'T is toch niet niks !
#1
                               2997.
Quote
#2
TEVEEL AAN DE RAKI GEHANGEN ? Big Grin
Quote
#3
Neen, dat doen we als we 3 leden verder zijn, 3000: Dan Raki! Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Geef mij maar tsikoudia..
Quote
#5
Ik had net al appeltaart met in rakamelo geweekte rozijnen Big Grin
Quote
#6
Nog 2!

Maar goed dat de AA niet mee leest hier, toch? Tongue Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Yes 3000 leden.
Gefeliciteerd Ger, en weer hartelijk dank voor al je goede zorgen!
Quote
#8
Een nieuwe mijlpaal! Gefeliciteerd Ger!

 
zwaaivlag
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
[Afbeelding: drieduizend.jpg]

Inderdaad, het is zover!
Jullie feliciteren mij, maar eigenlijk moet ik juist alle leden van dit forum feliciteren!
Ik kan dan wel een leuk forum in elkaar knutselen, maar zonder alle leden die telkens weer voor leuke input zorgen en er met elkaar een leuk en interessant discussieplatform van weten te maken in een bijna familiale sfeer ben ik natuurlijk nergens.

Daarom aan alle leden: Gefeliciteerd en enorm bedankt voor al jullie medewerking in de afgelopen jaren. Op naar de volgende mijlpaal!

Perfektbedankt
Quote
#10
Waar zijn die andere 400?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&uid=3400
[Afbeelding: 2efudlx.png]
Quote
#11
Die zijn er echt wel! had wel een felicitatie van het Griekse bureau van toerisme verwacht.
Wanneer er iemand zijn nek uitsteekt voor Griekenland is het onze "Ger" wel.
Ger nog vele jaren!
Quote
#12
Fantastisch!
Op naar de 4000...
Quote
#13
Ger,
Proficiat. Perfektbedankt
Quote
#14
(23 October 2016, 17:45)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waar zijn die andere 400?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&uid=3400

Ik begreep even niet wat je bedoelde maar snap 'm inmiddels. Je hebt inderdaad goed opgelet "wwopkos"  Smile
Op dit forum zijn tot nu toe 3401 accounts aangemaakt. Elk account heeft z'n eigen ID-nummer. Een aantal accounts zijn echter om verschillende redenen verwijderd. Te denken valt aan bijvoorbeeld een flink aantal automatische registraties door spambots. Er worden dan in een zeer korte tijd veel accounts aangemaakt met de intentie om deze later te ge(mis)bruiken voor dubieuze handelingen zoals het verspreiden van spam.

Ook werd er een flink aantal accounts gemaakt door particulieren uit meestal 'Verweggistan'-landen waarmee meteen daarna ook allerlei dubieuze en niet-relevante postings werden geplaatst.

Een aantal leden had een probleem met inloggen, waarna zij een nieuw account openden. Op hun eigen verzoek werden beide accounts dan handmatig samengevoegd (waardoor het andere natuurlijk automatisch is komen te vervallen).

Van een relatief klein aantal leden is het account op eigen verzoek verwijderd; dit om verschillende reden(en).

Alle verwijderde accounts tellen dus niet mee in het aantal leden; daarom is het actuele aantal Oríste-leden niet 3401, maar vandaag op de kop af 3000 (we moeten immers wél eerlijk blijven, toch?).

Tot zover een kijkje in de keuken van Oriste. Meer vragen? Schiet maar los waarna ik kan kijken of ik deze kan beantwoorden.
Quote
#15
Oke Ger, duidelijk.
Quote
#16
WAUW! Ger, en wij, gefeliciteerd! Ik neem er vanavond een glaasje ouzo op!
groetjes,
willem.
Quote
#17
Music 
kalimera  


Blank  Blank  Blank   Yo, 3000 !    Blank  Blank  Blank


Daar neem ik nog een extra geconfijte, mierzoete kumquat op!

                     lovegreece  

Mooi dat ons gezellige en informatieve forum zo goed blijft lopen.

                                                 goedgedaan

En een extra felicitatie voor onze moderator is echt wel op z'n plaats,
niet zo bescheiden, Ger!  

                                                         efcharisto
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Die Grieken zijn zo lui nog niet! Of toch wel? Ger 8 7.698 06 October 2014, 10:01
Laatste bericht: dashboot2005
  Triviaal of niet,ik stel em toch! Marianneke 3 2.917 06 May 2012, 23:44
Laatste bericht: Yvon
  even niks. Arthur 8 5.992 13 February 2012, 19:20
Laatste bericht: papajani

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)