In de spotlights okt 2015: Kamperen in Griekenland
#1
[Afbeelding: indespotlights.jpg]

Deze maand  'In de spotlights': Kamperen in Griekenland

Griekenland is mij niet het eerste land dat bij mij opkomt als ik aan kamperen denk. Maar er zijn blijkbaar toch heel wat mensen die regelmatig hun tent, caravan of camper op een Griekse camping neerzetten.
Wat is er zo fijn aan het kamperen in Griekenland? Wat zijn de pluspunten en -indien van toepassing- de negatieve kanten eraan?
Weegt de lange reis erheen op tegen het uiteindelijke genot als je eenmaal daar bent aangekomen?

Wie heeft er interessante informatie, leuke anekdotes en/of verhalen over het kamperen in Griekenland? Misschien wel leuke filmpjes of foto's?

De komende maand is alle informatie over dit onderwerp meer dan welkom in deze aflevering van 'In de spotlights'!



Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor alle eerdere "in de spotlights".
Quote
#2
Een onderwerp deze maand waar ik mij geheel zal van onthouden om een bijdrage te leveren. Big Grin 

Kamperen is nu eenmaal iets wat mij helemaal niet aanspreekt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Nou Patrick, dat hebben wij met vakanties in hotels, pensions e.d. Griekenland is een uitermate geschikt land om te camperen. De campings worden steeds beter, alhoewel dat voor ons niet nodig is. Kleine wat oudere campings zijn vaak charmanter dan die grote. Die grote Spaanse campeerfabrieken lijken ons een ramp om op te staan. En als je rondtrekt door het land zie je zoveel meer dan gemiddelde toeristenstad op de eilanden. Ieder jaar stellen we een route op door het vasteland. Zo hebben we de afgelopen 20 jaar al heel wat gezien en zien veranderen.
Quote
#4
Rondtrekken door Griekenland kan ook heel goed zonder te kamperen, Gemert ;)
Het moge duidelijk zijn: ook hier geen kampeerder. Maar dat zorgt er niet voor dat we minder zien.
Quote
#5
Op je oude dag hoef je niet meer te gaan kamperen. Is slecht voor je oude knoken...
Quote
#6
Wij kamperen ook al jaren, zou niet anders willen. Als het niet bevalt (wat nog niet is voorgekomen) trek je gewoon verder.
Quote
#7
Twee weken geleden nog een weekend gekampeerd.Gewoon met een kleine tent, in Paleochora. leuke, simpele camping, voornamelijk voor tentkampeerders/trekkers. Enig nadeel is de openlucht disco die zich des nachts laat horen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  In de spotlights sep 2015: Spoorwegen in Griekenland Ger 64 42.378 12 November 2016, 20:19
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  RE: In de spotlights februari/maart 2015: Ikonostasies Ger 19 18.165 19 October 2016, 17:17
Laatste bericht: Patrick
  In de spotlights dec 2015: Bronnen en fonteinen Ger 46 27.203 28 December 2015, 18:00
Laatste bericht: Patrick
Information In de spotlights juli 2015: Griekse olijven en olijfolie oriste 16 15.284 05 December 2015, 13:39
Laatste bericht: Wilma
Information In de spotlights nov 2015: Watersport in Griekenland Ger 9 7.309 22 November 2015, 12:17
Laatste bericht: jjohn
  In de spotlights aug 2015: Bijgeloof in Griekenland Ger 12 13.229 16 August 2015, 17:52
Laatste bericht: Wim M
  In de spotlights juni 2015: Rhodos Ger 19 14.015 18 June 2015, 20:59
Laatste bericht: Corry
  In de spotlights mei 2015: Naxos Ger 42 30.976 17 May 2015, 13:03
Laatste bericht: metaxa
  In de spotlights april 2015: Pasen op z'n Grieks 2015 Ger 21 16.586 20 April 2015, 15:08
Laatste bericht: Mariët
  In de spotlights januari 2015: Winters Griekenland Ger 31 27.703 25 January 2015, 16:14
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)