Ferry van Sifnos naar Paros
#1
Hallo,

Eind augustus gaan we weer eilandhoppen in de Cycladen.
Is er iemand die weet of er een rechtstreekse ferry gaat tussen Sifnos en Paros.
Momenteel vind ik er nog geen, maar het kan natuurlijk zijn dat de ferrymaatschappijen hun vaarschema's nog niet gekend zijn.
Alvast dank voor de info !

Groeten,
Ann
Quote
#2
volgens mij is dat niet mogelijk, ik kan niets vinden maar misschien eens kijken bij Blue Star lines?

en het is ook zo dat er nog geen schema is voor na April.
Quote
#3
Anneke,

Allereerst welkom op dit (uitstekende én gezellige) forum.

Sifnos naar Paros is een moeilijke verbinding. Alhoewel de meeste ferrymaatschappijen hun zomerschema bekend gemaakt hebben lijkt het dat er geen directe ferry is/zal zijn tussen Sifnos en Paros na eind februari. TENZIJ Hellenic Seaways alsnog het schema van de ARTEMIS verlengd zoals ook vorig jaar deden. Tot 28 februari gaat de Artemis 2 x per week van Sifnos naar Paros. Dat is op dinsdag en zondag om 16.25 uur.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik weet niet naar welke andere eilanden je allemaal wil gaan, maar Sifnos maakt deel uit van de Westelijke Cycladen terwijl Paros dan weer tot de Centrale Cycladen behoort. Daarom ook dat er weinig tot geen ferryverbindingen zijn tussen Sifnos en Paros. De verbinding met de Artemis was eind augustus vorig jaar ook de enige verbinding die er was tussen deze 2 eilanden.

Blue Star Ferries is geen optie, die hebben al jaren (of nog nooit eigenlijk) een route gehad die via de Westelijke Cycladen ging.

Als Sifnos 'een must' is, dan is duimen voor verlenging van het vaarschema van de Artemis het enige wat je kan doen vrees ik.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Er varen 2 keer per week boten van Paros naar Sifnos. Welke dagen het zijn is nog niet bekend
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Met de ferry van Piraeus naar Kastellorizo in 2006 Patrick 0 850 03 January 2020, 18:32
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)