Welke zembeikiko
#1
Inmiddels kan ik in Griekenland, als de avond wat gevorderd is, al niet meer stil blijven zitten als er een zembeikiko gespeeld wordt.
Volgens onderstaande link is het nieuwe zembeikiko waar ik inmiddels door getriggerd word.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nu zie ik bij Stin igeia mas een ander ritme, wat ook een zembekiko schijnt te zijn.
Het is het volgende nummer:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Wie kan me zeggen welke soort zembeikiko dit is?
Ik kan er niet echt een vinger achter krijgen.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
te veel etiketjes. plak ze maar niet op . zoek ze ook niet. zeibekiko .wat is dat. dat kan niemand vertellen. dat voel je.hier een paar die spreken . als je ze horen praten naar jou dan zijn ze zeibekiko. wordt je triest van en volg het Katharsis zijn ze goed. wordt je ook nog vrolijk dan zijn ze aptalika.
aptal is turks voor dom ,vrolijk beetje dom zo als Maxma zei.
een aptaliko
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





nog een
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





de allerbeste zeibekiko
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





net zo goed gelijk met de vorige
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





dat bovenste wat je vroeg van Kazantzidis
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&app=desktop
ik denk dat het hoort in het rij wij plakken een stempel zeibekiko en verkopen lekker veel van. ik ben gek op deze ,bijna alles van Kazantzidis maar of ze echt zeibekiko kan noemen ,misschien ja misschien nee.
Quote
#3
Tzimis,

bedankt voor het antwoord.
Inderdaad vervallen bij mij alle "pasjes" die je op het internet kan vinden en ga ik gewoon op instinct verder.
Tis zembeikiko tis evdokias is inderdaad de nummer 1 waar niemand aan voorbij kan gaan.
Momenteel  ben ik ingesteld op het ritme van de zgn. neo zembeikiko uitvoering maar zal zeker ook eens wat anders gaan proberen.
Binnenkort maar weer een extra weekje Molivos geboekt. Voor de zoveelste keer maar ontdek nog steeds iets nieuws.
Ik kan niet wachten
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Tzimis en Yiannakis, inderdaad: aan "Tis zembeikiko tis evdokias" kan je niet voorbij gaan.
Ik hoor het telkens graag als het gespeeld wordt door Manolis Karantinis. Volgens mij is hij één van de weinige (naast Christos Nikolopoulos) huidige muzikanten die de zeibekiko zo mooi kan uitvoeren:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zembeikiko leren Yiannakis 6 4.754 30 September 2014, 23:55
Laatste bericht: Yiannakis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)