Wijn Uit Griekenland
#1
Beste Griekenlandvrienden,

Zoals wij allemaal weten is het voor de Grieken een zeer moeilijke tijd. Er is geen groei en de werkeloosheid is op een ongekend niveau. In een poging om iets te doen om de Griekse economie te stimuleren en zo de Grieken te helpen zijn wij twee jaar geleden gestart met de import van Griekse wijn. We zouden het erg waarderen als u ons helpt met onze inspanningen. Zo kunt u genieten van een lekkere wijn uit Griekenland en doen we met z'n allen iets voor dit mooie land.

In onze webshop kunt u verschillende rode en witte wijnen vinden. Van de Aghiorghitiko tot de Syrah en van de Vidiano tot de Viognier. Ook de Retsina, Samos en Mavrodaphne maken deel uit van ons assortiment. Kunt u niet kiezen omdat u de wijnen niet kent? Bestel dan een van de proefpakketten om kennis te maken met meerdere wijnen. 

Hou deze discussie in de gaten of schijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe wijnen, aanbiedingen en proeverijen. 

Ga snel naar 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hebben jullie geen rosé?
Quote
#3
Beste Vito,

Grappig dat u dat vraagt! Toevallig hebben wij nog 6 flessen Skouras Cuvée Prestige Rosé. Ik heb hem speciaal voor u toegevoegd bij de rode wijnen.

Ik kijk uit naar uw bestelling.

Met vriendelijke groeten,
Kimon
Quote
#4
Ik zei niet dat ik ging bestellen Blush  Als roséliefhebber viel me alleen op dat er geen rosé bij stond.
Voorlopig heb ik nog genoeg in de voorraad liggen.
Quote
#5
Zin in een aangename zoete witte wijn? Maak dan kennis met onze Samos wijn.
Ga naar WijnUitGriekenland.nl voor deze en diverse andere wijnen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
komt voor de bakker Smile
Quote
#7
(29 March 2016, 17:42)Kimon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zin in een aangename zoete witte wijn? Maak dan kennis met onze Samos wijn.
Ga naar WijnUitGriekenland.nl voor deze en diverse andere wijnen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb je  ψιλές κορφές of αγέρι  ?
Quote
#8
Feestdagenkorting bij WijnUitGriekenland.nl


Geniet deze feestdagen van een Wijn Uit Griekenland met 10% korting. Ga naar onze wijnwebshop, maak een keuze uit de wijnen en vul de kortingsocde FEEST2016 in. Kunt u niet kiezen? Wij hebben ook wijnpakketten met verschillende wijnen en speciaal voor deze dagen een Feestdagen Wijnpakket.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 wenst u fijne feestdagen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse wijn martin 5 6.377 16 April 2010, 18:57
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)