Muziekreis
#1
Muziekreis Griekenlad 2017

Voor de liefhebbers

Reclame voor Kos.

Muziekreis met Koos Alberts, Jan en Annie van BZN, WolterKroes en vele anderen naar Kos.
Hoop dat t lukt met t fotootje.
Misschien niet echt iets voor de Oriste leden, maar Kos wel weer eens in de picture.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[url=https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1155903937809498&set=a.267366783329889.61437.100001697098999&type=3]
Quote
#2
Inderdaad, voor de liefhebbers
Quote
#3
Dit kan ook tegen Kos werken Nanny Shy (grapje)
Quote
#4
Ik zal je even helpen met de foto Nanny.
[Afbeelding: 2uh4dwg.png]
Quote
#5
Daar zal inderdaad wel een publiek voor zijn maar daar ben ik niet bij. Maar als het mensen kan overtuigen om eens naar Griekenland te gaan (en ze gaan daarna nog terug) waarom niet?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Verkeerde artiesten met het verkeerde land. Deze horen thuis in Spanje en niet in Griekenland
Quote
#7
Bedankt voor de hulp bij de foto, John.
Voor de duidelijkheid, op Koos Alberts en de BZN gezichten na ken ik die zangers zelf niet, ben ook geen fan van nl muziek of zo.
Maar mij doet het wel goed dit soort reclame te zien.
Vergelijk het met de foto's van zwemvesten aan het strand en gammele vluchtelingenbootjes, ziet dit er veel positiever uit.
En dan gaat het mij niet om die ene week, maar als mensen hebben gezien dat Koos Alberts naar Kos ging,
is die twijfel van wel of geen vluchtelingenproblemen wel weg denk ik.


Gisteren kwam ook het nieuwe reality programma: Voor het eerst op vakantie! bij mij in de winkel langs.
In januari komt het op RTL4. Idee is dus iemand volgen die voor het eerst in het vliegtuig gaat,
voor het eerst in het buitenland is, etc etc.
Programma wordt gesubsidieerd door TUI, er was ook iemand van TUI bij,
die een flinke vinger in de pap had over wat wel of niet te laten zien van het eiland.
En weer maakt niet uit of dat programma nu echt super is ja of nee,
alles positiever dan de manier waarop we vorig jaar in het nieuws waren.
Quote
#8
Je hoeft je niet te verontschuldigen Nanny.
De meesten hier vinden het Griekse levenslied en zijn vertolkers wel geweldig en dat is echt hetzelfde gerne.
Sterker nog, ze dansen daar dan graag de Sirtaki op, desnoods in korte vakantiebroek. 
Big Grin Big Grin Big Grin

Ik houd ook niet van het levenslied maar ieder zijn ding. 
Ik denk dat Kos ermee geholpen is.
Quote
#9
Via via (iemand die van dit soort reizen houdt) weet ik dat dergelijke reizen eerder wel naar Turkije gingen. Mijn ding is het absoluut niet. Maar zeker fijn voor de bewoners van Kos dat er nu daar de nodige €€ uitgegegeven gaan worden.
Quote
#10
Ja klopt werd al 5 jaar in Turkije georganiseerd, ligt nu wat minder in trek natuurlijk.
Quote
#11
Albert je reactie verkeerde muziek in verkeerd land wekt bij mij een reactie op van dat wij ons boven een ander zetten. Voor de duidelijkheid ik houd zeker niet van deze muziek maar laat iedereen in zijn waarde. En in Spanje komen echt niet alleen de Nederlandse mee zing toeristen Spanje is ook een heel mooi land Big Grin
Quote
#12
(23 October 2016, 13:25)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Verkeerde artiesten met het verkeerde land. Deze horen thuis in Spanje  en niet in Griekenland

Weet ik zo nog niet. Dit is ook Kos stad. Daar zullen ze waarschijnlijk ook terecht komen

[Afbeelding: 2n1c02c.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Precies. En zich suf genieten, en heus niet alleen daar maar ook bij het terras om de hoek en naar huis met souvenirs uit een winkeltje verderop. Ieder z'n heug en omzet op Kos is het.
Quote
#14
In het lokale nieuws werd vandaag gemeld dat vanmorgen en woensdag as de 21 nederlandse zangesr met hun fans op het
eleftheria plein in Kosstad van zich laten horen. Dit alles komt live op de nederlandse tv.
Ook werd vermeld dat de lokale middenstand in de stad er blij mee was, dat is dan weer leuk.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)