Blij jullie gevonden te hebben!
#1
Hallo! Ik ben Marie-José Jansen, 39 jaar, woonachtig in Weert, Limburg. Ik ben geboren en getogen in Nederland maar ik heb denk ik wel een grieks hart. Na veel sparen en veel dromen was het in 2014 dan eindelijk zo ver en heb ik de kans gehad om 3 weken over het vasteland van Griekenland rond te crossen (Athene, Delphi, Meteora, Olympia, Nafplion en heel veel daarom omheen en ertussen) en 4 eilanden aan te doen. (De Ionische eilanden, Lefkas, Kefalonia, Ithaki en Zakinthos). In 2015 heb ik heel Kreta rondgereden. Hierna wist ik het zeker: Griekenland is thuis. Als ik niet daar ben voel ik me slecht. Ik eet grieks, leef grieks, denk grieks, heb griekse vrienden en ben bezig met een partner om een grieks restaurant op te zetten. Een griekse vriend heeft 2 restaurants in nederland en belgie en wil de franchise uitbreiden met vrienden dus mag ik eindelijk mijn liefde voor alles wat grieks is uitdragen in wat ik dagelijks doe. Ik spreek nog maar een beetje Grieks maar ik wil op niveau zijn voordat we de zaak openen dus moet er nu echt gas op. Ik heb een schriftelijke cursus maar helemaal top vind ik dat niet. Maar ik moet en zal snel goed Grieks spreken dus ploeteren maar! Lekker oefenen met mijn favoriete Laikó muziek op de achtergrond, heerlijk!
Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb! Ik hoop hier veel te kunnen lezen over ons mooie Griekenland xxx
Quote
#2
Marie-José welkom! Je hebt al veel van Griekenland gezien, lees ik, maar je moet ook zeker de
Peloponnesos en de Egeïsche eilanden bezoeken. Ook Noord-Griekenland heeft zijn eigen charme. Om Grieks te leten kan ik je het Provinciaal Centrum voor Volwassenen Onderwijs in Hasselt (B) aanbevelen. Niet duur en uitstekende leerkrachten. Google eens oo PCVO Hasselt en "Moderne Talen". Het is 1x per week van 18.15 tot 21.15 met koffiepauze
Quote
#3
(04 June 2016, 05:49)MarieJose schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb! Ik hoop hier veel te kunnen lezen over ons mooie Griekenland xxx

Da's geheel wederzijds Marie José; leuk om te lezen dat je ons hebt gevonden. Welkom bij Oríste!

Héél veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum.

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Quote
#4
Hallo Marie José, welkom. Waar wil je een Grieks restaurant gaan beginnen? In Weert?
Quote
#5
Hallo Marie José

Leuk dat je het forum ontdekt hebt.
Hou ons op hoogte en veel plezier en geluk met het restaurant.
 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  hallo, Dirk groet jullie roefke 9 6.039 21 March 2011, 20:39
Laatste bericht: roefke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)