Marathon Athene
#1
[Afbeelding: 2uidhlv.png]

Op zondag 8 november 2015 vind de Marathon van Athene plaats.
Zijn er hier op Oríste leden die zelf ook meelopen of misschien ooit al eens meegelopen hebben?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Helemaal géén sportievelingen onder ons Huh  Big Grin
Quote
#3
(31 October 2015, 12:35)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helemaal géén sportievelingen onder ons Huh  Big Grin

Toch wel Big Grin  Passief sporten. Kijken op tv dus Tongue

Hopelijk ergens te volgen op TV. Altijd leuk om weer de plaatsen terug te zien van toen we in de jaren 80 enkel malen in Nea Makri verbleven en ettelijke malen van daaruit naar Athene trokken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(31 October 2015, 14:20)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Toch wel Big Grin  Passief sporten. Kijken op tv dus Tongue
Ik ken het Patrick, ben ook zo'n enorme sporter; kan er uuuuren naar kijken  Big Grin
Quote
#5
Helaas mag ik vanwege medische redenen niet hardlopen anders was het zeker een leuk doel geweest. Een marathon op een crosstrainer blijft toch vrij saai  Tongue
Quote
#6
Griekse winnaar Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Hallo Ger,
Ik ben dan wel de "uitzondering". Zeker een honderd marathons gelopen - alleen de Athene-mara kon ik tot nu toe niet lopen.
De laatste CoB-ferry terug naar Italie gaat altijd eind october en Athene-termijn altijd eind eerste week in november.
Maar als compensatie is de R`dam-mara 10 april 2016 ook goed - dan in de categorie M70 en hopelijk een top3-plek.  
Johannes
Quote
#8
(14 December 2015, 13:44)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Ger,
Ik ben dan wel de "uitzondering". Zeker een honderd marathons gelopen - alleen de Athene-mara kon ik tot nu toe niet lopen.
De laatste CoB-ferry terug naar Italie gaat altijd eind october en Athene-termijn altijd eind eerste week in november.
Maar als compensatie is de R`dam-mara 10 april 2016 ook goed - dan in de categorie M70 en hopelijk een top3-plek.  
Johannes

Hou je ons op de hoogte van de uitslag van jouw klassering Johannes? Ook al wordt deze marathon in Rotterdam gehouden; het blijft toch een 'Grieks' evenement, toch?
Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)