Wellness op Evia
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Kan Prinos reizen zeer aanbevelen. In 2014 met hen de paasreis naar Evia gemaakt. Ook toen in het genoemde spa-resort in Loutro Edipsou geweest. Heerlijk ontspannend. Maar stel je bij het eten in dit resort niet teveel voor, in de taverna's op de boulevard aldaar eet je gevarieerder en vooral smakelijker!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
ik kan evia aanprijzen. een goede vriend woont vlak bij Edipsos, dus ik was vorige week een dagje daar. met de ferry van uit Arkitsa, je kan het ook doen via Volos, dan naar Glyfa en varen naar Agiokampos. ik heb jaren geleden samen met hem op een oude Bmw R 25 van Agiokampos naar Chalkida gereden, prachtig natuur.
het is een mooi plek van griekenland. prachtige strand bij Adiokampos, geweest. ik ga een paar dagen misschien volgende zomer.
Quote
#4
Hier nog een Evia-fan. Paar keer geweest en genoten. Wij vonden vooral de Noordelijke helft prachtig, de weg van Chalkida naar het Noorden is schitterend. We logeerden in verschillende plaatsen en vonden vooral Rovies leuk plaatsje. We zaten in Agnadi, eind van de weg bij het strand. Fijne acco. Je kunt van daaruit prima overal naar toe. Loutra Edipsous is leuk, maar ook Pefki en het stadje Istia is leuk. En diverse kleine kustplaatsjes. Mooie groene regio!
Quote
#5
Wij zijn vorig jaar op Evia geweest en vonden de zuidelijke helft mooier,aangenamer.Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen.
Dat deel was juist wat levendiger dan het Noorden,meer keus om te eten,meer terrasjes en winkels.Het Noorden was 's avonds uitgestorven men
wachtte op de Griekse toeristen uit Athene en verwonderde zich over de mensen die uit Nederland kwamen.Wij zaten in de plaats Pefki vonden het
er wel groen maar daardoor ontbrak vaak het uitzicht dat er in het Zuiden wel meer was,daar verbleven we in Karystos.
Quote
#6
Geweldig hoe ervaringen kunnen verschillen. Prachtig eiland vooral het noorden. Zo mooi groen. Over het hele eiland zijn de bootverbindingen prima, dus het loont de moeite over de tolweg naar het noorden te rijden en daar het pontje te pakken.
Wie twijfelt over Evia.....gewoon doen!
Quote
#7
Sluit mij helemaal aan bij de vorige reacties, in mei 2015 voor het eerst op Evia geweest, was altijd mijn wens daar heen te gaan, wel eind rijden vanaf Athene, maar prachtig gewoon, was in het noorden, bij Pefki, met uitzicht op Pilion, mooie tochten gemaakt
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  bus op Evia maria kaptein 1 2.684 12 July 2016, 17:52
Laatste bericht: Jan Platanias

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)