Waar ben ik nu weer?
Goede actie petross.
Is het heraklia?
Quote
Helemaal mee eens Peter.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Ligt eraan hoe je het schrijft of uitspreekt, maar het is goed Chris nu maar even wachten op de uitkomst van de foto met de schone was anders worden ze boos Big Grin
Quote
Ach,ait vedan en kop d'r veur!
Quote
Petross, het geeft niet hoor dat je er even een een fotootje er tussen door plaatste, want idd toen het jouw beurt was na bericht  3.342  was het jouw beurt maarje  reageerde je helemaal niet meer ... dus  ,,Na 6 dagen wachten ,, besloot  Yannakis  dan maar een foto te plaatsen  die weer goed geraden werd door ElGreco die de volgende dag er 1 zou plaatsen... maar die  kreeg daar de kans niet voor omdat Yiannakis er weer 1 neerzette...
En raad eens.... Niemand werd boos!!

Vito, bedankt voor je compliment! ik wilde het al eens plaatsen voor  foto van de week,, maar dat lukte niet,,
Het kan idd overal zijn... maar dat geld voor heel veel foto's die geplaatst werden  zoals: een fontijn op een plein ... taverns ...een bootje in een haven... een piepklein kerkje op een berg...of een foto van een onbewoond eiland  waar niemand komt ,,zie 3.379,, en daar hoor je niemand over Big Grin

1 Beweerde ,,helaas zelden nog een mooie foto. Dit is niet te raden, heeft niets met kennis of er geweest zijn te maken,,

Misschien vindt je het geen mooie foto!! Maar als je daar al jaren een vakantie doorbrengt dan herken je dat!!
Zo simple zit dit draadje in elkaar!!

Maar goed we gaan weer verder!!
Ik weet dat er 1 Kretaganger daar wel héé'l vaak komt !! en anderen daar ook wel geweest zijn!!
[Afbeelding: 1o8w09.jpg]

Morgenavond geef ik Morgenavond eventueel weer een hint!
Quote
Die zwarte lange onderbroek komt me bekend voor, kon van mijn buurman zijn. Big Grin
Misschien in Kritsa.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Wilma, Het "mooie" sloeg zeker niet op deze foto. Wel dat het nauwelijks nog te raden is en dat geldt al een hele tijd. Je kan hier 10 keer langs gelopen zijn, maar wanneer de was droog is herken je het nooit.
Quote
Wilma foto 3379 heb ik geplaatst op 14 nov om 17 uur 53
en is geraden op 17 nov om 14 uur 29 misschien komen
daar toch meer mensen dan je denkt
Quote
Uit het verhaal bij 3405 valt op te merken dat die was er misschien wel
altijd zal hangen nat of droog maakt niet uit.
Als je daar steeds je vakantie doorbrengt kom je er altijd langs om dan nu
het geheel te herkennen?
Is inderdaad misschien iets voor de "foto van de week"
Pleinen al of niet met een fontein,kerken,havens,steden ed zijn toch meestal
wel redelijk snel te raden.
Quote
Het is in elk geval in Kreta Wink
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(21 November 2017, 12:31)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is in elk geval in Kreta Wink

Klopt Patrick, c.a. 100 mtr vanaf dit  kerkje ;)

[Afbeelding: 140d9vq.jpg]
Quote
Paleochora?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Dit kerkje op de achtergrond in Paleochora?

[Afbeelding: 23rx3y9.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ja, dat kan inderdaad niet missen: Paleochora!
Voor ons "the place to be".
De bewuste waslijn niet gezien...
Quote
Ja het is idd Paleochora!
We hadden de auto vlak bij dat kerkje neer gezet en vlakbij hiervan ,, in een zijstraatje, richting strand  kwamen we dit tafereeltje tegen.
Ik vond dat zo leuk ...Dit zie je toch nergens....
Na vele uren op de terugweg  was het  wasgoed eraf gehaald , hihi, het zal vast  niet er vanaf gestolen zijn Big Grin
Quote
Niet al te moeilijk denk ik, waar staat deze taverne:

[Afbeelding: 2hyhzx3.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Niet moeilijk te raden ,,als je er geweest bent, Johan Wink
Is het op Kreta??
Quote
(23 November 2017, 02:03)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Niet moeilijk te raden ,,als je er geweest bent, Johan Wink
Is het op Kreta??

Nee, niet op Kreta.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Het is Eressos op Lesbos.
Quote
(23 November 2017, 10:25)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is Eressos op Lesbos.

Klopt, Skala Eresou. Jouw beurt!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Ben er van de zomer (juni) geweest leuk dorpje op een mooi eiland. Helaas veel afmeldingen vanwege de aardbeving.
Zal even spitten naar een nieuwe kiek.

Dit moet een makkie zijn.
[Afbeelding: fkrxo7.jpg]
Quote
De moutzouris of ook wel de Smeerpoets genoemd rijdt van Ano Lehonia
naar mlles op de pillion
Quote
Tuurlijk, helemaal goed. Prachtige tocht in een hele mooie omgeving. Allemaal duwen aan het eindpunt om de loc te draaien.
Jij bent aan de beurt.
Quote
Waar is dit?

[Afbeelding: 2qb83di.jpg]
Quote
Koufonissia
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Koufonissia is goed
Quote
Waar komt deze ferry aan?

[Afbeelding: 2lkp9id.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Pigadia, Karpathos ?
Quote
Neen, niet Karpathos
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Samos
Quote
Aan land?
Quote
Kreta in de buurt van Elounda?
Quote
(23 November 2017, 17:50)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Samos

Samos is goed. Weet je ook waar?


kareltje schreef:Aan land?

Big Grin  Maar waar aan land?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Samos-stad Vathy
Quote
(23 November 2017, 21:23)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Samos-stad  Vathy

Undecided  Neen, 11-12 km naar het Zuiden Big Grin 

Maar Samos reken ik al goed hoor. Wink
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik sla een rondje over ..... Van mij mag Chris nu wel  een foto plaatsen , want die was nog een beurt te-goed Big Grin
Quote
Ik zal zelf maar een nieuwe plaatsen.


Dit is het politiekantoor van.......

[Afbeelding: 33f5id0.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Tilos, Livadia?
Quote
Kos ?
Quote
Het politiebureau van Kos lijkt er wel op maar is veel groter, het is Tilos zoals Marieke schrijft, toen ik daar was had het wel meer kleur.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik? Ger 6 11.511 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.561 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.606 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.647 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 19.014 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.273 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.917 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.540 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.652 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.292 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: Andrebeek, 114 gast(en)