Molivos nog leeg?
#1
Binnenkort gaan we een weekje naar Molivos.
Lekker het hoogste appartement in het dorp. [Afbeelding: biggrin.gif]
Op de cam zie ik vrijwel geen mensen aan de haven waar het eerder(v0rige jaren) in de avond aardig vol was.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Misschien is het na 1 juli beter maar ik houd mijn hart vast voor mijn kennissen met een restaurant.
Het ziet er desolaat uit.
Wie heeft recente info en was ter plaatse?
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Overdag inderdaad heel leeg en best wel triest gezicht. Gaan wij zelf eind augustus/begin september ook een beetje verandering in brengen.
Als je de Time Laps bekijkt zie je in de avonden wel iets meer "activiteit" maar inderdaad ook dan niet heel druk.
Quote
#3
Vraag me af of er mij Maria in HAMAM of in Alonia live muziek zal zijn.
Ik vrees het ergste (niet dansen   Rolleyes )
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Verwacht alleszins geen massatoerisme. Het toerisme naar Lesvos is in sterk dalende lijn; bijkomend hebben heel wat touroperators Lesvos (en andere eilanden) als een doemscenario beschouwd. Ik heb geen behoefte aan het toerisme en kijk er ook niet naar uit, maar voor de "locals" van de toeristische regio is het catastrofaal.
Met dank aan de media!!! Ik kan je alvast verzekeren dat het ganse verhaal rond de vluchtelingenproblematiek sterk is overdreven en in een fout daglicht wordt geplaatst... met alle gevolgen van dien...
Quote
#5
De media bepaalt wat wij te horen en te zien krijgen. En het overgrote deel van de bevolking gelooft toch alles.

Mvg 
Martin
Quote
#6
Ahum...... "Medium" is enkelvoud, "media" is meervoud. Overigens heb je groot gelijk. En waarheidsvinding is vaak afwezig bij sensatie-media, want dat vinden de mensen niet interessant of te moeilijk ......
Quote
#7
Ik hou ook veel van taalzuiverheid.Maar in dit soort
postings is medium eigenlijk een plurale tantum geworden.
Dus misschien betere correctie: "De media bepalen ..."
In alle bescheidenheid en respect @ElsR.
Quote
#8
TUI heeft wel weer extra (directe) vluchten ingezet voor juli en augustus omdat Lesbos weer aantrekt.
Quote
#9
Hier onder een stukje uit net bericht van Travelmagazine hierover.

"en hebben daarom besloten in het hoogseizoen (22/7-26/8) de vluchten weer rechtstreeks op Lesbos te laten vliegen, niet meer in een combinatie met een andere bestemming.’"

Geen extra vluchten lijkt mij. Alleen zegt men in de genoemde periode niet te combineren. Is natuurlijk wel hoopvol omdat het gebaseerd is op toenemende boekingen.
Hier de link naar het hele stuk.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Nu is bijvoorbeeld de vlucht van TUI op dinsdag gecombineerd met Bodrun.
Andere voorbeelden van combi's op dit moment
Als je op maandag een pakketreis boekt bij Sunweb dan vlieg je met de vlucht mee van Cor en Don en deze is dan ook nog een gecombineerd met Dalaman in Turkije.
Ik heb ook gezien dan als je op donderdag iets kan/kon boeken bij Cor en Don dat er dan al gelijk werd vermeld dat je met HV (Transavia dus) vloog. Dat is dan wel een vlucht die niet met andere bestemmingen is gecombineerd.
Wij hebben een Sunweb-"pakket" geboekt met vertrek op donderdag en en dat geeft dan het zelfde vluchtnummer als wat Cor en Don ook vermeldden en die is inderdaad rechtstreeks heen en terug.

Van vorig jaar weet ik het niet precies (zijn wel helaas helemaal niet op vakantie geweest) maar daarvoor waren er in het hoogseizoen wel 8 vluchten in de week meen ik mij te herinneren. Nu kom ik er nog maar 4 tegen, waarvan dan ook nog een paar zijn gecombineerd.

Maar goed lammetje (nog net geen schaap Angel ) is over de dam hopelijk volgen er spoedig meer, maar en dan echte schapen
gremo groet
Quote
#10
Tja maar nou denk ik toch dat de eindbestemmingen in Turkije niet veel passagiers zullen opleveren, gezien de recentste ontwikkelingen .....
Quote
#11
Wij vlogen op donderdag 7 juli (Sunweb met Transavia) 6.00 uur via Samos naar Mitilini.
Terug uiteraard Mitilini Amsterdam.
Zat op heenweg mudvol.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Petra of Molivos mdoo 9 9.827 15 January 2015, 23:08
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)