Animal Care Samos opgeheven?
#1
[Afbeelding: svnxnk.jpg]

Ik lees diverse verhalen over het opheffen van Animal Care Samos.  Op de website wordt er niets over vermeld. De opvang is blijkbaar geheel ontruimt; de dieren zijn weg.
Wie weet wat er aan de hand is? Klopt dit inderdaad? Is de sluiting slechts tijdelijk of toch definitief? Wie neemt het goede werk van hen over?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Op de FB pagina staat inmiddels een tekst in het Grieks, Engelse tekst zal volgen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
(25 July 2016, 16:57)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op de FB pagina staat inmiddels een tekst in het Grieks, Engelse tekst zal volgen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Hmmm, schijnt toch definitief te zijn als ik het zo lees. Wat ontzettend jammer voor de hulpbehoevende dieren op Samos en uiteraard voor henzelf.........
Quote
#4
Stichting Kattenhulp Griekenland op Samos Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Nu nog iets voor de honden ........
Quote
#6
ja Els maar dan moet dat wel zorgvuldig gebeuren,hier bij de dierenopvang
in belgie zitten al meer dan een jaar nog 7 van de 14 honden te wachten op een
nieuwe baas,en er is ook geen zicht op dat daar verandering in komt,dit zijn straat honden
uit  Athene
Quote
#7
Het is dus werkelijk definitief.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Een jaar of zes geleden heb ik bij de vuilnisbelt de mensen aan het werk gezien.
Ondanks alle tegenslagen en tegenwerking hebben ze geweldig werk verricht.
Quote
#8
Als ik het zo lees zijn ze vooral gestopt door tegenwerking van de lokale overheid. Triest .. Zo vindt de ommekeer nooit plaats.
Quote
#9
Ik wilde de Samos-liefhebbers even op het volgende attenderen. Er is een Duitstalige stichting Die Vergessene Hunde von Samos die ook veel goed werk doet voor zwerfhonden. Ze hebben ook een opvang. Het is me niet helemaal duidelijk waar ze precies zitten. Wie weet meer? Ze hebben ook een FaceBook pagina.
Quote
#10
Op de facebookpagina een berichtje gestuurd, snel antwoord gekregen (ik zit nét sinds gisteren op facebook..):
Ze schijnen in Karlovassi te zitten, bezoek alleen na afspraak.

Contact kan via: melanie@tierhilfe-belgien.de of via de website van verlassene Hunde von Samos.
Quote
#11
Sorry, vergeten: via Facebook een afspraak maken kan ook.
Quote
#12
Wij hebben een heel ander verhaal gehoord van een griek in Kokkari: de honden zouden zijn meegenomen do ook r de grite organisator en gevoerd zijn aan leeuwen en tijgers (in Duitsland?).

Er wordt sinds lange tijd niets meer vernomen van de organisatie...
Quote
#13
(08 October 2016, 08:42)john67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben een heel ander verhaal gehoord van een griek in Kokkari: de honden zouden zijn meegenomen do ook r de grite organisator en gevoerd zijn aan leeuwen en tijgers (in Duitsland?).

Er wordt sinds lange tijd niets meer vernomen van de organisatie...

En gelukkig heeft die Griek dat gecheckt en daar bewijzen voor in handen, zodat het hier geplaatst kan worden....... Dodgy
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#14
Klopt
Quote
#15
Ik lees het graag, waar vind ik het? Dit verhaal klinkt nl nogal fantastisch. Als er echt bewijzen zijn kan er ingegrepen worden, dus zorg dat die Griek je die info geeft zodat er vervolgt kan gaan worden.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#16
Ben enkele weken terug uit Samos. Man in winkel in hartje Kokkari vertelde het ons. Hij kwam oorspronkelijk uit Australie. Hij was oprecht geschokt door het verhaal. Was winkeltje vanuit doorgaande weg naar terrassen. Zou me niets verbazen als hij gelijk heeft...
Quote
#17
Op de FB-pagina van DVHVS zijn afgelopen weken nog posts geplaatst. O.a. van winkelkarretjes vol met hondenvoer die aangeschaft werden ..... Wie is er langs geweest recentelijk?
Quote
#18
Ik heb die roddel gemeld aan DVHVS. Hoor en wederhoor ...... Eergisteren nog een post van 2 geplaatste hondjes trouwens ....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Animal welfare in greece Irene op Kythira 11 11.908 11 June 2014, 23:41
Laatste bericht: mdoo

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)