Vakantieverblijven met schitterend uitzicht
#1
In 2009 verbleven wij via Ross op de heuvel van Vathi in huize Panorama op het eiland Ithaki

[Afbeelding: 125q4ic.jpg]
Quote
#2
Dat vind ik ook één van de aantrekkelijke kanten van Ross; ze zitten vaak op dit soort prachtige en kleinschalige locaties.
Quote
#3
Klopt Ger, hier wat meer van de locatie

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
[Afbeelding: 142v2gz.jpg]

Nog een beeld van de baai van Vathy alleen vanuit een andere accommodatie. Alleen voor dit uitzicht wil ik weer terug naar Ithaca.
Quote
#5
[Afbeelding: 2i6phyo.jpg]
Zicht vanaf Hotel Roubini in Falasarna Kreta.
Quote
#6
Photo 
Uitzicht vanaf het balkon in het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in Agia Marina op West Kreta.
Het complex ligt ietwat hoger op een berg wat veel rust en stilte geeft. Geweldig uitzicht!!

[Afbeelding: 35i9ehl.jpg]
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#7
Uitzicht vanaf het balkon van App. Irene / Hotel Altamar in Pefki, op Evia. Met zo'n uitzicht heerlijk wakker worden!

[Afbeelding: 24m52tg.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Uitzicht balkon Hotel Alexander Kalamaki Zuid Kreta:

[Afbeelding: 1eoxvp.jpg]
Quote
#9
[Afbeelding: ergyg0.jpg]

Uitzicht Mandilada Villas Koumeika Samos van Eliza was Here
Quote
#10
[Afbeelding: rlfku0.jpg]

Orato Villas Agios Nikolaos Peloponnesos Van Eliza was Here
Quote
#11
To Chorio Chrani Peloponnesos. Nu Jiba Toen wij er waren van Ross Holidays

[Afbeelding: bff59z.jpg]

[Afbeelding: 23js5cz.jpg]
Quote
#12
Ook onze voorkeur gaat naar zeezicht.  Big Grin

"Sound of the Sea" te Pigadia op Karpathos. Frontaal zeezicht en doordat er een "acropolis rots" tussen het complex en Pigadia staat heerlijk stil, behoudens het geluid van de zee.
[Afbeelding: 28i71c6.jpg]


"Stella Di Mare" in Farsa op Kefalonia. Een oase van rust met uitzicht op Lixouri aan de ene zijde en Argostoli aan de andere kant.
[Afbeelding: 2zele2h.jpg]
Quote
#13
(15 February 2016, 21:06)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uitzicht balkon Hotel Alexander Kalamaki Zuid Kreta:

[Afbeelding: 1eoxvp.jpg]

Ha, iets verder hadden wij via booking.com geboekt en kregen dit uitzicht Huh  omdat alles vol zat.....

[Afbeelding: 25fnd60.jpg]

...was even schrikken,  gelukkig maar voor 1 nacht, want toen kregen wij dit uitzicht Big Grin

[Afbeelding: k3jab.jpg]
Quote
#14
Ik kan me voorstellen dat je dan baalt Metaxa, maar het is gelukkig goed gekomen...
Zo heerlijk om in slaap te vallen met het geluid van een ruisende zee...
Quote
#15
(16 February 2016, 00:21)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook onze voorkeur gaat naar zeezicht.  Big Grin

"Sound of the Sea" te Pigadia op Karpathos. Frontaal zeezicht en doordat er een "acropolis rots" tussen het complex en Pigadia staat heerlijk stil, behoudens het geluid van de zee.
[Afbeelding: 28i71c6.jpg]


"Stella Di Mare" in Farsa op Kefalonia. Een oase van rust met uitzicht op Lixouri aan de ene zijde en Argostoli aan de andere kant.
[Afbeelding: 2zele2h.jpg]

Tja, Sound of the Sea op Karpathos...
Onze verwachtingen waren bijzonder hoog gespannen, vooral vanwege de lovende beoordelingen op Zoover, maar het viel ons eerlijk gezegd nogal tegen.
Om te beginnen kregen wij een kamer op de begane grond toegewezen met uitzicht op een muurtje.
Bij het zwembad werd dagelijks luide muziek gedraaid, die het geluid van de zee overstemde.
Daarbij heerste er bij het complex een hoog "ouwe jongens krentenbrood"-gehalte, wat niet aan ons besteed is.
Kortom: We hebben het verder heerlijk gehad op Karpathos, maar deze accommodatie vonden wij in alle opzichten teleurstellend.
Quote
#16
@Frederique, achteraf bleek dat het de kamer van de vrouw zelf was, beneden had
ze een winkeltje,en verhuurde ze boven enkele kamers en we zijn nog 3

dagen langer gebleven  dan wat gepland  was, wel aan een speciaal prijsje Wink
Quote
#17
Het uitzicht vanaf  Thalassa House  gelegen aan de rand van Plakias

[Afbeelding: k2e9f7.jpg]
Quote
#18
(16 February 2016, 11:13)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(16 February 2016, 00:21)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook onze voorkeur gaat naar zeezicht.  Big Grin

"Sound of the Sea" te Pigadia op Karpathos. Frontaal zeezicht en doordat er een "acropolis rots" tussen het complex en Pigadia staat heerlijk stil, behoudens het geluid van de zee.
[Afbeelding: 28i71c6.jpg]


"Stella Di Mare" in Farsa op Kefalonia. Een oase van rust met uitzicht op Lixouri aan de ene zijde en Argostoli aan de andere kant.
[Afbeelding: 2zele2h.jpg]

Tja, Sound of the Sea op Karpathos...
Onze verwachtingen waren bijzonder hoog gespannen, vooral vanwege de lovende beoordelingen op Zoover, maar het viel ons eerlijk gezegd nogal tegen.
Om te beginnen kregen wij een kamer op de begane grond toegewezen met uitzicht op een muurtje.
Bij het zwembad werd dagelijks luide muziek gedraaid, die het geluid van de zee overstemde.
Daarbij heerste er bij het complex een hoog "ouwe jongens krentenbrood"-gehalte, wat niet aan ons besteed is.
Kortom: We hebben het verder heerlijk gehad op Karpathos, maar deze accommodatie vonden wij in alle opzichten teleurstellend.

Wij gaan tegenwoordig ook naar andere accommodatie's. Bijna alles op Karpathos heeft zeezicht.
Ik herken je opmerkingen wel.
Quote
#19
Ook dit uitzicht was niet verkeerd...
Zanga Beach (Koroni Peloponnesos) via Jiba.

[Afbeelding: 2w3z7ys.jpg]

[Afbeelding: 346nsl1.jpg]
Quote
#20
Villa Alexandros, Batsi (Andros) geboekt via booking.com

[Afbeelding: whijh0.jpg]
Quote
#21
Leuk onderwerp dit!
Een accommodatie met zeezicht voegt iets toe aan een vakantie vind ik en ik heb al veel moois voorbij zien komen...
Quote
#22
Dichterbij  aan de zee kan bijna niet  Wink  Dit was ons uitzicht vanaf ons terras ... Samos -Kokkari 2013

Dit jaar hebben we in Petra  op Lesbos weer een app. geboekt direct aan het (zand) strand .... over 3 maandjes Static


[Afbeelding: 50h4t2.jpg]
Quote
#23
Als het om mooie uitzichten gaat mag Appartement Filira in Agia Pelagia op Kythira (Ross Holidays) hier zeker niet ontbreken getuige deze schitterende zonsopgang (ja, het was erg vroeg Smile )
Dat kan Japio zeker bevestigen, toch?

[Afbeelding: 3032.jpg]
Quote
#24
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ark(o)i, 2009, 2011 en 2015. Petrina tis Evdokia's.
Quote
#25
Vakantieverblijven met een "schitterend uitzicht",
 
Nou Ger,ik denk dat naast Japio ook wij het mooie/schitterende uitzicht vanuit "Filira" op Kythira kunnen bevestigen!
Zo 's morgens aan het ontbijt en in de namiddag met 'n glaasje van het een of ander,heel mooi!
Quote
#26
(17 February 2016, 14:45)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vakantieverblijven met een "schitterend uitzicht",
 
Nou Ger,ik denk dat naast Japio ook wij het mooie/schitterende uitzicht vanuit "Filira" op Kythira kunnen bevestigen!
Zo 's morgens aan het ontbijt en in de namiddag met 'n glaasje van het een of ander,heel mooi!

Dan hebben jullie vast ook deze stenen gezien? Of misschien is er wel ééntje van jullie?

[Afbeelding: 30sytjb.jpg]
Quote
#27
[Afbeelding: nmaj2u.jpg]Uitzicht vanuit ons verblijf 'apartments Aeraki' op Naxos.
Quote
#28
Dat is het uitzicht vanaf ons vast vakantieverblijf aan Plaka beach op Naxos

[Afbeelding: 3h83p.jpg]
Quote
#29
Metaxa: Mag ik vragen wat de naam is van het vakantieverblijf?
Tijdens onze vakanties op Naxos hebben wij vele uurtjes doorgebracht op het heerlijke strand van Plaka...
Sweet memories...
Quote
#30
Ik heb erg genoten van het uitzicht bij Villa Themos in Kokkari op Samos.

Wij keken uit op de bergen wat prachtig was en als je even naar achteren liep (terrein van appartementen Paradise) had je een prachtig uitzicht op zee en op Kokkari. Ook een paar keer vroeg opgestaan voor de zonsopkomst, prachtig.


[Afbeelding: o51hm1.jpg][Afbeelding: dpgyrn.jpg][Afbeelding: 2coikhk.jpg][Afbeelding: vhtjwp.jpg]
Quote
#31
Afgelopen jaar zaten wij in Venezia bij Pigadia Karpathos.
We hadden geen uitzicht op zee maar voor op tuin met zwembad en achter op een bergwand met tuin. Dit was geen straf want de tuinen waren prachtig en er was geen onkruid te ontdekken. [Afbeelding: 34dr248.jpg]
Quote
#32
In dit kader heb ik er ook nog eentje. Lido Sofia in Agios Gordios op Corfu. En elke avond een prachtige zonsondergang!

[Afbeelding: kcm694.jpg]

[Afbeelding: s3exax.jpg]
Quote
#33
(17 February 2016, 17:43)pippelientje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In dit kader heb ik er ook nog eentje. Lido Sofia in Agios Gordios op Corfu. En elke avond een prachtige zonsondergang!

Inderdaad, én een lekker zwembad! Is ons goed bevallen daar, alhoewel het een flinke klim is 's avonds..........
Quote
#34
@Frederique, wij sturen je een PB
Quote
#35
(17 February 2016, 12:53)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als het om mooie uitzichten gaat mag Appartement Filira in Agia Pelagia op Kythira (Ross Holidays) hier zeker niet ontbreken getuige deze schitterende zonsopgang (ja, het was erg vroeg Smile )
Dat kan Japio zeker bevestigen, toch?

[Afbeelding: 3032.jpg]

Haha, 
nog iemand die een zonsopgang weet te waarderen, ik ben altijd wakker voor de zon, uit gewoonte vanwege het werk en ochtendmens zijnde,
dit is het mooiste moment van de dag : de zon zien opkomen( liefst uit de de zee), de rust die je dan ervaart, alleen op het strand terwijl iedereen snurkt , dit is veel mooier dan een zonsondergang.
Quote
#36
(17 February 2016, 20:53)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




nog iemand die een zonsopgang weet te waarderen, ik ben altijd wakker voor de zon, uit gewoonte vanwege het werk en ochtendmens zijnde,
dit is het mooiste moment van de dag : de zon zien opkomen( liefst uit de de zee), de rust die je dan ervaart, alleen op het strand terwijl iedereen snurkt , dit is veel mooier dan een zonsondergang.

Ik probeer dat ook altijd maar er is geen pijl op te trekken. Die zon is me altijd te snel af! Blush
Quote
#37
(17 February 2016, 22:01)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik probeer dat ook altijd maar er is geen pijl op te trekken. Die zon is me altijd te snel af! Blush


de zon die vroeger op is dan ik , moet nog geboren worden  Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#38
Ger,

Aangaande de stenen bij Filira:Nee er is er geen een van ons bij,om eerlijk te zijn:die hebben we heel niet gezien!!
En we zijn er toch 2x geweest! Waren we niet opmerkzaam genoeg? Vast te veel in beslag genomen door het uitzicht!
Quote
#39
Ik doe het maar even zo en in etappes.

Wat "The sound of the Sea" betreft:Geheel eens Frederique, het was in 2005 al zoiets van allerlei bekenden die vrijwel iedere dag
alleen bij het zwembad te vinden waren!Niets voor ons die "verplichting"!
Quote
#40
Uitzicht vanaf ons balkon in Faliraki, zonsopkomst, dit was om 5.50 uur 's ochtends:

[Afbeelding: 14x1ehk.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  bijzondere Vakantieverblijven metaxa 68 46.223 15 May 2017, 21:49
Laatste bericht: Rico

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)