Grieksegids nieuws     
Dalaras naar Rotterdam
#1
Dalaras komt weer naar Rotterdam, maandag 15 mei Luxor theater

( en wie mag er op de voorste rij in het midden zitten ?  Big Grin 
[Afbeelding: 117e2pu.jpg])
Quote
#2
(15 October 2016, 10:08)Rododafni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dalaras komt weer naar Rotterdam, maandag 15 mei Luxor theater

( en wie mag er op de voorste rij in het midden zitten ?  Big Grin 

Mag ik raden Rododafni Big Grin ? Gefeliciteerd en alvast een fijne avond gewenst!
PS: Bedankt dat je het evenement ook al in de Oríste-evenementenagenda hebt gezet up
Quote
#3
Wij hebben kaarten Rij5 stoel 17. Laat hem nu maar komen
Quote
#4
Leuk. Het duurt nog wel een tijdje, denken jullie dat de kaarten snel gaan? Als ik ga, ga ik alleen want ik denk dat ik in mijn omgeving niemand zover krijg om mee te gaan. Zijn er meer mensen die alleen zouden gaan en die het leuker vinden om samen te gaan? Kunnen we misschien in overleg plaatsen naast elkaar boeken? lijkt me gezellig en meteen een leuke gelegenheid wat mensen van dit forum te ontmoeten.
Quote
#5
Wat ik niet begrijpt is dat de kaartjes voor Griekse zangers/zangeressen altijd zo duur moeten zijn als ze optreden in Nederland!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#6
(16 October 2016, 23:17)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ik niet begrijpt is dat de kaartjes voor Griekse zangers/zangeressen altijd zo duur moeten zijn als ze optreden in Nederland!

Wat is duur Martino? Als ik naar een optreden van Helene Fischer of Andrea Berg ga, ben ik voor een beetje normale plaats ook zo 85 - 90 euro kwijt? Dan heb ik nog niet de beste plaatsen en zit je echt verder van het podium Confused .  En dat is dan in hun thuisland, Duitsland Wink
Meestal is het na een optreden van: Het was het dubbel en dwars waard!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
(16 October 2016, 23:17)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ik niet begrijpt is dat de kaartjes voor Griekse zangers/zangeressen altijd zo duur moeten zijn als ze optreden in Nederland!

 Tip

Er zijn al kaartjes voor 39 euro
Quote
#8
Leuk @Rododafni, geniet er van. Zelf sukkel ik op het moment met mijn gezondheid maar 15 mei hoop ik toch weer op Samos te zitten. Ik wacht nog altijd op een zomertour van hem over de eilanden, en dan niet alleen maar Kreta, Rhodos en Corfu ....
Quote
#9
duur?? inderdaad wat is duur.de grote sterren zijn altijd duur. Sokratis Malamas aan de andere kant komt naar de Melkweg voor 27 euro. toevallig zie ik dat bij ticketservice.nl dezelfde tickets worden voor 45 euros verkocht. "
Quote
#10
De concerten v Dalaras zijn altijd iedere (euro)cent waard! Dat wordt weer genieten!!! Smile
Quote
#11
Beste mensen,

Ik bedoelde het niet negatief en ben ook blij dat hij in het Luxor komt maar voor mij is het niet goedkoop. En ja, er zijn kaartjes voor € 39,- maar dan zit je helemaal achteraan en alles dus twee keer want je gaat niet alleen. Ik moet nog steeds voor iedere euro werken, kan het maar 1 keer uitgeven en ben geen miljonair. Als dat voor ander mensen anders is vind ik dat geen probleem en ik gun iedereen het allerbeste!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#12
@Martino het is inderdaad maar net hoe je het bekijkt. Het hangt heel erg af van wat je per maand vrij te besteden hebt naast je financiële verplichtingen. "Duur" is zo een heel persoonlijk iets.
Quote
#13
Tja, idd, duur is persoonlijk.
Voor iedere ster mag je dik meer betalen vanaf 90,- voor de slechtste kaarten in de voorverkoop.
Maar oke, Dalaras is ook niet te vergelijken met Adele Big Grin
Quote
#14
Heb ook een kaartje gekocht en verheug mij er erg op !
Gezellig als we elkaar als forumbezoekers kunnen spreken voor het concert !

Marja
Quote
#15
ik had de kaartjes de eerste dag gekocht rij 1 stoel 4 en 5.
kijk er weer naar uit
Quote
#16
De lol kan niet op:

George Dalares op maandag 15 mei a.s. in het
Nieuwe Luxor Theater, Rotterdam.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Sorry, ik maakte me weer eens belachelijk.
Zou ik hier ooit nog anders kunnen doen?
Ik kom hier om bepaalde redenen niet
dagelijks meer, en had daardoor ook het
begin van deze draad gemist; die was voor
mijn beperkte blik reeds achter de horizon
verdwenen.Nogmaals sorry voor eventuele
ergernis!
Quote
#18
(01 March 2017, 13:26)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, ik maakte me weer eens belachelijk.
Zou ik hier ooit nog anders kunnen doen?
Ik kom hier om bepaalde redenen niet
dagelijks meer, en had daardoor ook het
begin van deze draad gemist; die was voor
mijn beperkte blik reeds achter de horizon
verdwenen.Nogmaals sorry voor eventuele
ergernis!

Hoe kom je er nou bij dat je je belachelijk maakte en je ergernis zou hebben veroorzaakt Aleko?
Er was al een draadje over het optreden, vandaar dat ik jouw berichtje daar maar heen heb gemigreerd. Zo blijft het allemaal wat overzichtelijker, dan wanneer er meerdere draadjes over zouden gaan lopen.  Ik heb het echt alleen maar goed bedoeld hoor; van overlast en/of ergernis is absoluut geen sprake (tenminste zeker niet van mijn kant).
Je moet maar zo denken; door jouw berichtje staat het optreden van Dalaras weer bovenaan op het forum en dus weer volop in de belangstelling!
Dus dank voor je bijdrage Smile

 Perfektbedankt
Quote
#19
Zo, dat was een fantastisch concert. Wat is die man nog onvoorstelbaar goed bij stem en wat een fenomenale band hand hij bij zich, Voor mij nieuw was de inbreng Van Aspasia Stratigou, die had ik nog nooit live gehoord of gezien, een prachtige stem met een enorm volume. Dat was een avond Genieten !

[Afbeelding: 34ynvw0.jpg]
[Afbeelding: ta0n6f.jpg]
Quote
#20
Wij waren erbij. Ik heb George Dalares zelden zo goed bezig gezien. En de reacties vanuit het publiek was geweldig. Top avond gehad.
Quote
#21
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Wát een geweldig leuke avond. En ik had ook een mooi plaatsje, kon het prima horen en zien.

Marja
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Music Georgos Dalaras komt naar Nederland maria kaptein 1 1.302 04 September 2022, 17:30
Laatste bericht: johan
  Dalaras in concert op 18/06/2022 vlagreco 0 1.174 28 May 2022, 23:34
Laatste bericht: vlagreco
  Vicky Leandros & George Dalaras naar Rotterdam Ger 12 4.429 26 September 2018, 13:41
Laatste bericht: Ger
  Σ' αγαπώ door Dalaras Karidiès 4 2.456 10 August 2018, 12:17
Laatste bericht: jacq1970
  Dalaras wascoo 2 2.926 01 December 2015, 00:51
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Dalaras & Farantouri: maandag 12 oktober 2015 Rotterdam Erwin 4 4.481 22 June 2015, 23:05
Laatste bericht: Erwin
  April 2015: Haris Alexiou naar Brussel & Rotterdam Ger 57 40.032 24 April 2015, 09:34
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Dalaras op Kreta Arthur 11 7.281 04 August 2014, 10:28
Laatste bericht: Damiaatje
  Yiorgos Dalaras in 2014 naar Nederland? Erwin 23 16.311 02 May 2014, 21:56
Laatste bericht: vlagreco
  George dalaras- rempetiko magemeno 2 cd theeke 22 15.605 28 November 2010, 12:50
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)