Imagine.......
#1
[Afbeelding: vqob9x.jpg][/img]
Quote
#2
Mooi. Heb hem nog op vinyl.
Quote
#3
En helaas weer zó toepasselijk sinds vrijdagavond 21:20 uur

Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote
#4
Vandaag in  Parijs

Quote
#5
Zeker een mooi eer betoon.
Quote
#6
(15 November 2015, 00:57)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag in  Parijs


Koude rillingen, niet zozeer door het spel op zich, maar meer door de emotionele lading die voelbaar is in het filmpje. Mensen die dergelijke emoties ondergaan hebben sterk de behoefte om dit samen te verwerken en herdenken. Muziek is dan een universeel medium wat daarbij als instrument kan worden gebruikt.

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden in Frankrijk.
le pouvoir au peuple!
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#7
[Afbeelding: 1o8zv5.jpg]
Quote
#8
Samenhorigheid. Griekse gebouwen in Franse kleuren geplaatst.

Kavala

[Afbeelding: nex8hj.png]

Athene

[Afbeelding: hulsvc.jpg]

Thessaloniki

[Afbeelding: 2wpkvti.jpg]

Mykonos

[Afbeelding: 14kxgqv.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Zo interpreteert men in Turkije "1 minuut stilte" voor aanvang van de vriendschappelijke wedstrijd Turkije-Griekenland eerder op de avond.

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ja Patrick dit was respectloos dat het publiek niet het fatsoen op kon brengen om 1 minuut stil te zijn.
Quote
#11
(17 November 2015, 23:32)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja Patrick dit was respectloos dat het publiek niet het fatsoen op kon brengen om 1 minuut stil te zijn.

"Degenen die respect aan anderen niet gunnen verdienen het niet voor zichzelf"

Overigens, dit vanuit een land dat nu opnieuw de vraag heeft uitstaan om lid te worden van Europa. Onze normen en waarden verschillen nogal en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#12
@Computer boy: met je eens. Maar ik denk dat de normen en waarden van een voetbal-hooligan veel meer verschillen van een welopgevoed mens.
Quote
#13
(18 November 2015, 08:55)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Computer boy: met je eens.  Maar ik denk dat de normen en waarden van een voetbal-hooligan veel meer verschillen van een welopgevoed mens.

Er van uitgaande dat het publiek bij een voetbalwedstrijd een afspiegeling is van de samenleving, is wellicht een valse aanname van mijn kant. Persoonlijk heb ik niets met voetbal en heb een stadion dan ook nog nooit van binnen gezien. Zelfs de spelregels zijn mij onbekend.

Laat onverlet dat de normen en waarden, zo als Nederlanders die ervaren in het Westen, nogal verschillen met die van Turkije. Het idee dat die samenleving deel uit gaat maken van het (vrije) Westen is voor mij niet te verenigen. Tijdens de laatste verkiezingen in Turkije, is onomstotelijk bewezen dat de (vrij) gekozen leider sterke dictatoriale trekjes vertoont. Persoonlijk gril ik daar nogal van.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)