wonen en werken op Samos
#1
Goedemiddag
Ik wil naar Samos verhuizen
mijn vriendin woont daar
ik heb nu een baan in NL, waar ik mij niet meer lekker in voel
Kom veel op Samos en weet dat het niet altijd makkelijk is, ken er mensen zowel NL en Grieks
heb al gesolliciteerd op diverse dingen.
Ik wil nog wel blijven ingeschreven staan in NL voorlopig
Kan daar ook iets kleins opzetten met hondenopvang en daarnaast een baantje

Zijn er mensen met tips, wat wel en niet te doen,

gr Carel
Quote
#2
Hoi Carel,

Als je nou vertelt wat je goed kunt, hoeveel je minimaal wil verdienen, etc, dan wordt het wat duidelijker en kunnen wij er misschien ook beter een mooie oplossing voor vinden.
Je moet jezelf tenslotte een beetje verkopen om succes te hebben.
Ik wil ook op Samos gaan wonen en kan bijvoorbeeld misschien best een hulpje gebruiken voor verbouwen etc.

Gr Alex
Quote
#3
Reageren op een bericht uit febr.2017 ? De werkzoekenden is al sinds maart 2017 niet meer ophetforum geweest.
Quote
#4
(09 August 2018, 08:19)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Reageren op een bericht uit febr.2017 ? De werkzoekenden is al sinds maart 2017 niet meer ophetforum geweest.

Klopt, hij woon er al!
Quote
#5
(09 August 2018, 08:19)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Reageren op een bericht uit febr.2017 ? De werkzoekenden is al sinds maart 2017 niet meer ophetforum geweest.

Klopt, hij woon er al!
Quote
#6
(09 August 2018, 08:19)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Reageren op een bericht uit febr.2017 ? De werkzoekenden is al sinds maart 2017 niet meer ophetforum geweest.

Klopt, hij woon er al!
Quote
#7
3 maal is scheepsrecht
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Duurzaam wonen in Griekenland Natalie66 14 5.069 12 July 2018, 09:10
Laatste bericht: Natalie66
  Wonen in GR JohannesGR 0 1.510 03 June 2018, 16:57
Laatste bericht: JohannesGR
  wonen Loek 1 2.522 12 May 2016, 08:35
Laatste bericht: Lyonesse
  Wonen in GR na pensionering MartinS 18 9.257 10 May 2016, 15:27
Laatste bericht: Jota
  wonen in de winter in griekenland diana2016 8 5.927 08 February 2016, 19:49
Laatste bericht: Xandrios

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)