Aegean air promoot Oost Griekenland
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Wat een waardeloze promo. Springt van de hak op de tak. Het is een prachtig gebied, heerlijk rustig.
Tegen wie het in alle rust wil bezoeken zeg ik -zeker doen-
Quote
#3
(09 February 2017, 10:58)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een waardeloze promo. Springt van de hak op de tak. Het is een prachtig gebied, heerlijk rustig.
Tegen wie het in alle rust wil bezoeken zeg ik -zeker doen-

Beter iets dan niets. Gemaakt met een beperkt budget waarschijnlijk maar met dit een maand lang op iedere vlucht van Aegean te vertonen bereik je toch een heel groot publiek.

Een regio waar ik nog niet geweest ben maar die op de lijst staat voor volgend jaar, als de spoorlijn terug open is na de moderniserings- en onderhoudswerken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
12-02

Aegean - Vlieg van Dusseldorf naar Griekenland voor €39
 
van / naar Dusseldorf naar Athene en Thessaloniki
Service vlucht inclusief (lekkere) maaltijd en drankje
 
Flights from 13/03/17 until 30/06/17
BOOK NOW until 16/02
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook vanuit Amsterdam naar ATH
charon99's signatuur Succes heeft vele vaders; mislukking is steeds een wees (JFK)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean air promoot Thessaloniki metaxa 2 5.429 27 January 2017, 11:36
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)