Hallo, hier ben ik!
#1
Hallo allemaal!

Ik heb plannen voor de toekomst!: Als ik klaar ben met werken ga ik in Griekenland wonen!! Ik heb er nu al zin in.
Om meer te weten te komen hoe ik een en ander moet aanpakken heb ik me hier aangemeld. Ik hoop hier een stuk wijzer te worden.

Ik ben nu 2 keer in Griekenland geweest, maar ik droom al vanaf mijn studententijd over Griekenland. Maar omdat we altijd met auto en caravan/boot op vakantie gingen was Griekenland te ver en gingen we naar Frankrijk.
Door omstandigheden (en omdat dit veel leuker is) gaan we nu met het vliegtuig op vakantie en daardoor zijn we eindelijk in Griekenland terecht gekomen, vorig jaar Lesbos en dit jaar Zakynthos. En ik voel me zo enorm thuis in dit land, alsof ik er thuis hoor!

Ik ben afgelopen week begonnen met Grieks leren, met behulp van de app Mondly. Of dat wat wordt weet ik niet (nu nog gratis versie), maar ik heb al wel wat meer woordjes geleerd dan Goedemorgen, Goedenavond en Proost!
Quote
#2
Welkom op dit forum.

Als je wil emigreren naar Griekenland zul je in deze rubriek
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarschijnlijk al heel wat tips vinden. Maar zeer zeker zal je van forumleden die het in de praktijk meegemaakt hebben, ook antwoorden krijgen op eventuele vragen die je hier gaat stellen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
[Afbeelding: welkom.png] 

Welkom Ingrid op dit drukbezochte, informatieve én gezellige Griekenland-forum. Fijn dat ook jij ons gevonden hebt!

Héél veel lees- en schrijfplezier op Oríste!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even hallo zeggen Balituin 5 1.924 28 July 2022, 15:13
Laatste bericht: Epirus
  Hallo yana 5 6.053 21 March 2018, 12:31
Laatste bericht: Computer Boy
  Hallo allemaal Debs 6 5.519 15 August 2014, 06:22
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.133 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  hallo, ik ben Mar Mar.koning 21 15.985 09 March 2014, 21:57
Laatste bericht: Mar.koning
  Hallo allemaal Miek 5 3.990 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
Music Hallo iedereen Bob Rempetis 12 8.009 30 July 2012, 22:53
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Hallo allemaal desillies 19 13.101 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Hallo allemaal Natascha 7 5.584 19 March 2012, 20:40
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)