Waar heen eind september?
#41
(16 September 2016, 20:08)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi mede Griekofielen,

Ik heb deze discussie op het forum gezet en was leuk om te zien hoe deze discussie zich ontwikkelde! Voor mij is de kogel door de kerk, haha! Ik heb voor as vrijdag 23-09 tickets voor Samos gekozen. Ben benieuwd hoe het weer daar is Dodgy  ? Nu nog een auto en logeeradres. Ik wil graag voor de rust, lezen gedachte weer op een rij en lekker eten en drinken naar ORMOS. Iemand nog een ervaring met hotel Kerkis Bay in Ormos? Ander suggesties zijn uiterard ook welkom! Heb er zin in Wink !

Het voordeel van heel vroeg of heel laat in het seizoen naar griekenland is
dat je de vakantie verblijven en auto verhuur voor het uitzoeken hebt en
ook nog eens een stuk goedkoper dan in het zomerseizoen, dus Martino
geniet ervan Wink
Quote
#42
Op mijn weersverwachting (weerplaza) wordt er op Samos dinsdag en donderdsg een beetje regen verwacht en de rest schitterend weer. Regen is goed voor het land en de herfstbloemen Smile
Quote
#43
(17 September 2016, 09:50)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op mijn weersverwachting (weerplaza) wordt er op Samos dinsdag en donderdsg een beetje regen verwacht en de rest schitterend weer. Regen is goed voor het land en de herfstbloemen Smile

Is op 'wunderground' inmiddels ook aangepast naar dinsdag en donderdag Wink

Maar na een lange hete zomer is het op Samos wel nog verbazend groen, vind ik.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#44
@Patrick: Yep! Smile
Quote
#45
Toch maar naar Kreta komen, het weer kan ik niet voorspellen, aan de oostkant is het wel ontzettend droog, vanaf maart tot nu is er maar 9.4 mm regen gevallen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





dit zijn de statistieken van vorig jaar.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#46
Wij gaan op 3 oktober nog een weekje genieten op ons geliefde Kythera. Het belooft nog een week met mooi en droog weer te worden.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar heen volgend jaar? Patrick 83 19.235 07 June 2018, 16:14
Laatste bericht: JohanV
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.517 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Wie gaat waar heen en waarom Arthur 4 4.215 13 February 2011, 19:20
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)