Hydra
#1
Vorige week bezochten we Hydra: al jarenlang een wens. Een eiland voor fijnproevers, al in de jaren '50 ontdekt door kunstenaars waaronder Leonard Cohen. Het is er autoloos, al het vervoer vindt plaats met ezeltjes en handkarren. Er zijn geen mooie zandstranden, maar wel baaitjes die bereikt kunnen worden via wandelpaden of bootjes.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





De oude bovenstad
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





in alle vroegte worden ezeltjes geladen, hier met dakpannen. de ezeldrijvers lopen met stoffer en blik om de keutels op te ruimen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Je kunt prachtig wandelen op Hydra, maar veel schaduw is er niet.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wat een mooi eiland!
Quote
#2
ziet er prachtig uit!
Ik hoop wel dat zodra de ezeltjes uitgewerkt zijn ze een goed pensioen krijgen.. en dat ze er goed voor zorgen, ook tijdens hun werk.
Quote
#3
Alberto, hebben ze nog steeds de zelfde haven meester, hij dirigeerde alle boten feilloos op hun plaats, toen ik daar was 2004, was dat een klein mannetje met lange witte haren en baard, hij leek op pappa smurf zonder hoed, ik heb er nog een analoge foto van die ergens in een doos in de kast ligt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Helaas, Arthur, ik heb geen havenmeester gezien. Wat me wel opviel is dat het aanmeren en lossen van de vele vrachtboten erg soepel verliep. Ik herinner me nogal wat havens waar ik het gevoel had dat men het elke ochtend opnieuw voor het eerst deed Rolleyes ..
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Hydra Yvon 0 5.686 05 August 2012, 07:59
Laatste bericht: Yvon

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)