Grieksegids nieuws     
Tip: Kala Magazine
#1
[Afbeelding: 2vrwwh4.jpg]

Griekenland Magazine schreef:Verrassing!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bestaat 15 jaar en dat vieren we met ons KALA magazine. Een speciale jubileumeditie van 40 pagina's met reportages van o.a. Alonissos, Zakynthos, Rhodos en Kefalonia. Bovendien de 10 mooiste stranden van Griekenland, souvenirs uit Griekenland en nog veel veel meer. KALA magazine is gratis en als je hem thuis wilt ontvangen betaal je alleen de verzendkosten (€ 2,99)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik heb hem inmiddels besteld!
Quote
#3
Ik ook .
Heerlijk in deze periode met vrije dagen.
Quote
#4
Yep, ook besteld!

Eerst Griekenland Magazine lezen, en dan deze. Het kan erger. Smile
Quote
#5
Ik ben benieuwd naar het Kala magazine. Echter 40 bladzijdes is niet veel. Ook als er nog reclames instaan.
Quote
#6
Ik heb hem besteld, kijk er naar uit en ben benieuwd! Heerlijk om de zomer vast op te halen met een tijdschrift. Enne ik heb geen vrije dagen Janos54,er zijn ook
mensen die gewoon moeten werken met de feestdagen maar dat hoort erbij en mag de pret niet drukken! Smile
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#7
Hier ook beide tijdschriften en met de kerst 18 dagen vrij! Heerlijk! 
Elke keer wanneer ik naar de kerstboom kijk verheug ik me al op de vakantie. Dit jaar thuis! Veel lezen en ausruhen!

Op naar de kerst en 2017
En dan naar Kreta! Big Grin .......hebben we eigenlijk een synoniem voor "Benidorm bastard" op Kreta?
Quote
#8
(14 December 2016, 08:13)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier ook beide tijdschriften en met de kerst 18 dagen vrij! Heerlijk! 
Elke keer wanneer ik naar de kerstboom kijk verheug ik me al op de vakantie. Dit jaar thuis! Veel lezen en ausruhen!

Op naar de kerst en 2017
En dan naar Kreta! Big Grin .......hebben we eigenlijk een synoniem voor "Benidorm bastard" op Kreta?

Denk ik wel, Chris, Kees (AvD Cornelius) Henk, ikzelf natuurlijk en nog vele anderen en we genieten elke dag.  Big Grin  Big Grin  Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
(14 December 2016, 16:56)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 December 2016, 08:13)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier ook beide tijdschriften en met de kerst 18 dagen vrij! Heerlijk! 
Elke keer wanneer ik naar de kerstboom kijk verheug ik me al op de vakantie. Dit jaar thuis! Veel lezen en ausruhen!

Op naar de kerst en 2017
En dan naar Kreta! Big Grin .......hebben we eigenlijk een synoniem voor "Benidorm bastard" op Kreta?

Denk ik wel, Chris, Kees (AvD Cornelius) Henk, ikzelf natuurlijk en nog vele anderen en we genieten elke dag.  Big Grin  Big Grin  Big Grin
Dat je daar zit wist ik wel. Maar hoe heet het dan? En heb je daar nog leuke foto's van. Beetje voorpret zou wel leuk zijn...
Quote
#10
(14 December 2016, 08:13)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben we eigenlijk een synoniem voor "Benidorm bastard" op Kreta?

"De Kreta Knarren" misschien Big Grin
Quote
#11
Valt dit soort terminologie nog onder vrijheid van meningsuiting??
Quote
#12
(15 December 2016, 21:54)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Valt dit soort terminologie nog onder vrijheid van meningsuiting??

bij mij wel hoor. misschien wel een leuk idee voor een prijsvraag voor een van die tijdschriften...
Quote
#13
Valentijns-actie van het Kala magazine:

Kala Magazine schreef:VALENTIJNSDAG – alleen van 13 t/m 19 februari 2X KALA magazine thuis voor NL € 3,99 en BE € 7,99. Eentje voor jezelf en eentje voor je partner, vriend, vriendin, familielid, kennis, buurman, buurvrouw of collega!
Voor meer info en/of bestellingen ga naar:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kala magazine zomer 2024 komt er aan! Ger 2 1.209 07 December 2023, 13:31
Laatste bericht: Ger
  Kala Magazine zomer 2023 komt eraan! Ger 4 4.327 29 January 2023, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Kala magazine nu ook digitaal verkrijgbaar Ger 1 2.117 29 May 2020, 08:58
Laatste bericht: Ger
  Kala Magazine zomer 2020 komt eraan! Ger 4 4.408 31 December 2019, 11:32
Laatste bericht: jacq1970
  Kala Magazine zomer 2019 is verschenen Ger 2 4.898 08 December 2018, 12:56
Laatste bericht: Ger
  Kala Magazine zomer 2018 is uit! Ger 8 8.789 17 January 2018, 21:25
Laatste bericht: roefke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)