Grieksegids nieuws
auto huren
#1
Hallo,

We gaan eind mei een paar dagen naar Athene en daarna door naar Dilesi waar we een week zullen blijven nu willen we een auto huren vanaf ons appartement in Athene en weer inleveren Bij Athene airport. Weet iemand of dit kan en bij welk bedrijf dit kan?  Wij komen er op internet niet uit!

Alvast bedankt!
Quote
#2
(05 January 2017, 22:29)mdoo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

We gaan eind mei een paar dagen naar Athene en daarna door naar Dilesi waar we een week zullen blijven nu willen we een auto huren vanaf ons appartement in Athene en weer inleveren Bij Athene airport. Weet iemand of dit kan en bij welk bedrijf dit kan?  Wij komen er op internet niet uit!

Alvast bedankt!

Het is en blijft een heksenketel om in het centrum van Athene te rijden. Misschien kan je overwegen om de wagen ook op te halen bij de luchthaven?

Ik kan je absoluut deze aanbevelen die ik ook altijd gebruik:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  Naast de luchthaven leveren zij ook op andere locaties, maar daarvoor dient een kleine meerprijs betaald te worden. Voor Athene is dat normaliter 20 Euro.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Aanvullend aan mijn vorige bericht kan ik je nog meegeven dat ik gisterenavond aan ACR een offerte gevraagd heb voor een wagen categorie D (Seat Ibiza ST of Nissan Note) voor een huur van 2 weken (mei/juni). Op hun website wordt 25€/dag vermeld als huurprijs.

Dit was hun antwoord deze morgen:

Athens Car Rental schreef:As per your request through our website and for a rental of 14 days, we are pleased to propose you the following available rental options for your review and selection (Please note that below offers are for cash basis payment, credit card payment is subject to a bank service fee of 3 to 5% on the total amount):
A category D car: Seat Ibiza ST or Nissan Note (Depending on availability) at a daily rate of 18.00 Euros. (Total of 252.00 Euros)
 
The above-mentioned rates include "Civil liability and third party liability insurance", full insurance C.D.W.(500.00 Euros deductible), theft and fire insurance, unlimited mileage, second driver, free and pre-authorized permission to ferry the car, 24Hrs road assistance, delivery & collection from Athens International Airport and 24% VAT.
 
GPS System can be provided for an additional 20.00 Euros for the whole rental period.

We hope our offer is to your full satisfaction and look forward to hear from you for any clarifications or reservation.

Please note this offer is valid till January 20, 2017 22:00 GMT.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
auto inleveren op een andere locatie ,is altijd een kwestie van prijs. er zijn bedrijven bv Alamo die kantoren ook in Athene hebben. je kan daar de auto ophalen en op vliegveld inleveren . je kan met hun regelen dat ze de auto bij je appartament brengen of dat je zelf met een taxi bij hun gaat auto ophalen. ik heb net een paar reserveringen gedaan in athene en thessaloniki. ik volg en vergelijk tussen de autohuur machines van transavia en scyscanner.ik heb een goede ervaring in Athene met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ze hebben vliegveld en een plek centraal in Athene.
je kan als ophaal punt iets in de stad kiezen,en afleveren vliegveld.
Quote
#5
(06 January 2017, 11:06)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aanvullend aan mijn vorige bericht kan ik je nog meegeven dat ik gisterenavond aan ACR een offerte gevraagd heb voor een wagen categorie D (Seat Ibiza ST of Nissan Note) voor een huur van 2 weken (mei/juni). Op hun website wordt 25€/dag vermeld als huurprijs.

Dit was hun antwoord deze morgen:

Athens Car Rental schreef:As per your request through our website and for a rental of 14 days, we are pleased to propose you the following available rental options for your review and selection (Please note that below offers are for cash basis payment, credit card payment is subject to a bank service fee of 3 to 5% on the total amount):
A category D car: Seat Ibiza ST or Nissan Note (Depending on availability) at a daily rate of 25.00 Euros. (Total of 350.00 Euros)
 
The above-mentioned rates include "Civil liability and third party liability insurance", full insurance C.D.W.(500.00 Euros deductible), theft and fire insurance, unlimited mileage, second driver, free and pre-authorized permission to ferry the car, 24Hrs road assistance, delivery & collection from Athens International Airport and 24% VAT.
 
GPS System can be provided for an additional 20.00 Euros for the whole rental period.

We hope our offer is to your full satisfaction and look forward to hear from you for any clarifications or reservation.

Please note this offer is valid till January 20, 2017 22:00 GMT.

Kleine rectificatie. Prijs is 25€/dag.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)