Vliegtickets
#41
(15 December 2015, 17:59)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar verleden jaar was er nog een enorm aantrekkelijke prijs naar Zakynthos.
Neckermann of Thomas Cook dacht ik. Vliegen deze niet meer vanaf Brussel die kant op?

Thomas Cook heeft blijkbaar een probleem met hun website en vluchten na April 2015 zouden pas binnen enkele weken erop komen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Bij Neckermann.be geen losse tickets naar Zakynthos, enkel naar Heraklion, Corfu en Rhodos.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vorig jaar was het Jetairfly denk ik dat een aantrekkelijke prijs had van Brussel naar Zakynthos. Ook 2 jaar terug, toen heb ik er gebruik van gemaakt voor een heenvlucht.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#42
(04 October 2015, 20:23)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goede avond,

Nou Ryanair gooit de knuppel in het hoenderhok met deze uitspraak Huh ,  wel goed, laat het je klanten ten goede komen..... Big Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en nu maar afwachten of het ECHT gaat gebeuren, is wel goed voor het toerisme Big Grin
Quote
#43
bijna alle luchthavens op ionische eilanden zitten nu in duitse handen, misschien dat daar een koopje te doen is Smile
maar of die onder de prijs van transavia gaan ?
Quote
#44
Retourtje Zakynthos is toch wel € 543,- met bagage. Daarbij komt dan nog de taxirit naar Agios Nikalaos en dan moeten we hopelijk met de verhuurder van de auto af kunnen spreken dat deze in Pessada afgeleverd wordt. Ik denk dat het toch weer gewoon een rechtstreekse boeking via Sunweb wordt.
Quote
#45
(16 December 2015, 12:26)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Retourtje Zakynthos is toch wel € 543,- met bagage. Daarbij komt dan nog de taxirit naar Agios Nikalaos en dan moeten we hopelijk met de verhuurder van de auto af kunnen spreken dat deze in Pessada afgeleverd wordt. Ik denk dat het toch weer gewoon een rechtstreekse boeking via Sunweb wordt.

Je kunt de auto ook vanaf het vliegveld huren maar dan heb je hem wel voor je hele vakantie.
Ik weet niet wanneer jullie willen gaan maar bij Transavia zie ik prijzen van rond de 158,- pp zonder bagage (juni vanaf Schiphol).
Quote
#46
We gaan in september en hebben bij onze villa op Kefalonia een auto beschikbaar, dus een auto huren is niet nodig. Ik had een proefboeking gemaakt en zo kwam ik op dit bedrag.
Quote
#47
Klopt. September is duurder inderdaad.
Ik denk dat september duurder blijft omdat dit de maand van de repeaters is. (Zoals wij.)
Quote
#48
Haha, idd. Ik vind het persoonlijk de fijnste maand om op vakantie te gaan. Is iedereen op het werk al geweest en heb jij het nog tegoed. Heerlijk!
Quote
#49
ik snap niet hoe hij dat doet, ik geboekt in januari Thessaloniki Brussels charleroi 19.99. weeze thessaloniki in februari 24.99. hij mag best top man van de ns worden.of van de Ktel. hij vlieg voor een tientje Thessaloniki Athene terwijl de Ktel bus voor meer dan het driedubbel vraagt.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)