ik heb het dit jaar helemaal uitgezocht.
Als je dus goedkoop wil zou ik een ander eiland kiezen dan Kefalonia. Voor eindexamenkandidaten lijkt me dit sowieso geen geschikt eiland, de gemiddelde leeftijd ligt hier vrij hoog.
Quote
#4
Is er een reden waarom de prijzen voor Kefalonia zo hoog zijn?
Quote
#5
Omdat er niet zoveel op gevlogen wordt?
Het is niet een heel toeristische bestemming vanuit Nl, Du en België. Er zitten vooral veel Engelsen én Italianen. Ik heb ook nog gekeken om via London of Italië te vliegen maar dan haalde je de aansluiting niet en moest er overnacht worden plus dat bij de lowcost carriers er nog een absurd bedrag bijkomt voor bagage.

Overigens heeft Corendon dit jaar ook gevlogen op Kefalonia - die was ik nog vergeten - maar wel met tussenstop naar mijn weten, en ook niet goedkoop, 380,- per ticket.
Quote
#6
retourtje transavia amsterdam/athene 150 euro
retourtje olympick air athene/kefalonia circa 100euro
kan pas in dec geboekt worden
Quote
#7
Alleen de aansluitingen kloppen voor geen meter waardoor je moet overnachten in Athene en dan komt er nog weer x bedrag bij. Je dacht toch niet dat ik mijn huiswerk niet gedaan had ;) ik ben zowat een halve reisagent.
Quote
#8
Super bedankt voor alle reacties! Fijn dat er zo snel wordt gereageerd :) Zo te zien wordt het toch niet Kefalonia, toch wel erg prijzig. Maar even verder kijken.. Nogmaals bedankt!
Quote
#9
het is niet uitgesloten i v m met de problemen op de
Egeïsche eilanden dat aegean/olympic meerdere
vluchten per dag gaat inzetten in 2016 naar de ionische
eilanden, was dit jaar al het geval naar Paros en Naxos !
Quote
#10
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Annemaria,sunweb heeft wel een mooie aanbieding mei/juni is wel een pakketreis
Quote
#11
Afgelopen juni met Arke Fly, incl 20 kg bagage, 648 Euro voor 2 personen betaald.
Heenweg tussenlanding op Skiathos
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#12
Verleden jaar ook naar Kefalonia geweest. Maanden op voorhand alle afgezocht en uiteindelijk de volgende goedkoopste oplossing gevonden:
1) met Jetair van Brussel naar Zakyntos;
2) aan de luchthaven een huurwagen opgehaald en naar het noorden van Zakyntos gereden (ca. 1 uur) naar Aghios Nicholaos in een zeer rustige B&B een halve kilometer van het haventje. We hebben wel op voorhand toelating gevraagd om naar andere eilanden te mogen. Anders ben je niet verzekerd. Je dient wel een toeslag van 60 EUR te betalen;  
3) de volgende morgen de ferry genomen naar een haventje aan de zuidpunt van Kefalonia;
4) bij aankomst dwars door Kefalonia gereden waar we net buiten de stad Samia aan het water een hotel hadden geboekt;
5) tijdens ons verblijf een dagovertocht gemaakt naar het prachtig eiland Ithaka genomen. De ferry vertrekt uit Sami en komt er weer aan;
6) bij vertrek uit Sami deden we net het omgekeerde traject met terug aankomst in Aghios Nicholaos;
7) nog twee dagen verbleven in voornoemd B&B aldaar en de bezienswaardigheden van Zakynthos bezocht;
8) op de laatste dag het voertuig terug aan de luchthaven ingeleverd en met J Rolleyes etair terug naar Brussel;

Het klinkt allemaal ingewikkeld, maar dat is het niet. Het was een heel mooie vakantie en zeker niet duur. Wel moet je toch wat opzoekingen maken en contacten leggen/reservaties doen om alles in mekaar te doen passen. Maar daar hebben we reeds jarenlange ervaring mee. Het was zeker de moeite waard, dus doen dan maar...
Quote
#13
@9930 ZOMERGEM prima oplossing, 3 eilanden gezien in  1 vakantie,
zo ongeveer doen wij dat al enkele jaren maar dan op de Cycladen
met als uitvalbasis  Naxos  ,bevalt ons uitstekend Smile
Quote
#14
@9930Zomergem: maar dan ben je dus wel 1,5 dag onderweg zoals ik al aangaf. Dan heb ik het over van deur tot deur vanuit Nl naar Kefalonia. Als je alle tijd hebt prima maar als je maar beperkt vakantie hebt, gaat dit allemaal van je tijd ter plekke af.
Quote
#15
@Vito, dat is nou eilandhoppen, over zee van eiland naar eiland
voor velen is dit het leukste van hun vakantie en zien dit zeker
niet als tijdverlies, zo als de laatste keer in juni van Naxos naar Koufonisia
 waar we begeleid werden door een school
dolfijnen Big Grin

[Afbeelding: 344duvm.jpg]
Quote
#16
Iemand die kan vertellen wat hij of zij betaald hebben voor een vlucht naar Athene afgelopen hoogseizoen ? Maatschappij en waar vandaan ?
Quote
#17
De website van Aegean Airlines werd aangepast met de vluchten tot 17 september 2016, maar er loopt waarschijnlijk iets fout. De "go-light" tickets zijn duurder dan de "business" tickets Huh 

En duur!!!   Angry

Een retourtje Brussel-Athene in de periode mei/juni = 411€ (incl. ruimbagage).
Bij Brussels Airlines kost hetzelfde ticket 196 € (incl. ruimbagage)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
Kun je bij Brussels airlines nu al een datum vastzetten ?
Quote
#19
(18 September 2015, 19:59)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kun je bij Brussels airlines nu al een datum vastzetten ?

Ja, vertrek- en terugkeerdatum moeten binnen de 333 dagen liggen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
Vito,

Alles wat we deden gebeurde op 12 dagen tijd. Ik weet niet wat je precies bedoelt met een 'beperkte tijdsduur. Als je blijkbaar voor een verlengde weekend naar Kefalonia wil, prima. Maar dat is voor mij geen vakantie. Nooit van onthaasten gehoord?  We deden alles op een gezellig en gezappig tempo en hadden alleszins niet het idee enig tijd verloren te hebben. Ik kan de visie van Metaxa enkel beamen.
 
De eerste namiddag kwamen we in de late namiddag toe op de luchthaven van Zakyntos. Dan met de huurwagen op zijn gemakjes het eiland van zuid naar noord doorkruist om toe te komen in Aghios Nicholaos waar we inchekten in een zeer gezellig B&B met prachtig zicht op de haven en Kefalonia niet ver weg. 's avonds heerlijk gegeten in een eettentje bij het klotsende water en een ademnemende zonsondergang bewonderd. Na een flinke nachtrust 's morgens vroeg de volgende dag de ferry genomen naar Kefalonia. prachtig, en ja ook dolfijnen gezien. In de late namiddag geland in Kefaliona en nog heel wat bezicht op doortocht  naar Sami, waar we 7 nachten vertoefden. Daar bij ook een ademverwekkende dagovertocht naar Ithaca gemaakt. Bij terugkeer naar Kefalonia op Zakyntos nog 2 dagen rondgetoerd op het eiland om de bezienswaardigheden te zien (ruim voldoende als je tenminste geen genieter van de hectische stranden in het zuiden van het eiland bent).

Als je vindt dat hierbij tijdverlies gepaard ging, tja...
Quote
#21
Als je hoofddoel Kefalonia is, wel ja. ;)
Zakynthos zijn we al 2 x geweest en hebben we al uitgebreid gezien. En we hebben meerdere malan eiland gehopt of ge-eilandhopt net zo je wil, dus we weten prima wat dat is. Wij komen voor Kefalonia dus ja, dan betaal ik liever wat meer en zit ik direct op de plek van bestemming.
Daarbij kwam voor ons ook nog het stuk NL - Charleroi wat een slordige 300 km is. Alles afwegende is voor ons een rechtstreekse vlucht AMS - EFL veel aantrekkelijker (en uiteindelijk ook goedkoper als je benzine en overnachten meerekent) dan via de omweg.
Quote
#22
9930 zomergem; jammer dat je zo kort op ithaki bent geweest
het pareltje van de ionische eilanden ,maar dat kan altijd nog
ook goed te combineren met lefkas
Quote
#23
(19 September 2015, 15:48)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito,

Alles wat we deden gebeurde op 12 dagen tijd. Ik weet niet wat je precies bedoelt met een 'beperkte tijdsduur. Als je blijkbaar voor een verlengde weekend naar Kefalonia wil, prima. Maar dat is voor mij geen vakantie. Nooit van onthaasten gehoord?  We deden alles op een gezellig en gezappig tempo en hadden alleszins niet het idee enig tijd verloren te hebben. Ik kan de visie van Metaxa enkel beamen.
 
De eerste namiddag kwamen we in de late namiddag toe op de luchthaven van Zakyntos. Dan met de huurwagen op zijn gemakjes het eiland van zuid naar noord doorkruist om toe te komen in Aghios Nicholaos waar we inchekten in een zeer gezellig B&B met prachtig zicht op de haven en Kefalonia niet ver weg. 's avonds heerlijk gegeten in een eettentje bij het klotsende water en een ademnemende zonsondergang bewonderd. Na een flinke nachtrust 's morgens vroeg de volgende dag de ferry genomen naar Kefalonia. prachtig, en ja ook dolfijnen gezien. In de late namiddag geland in Kefaliona en nog heel wat bezicht op doortocht  naar Sami, waar we 7 nachten vertoefden. Daar bij ook een ademverwekkende dagovertocht naar Ithaca gemaakt. Bij terugkeer naar Kefalonia op Zakyntos nog 2 dagen rondgetoerd op het eiland om de bezienswaardigheden te zien (ruim voldoende als je tenminste geen genieter van de hectische stranden in het zuiden van het eiland bent).

Als je vindt dat hierbij tijdverlies gepaard ging, tja...

Vreemd dat je 's avonds (18:00h) vanuit Agios Nicholas geen ferryverbinding meer had. Jaren gelden dit ook gedaan en toen geraakten we dezelfde dag nog van Zakynthos naar Kefalonia. Foto van die ferry en route beschrijving staat hier al ergens op het forum.
Quote
#24
(19 September 2015, 22:02)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 September 2015, 15:48)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito,

Alles wat we deden gebeurde op 12 dagen tijd. Ik weet niet wat je precies bedoelt met een 'beperkte tijdsduur. Als je blijkbaar voor een verlengde weekend naar Kefalonia wil, prima. Maar dat is voor mij geen vakantie. Nooit van onthaasten gehoord?  We deden alles op een gezellig en gezappig tempo en hadden alleszins niet het idee enig tijd verloren te hebben. Ik kan de visie van Metaxa enkel beamen.
 
De eerste namiddag kwamen we in de late namiddag toe op de luchthaven van Zakyntos. Dan met de huurwagen op zijn gemakjes het eiland van zuid naar noord doorkruist om toe te komen in Aghios Nicholaos waar we inchekten in een zeer gezellig B&B met prachtig zicht op de haven en Kefalonia niet ver weg. 's avonds heerlijk gegeten in een eettentje bij het klotsende water en een ademnemende zonsondergang bewonderd. Na een flinke nachtrust 's morgens vroeg de volgende dag de ferry genomen naar Kefalonia. prachtig, en ja ook dolfijnen gezien. In de late namiddag geland in Kefaliona en nog heel wat bezicht op doortocht  naar Sami, waar we 7 nachten vertoefden. Daar bij ook een ademverwekkende dagovertocht naar Ithaca gemaakt. Bij terugkeer naar Kefalonia op Zakyntos nog 2 dagen rondgetoerd op het eiland om de bezienswaardigheden te zien (ruim voldoende als je tenminste geen genieter van de hectische stranden in het zuiden van het eiland bent).

Als je vindt dat hierbij tijdverlies gepaard ging, tja...

Vreemd dat je 's avonds (18:00h) vanuit Agios Nicholas geen ferryverbinding meer had. Jaren gelden dit ook gedaan en toen geraakten we dezelfde dag nog van Zakynthos naar Kefalonia. Foto van die ferry en route beschrijving staat hier al ergens op het forum.

Ging tot 20 september iedere dag wel 2x heen en weer. Tot 11 oktober is dat nog 5 maal per week.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#25
Vito: de gustibus et coloribus non disputantur. Voor ons was alles perfect en prijs/kwaliteit was tiptop. We hebben gekregen wat we graag hadden. Ieder zijn gading. 

Metaxa: 1 dagje Ithaka was voor ons eigenlijk een verkenning. Inderdaad een parel, dus we komen terug. Nu was onze hoofddoel Kefalonia.

El Greco: Ik heb nooit gezegd dat we 's avonds geen ferry naar Kefalonia konden nemen. Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen.
We hebben die avondferry in onze B&B zien uitvaren, doch verkozen die bij voorbaat niet te nemen. We vonden het toch interessanter na een vermoeiende dag vanuit Vlaanderen eens goed in Aghias Nikolaos uit te slapen om de volgende dag 's morgens in Kefalonia aan te komen en nog één en ander mee te pikken op onze tocht naar Sami.
Quote
#26
Corendon is alweer gestopt wegens te weinig belangstelling!!
Ben net terug uit Kefalonia! heb een ticket geboekt via Sudtours voor € 260 met Transavia!!
Het is even zoeken!!
Maar er zijn weinig goedkope tickets naar Kefalonia! maar het blijft mijn favoriete eiland!
Quote
#27
(18 September 2015, 15:19)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De website van Aegean Airlines werd aangepast met de vluchten tot 17 september 2016, maar er loopt waarschijnlijk iets fout. De "go-light" tickets zijn duurder dan de "business" tickets Huh 

En duur!!!   Angry

Een retourtje Brussel-Athene in de periode mei/juni = 411€ (incl. ruimbagage).
Bij Brussels Airlines kost hetzelfde ticket 196 € (incl. ruimbagage)

Intussen is de fout op de website van Aegean Airlines rechtgezet en zijn blijkbaar de prijzen ook al enigszins aangepast.

Het retourtje Brussel-Athene zoals hierboven aangegeven kost nu 268€ i.p. 411€. Mààr toch nog altijd zo'n dikke 70€ duurder dus dan Brussels Airlines.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#28
Vertrek 25-9-2015 of 2/10 retour 9 oktober € 149, Arkefly
Quote
#29
directe vlucht 18/5/16-8/6/16 Brussel-Heraklion-Brussel al vandaag geboekt aan 280 euro pp. met 25 kg ruimbagage inbegrepen. Lijkt mij een redelijke prijs, en in geval van eventuele prijsdaling is dat dan pech gehad hé.
Quote
#30
(24 September 2015, 16:28)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




directe vlucht 18/5/16-8/6/16 Brussel-Heraklion-Brussel al vandaag geboekt aan 280 euro pp. met 25 kg ruimbagage inbegrepen.  Lijkt mij een redelijke prijs, en in geval van eventuele prijsdaling is dat dan pech gehad hé.

Bij welke maatschappij?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
(25 September 2015, 12:46)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 September 2015, 16:28)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




directe vlucht 18/5/16-8/6/16 Brussel-Heraklion-Brussel al vandaag geboekt aan 280 euro pp. met 25 kg ruimbagage inbegrepen.  Lijkt mij een redelijke prijs, en in geval van eventuele prijsdaling is dat dan pech gehad hé.

Bij welke maatschappij?

thomas Cook
Quote
#32
(20 September 2015, 17:22)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito: de gustibus et coloribus non disputantur. Voor ons was alles perfect en prijs/kwaliteit was tiptop. We hebben gekregen wat we graag hadden. Ieder zijn gading. 

Metaxa: 1 dagje Ithaka was voor ons eigenlijk een verkenning. Inderdaad een parel, dus we komen terug. Nu was onze hoofddoel Kefalonia.

El Greco: Ik heb nooit gezegd dat we 's avonds geen ferry naar Kefalonia konden nemen. Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen.
We hebben die avondferry in onze B&B zien uitvaren, doch verkozen die bij voorbaat niet te nemen. We vonden het toch interessanter na een vermoeiende dag vanuit Vlaanderen eens goed in Aghias Nikolaos uit te slapen om de volgende dag 's morgens in Kefalonia aan te komen en nog één en ander mee te pikken op onze tocht naar Sami.

Jongens jongens, sorry hoor. Best zo snel mogelijk terug vakantie nemen en terug onder de Griekse zon vertoeven, het zal je goed doen.  Rolleyes
Quote
#33
Goede avond,

Nou Ryanair gooit de knuppel in het hoenderhok met deze uitspraak Huh ,  wel goed, laat het je klanten ten goede komen..... Big Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en nu maar afwachten of het ECHT gaat gebeuren, is wel goed voor het toerisme Big Grin
Quote
#34
Dit is weer een goede stunt van Michael O'Leary, het gaat waarschijnlijk niet door, maar hij trekt zo wel veel meer bezoekers op zijn site die dan toch iets anders wat goedkoop lijkt boeken.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#35
Eerst zien, dan geloven zei de blinde.

Hij heeft het dus wel over de ticketprijzen. Zou iemand verbaast zijn als de prijzen van alle bijkomende zaken (waar Ryanair zo sterk in is) niet gaan stijgen in dit geval.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#36
Ik lift even mee op het topic van Julia.

Wsch gaan we voor het derde jaar op rij naar Kefalonia. Dus de zoektocht naar tickets gaat weer beginnen.
Ik ben nu vooral ook benieuwd naar de mogelijkheden vanaf België of Duitsland en dan mag het ook wel richting Zakynthos zijn. Kunnen de Belgische forumleden mij op weg helpen welke goedkope (charter) maatschappijen je hebt die vanaf Brussel vliegen?
Quote
#37
retourtje amsterdam zakinthos bij transavia ca 200 euro excl. bagage
retourtje brussel zakinthos bij jet airfly ca 455 euro incl. bagage
in september 2016
Quote
#38
Vanaf Brussel lijkt Jetairfly mij het enige alternatief naar Zakynthos. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






In september vliegt TUIfly NL vanaf Schiphol rechtstreeks naar Kefalonia op maandag.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op dinsdag is er AIR BERLIN vanaf Düsseldorf naar Kefalonia.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#39
Brussels Airlines heeft aangekondigd dat van begin mei tot begin oktober 2 maal per week (zondag en donderdag) op Thessaloniki zal gevlogen worden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heb even een "dummy booking" gedaan. Prijs is wel interessant: 108 € voor een retourtje.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#40
Maar verleden jaar was er nog een enorm aantrekkelijke prijs naar Zakynthos.
Neckermann of Thomas Cook dacht ik. Vliegen deze niet meer vanaf Brussel die kant op?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)