10 jaar Parakalo
#1
Geen grapje: op 1 april was het tien jaar geleden dat ik mijn eerste bericht publiceerde op mijn webiste Parakalo. Daar schrijf ik nu (vrijwel) dagelijks artikelen over de Griekse economie, politiek, archeologie, kunst & cultuur en sport.  

Toen ik in 2007 het eerste bericht online zette, had ik geen idee dat Parakalo zou uitgroeien tot wat het nu is – een site met gemiddeld 19.000 pageviews per maand. Dus, als je een regelmatige bezoeker van mijn site bent: dank je wel, mede dankzij jullie heb ik het al die tijd vol kunnen houden. Ken je de site nog niet? Kom dan vooral een keertje langs op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hartelijke groet,
Natascha
Quote
#2
Gefeliciteerd! Ik kende deze website nog niet, dus ik ga zeker kijken!
Quote
#3
Gefeliciteerd met deze mijlpaal Natascha!
Ook ik neem zeer regelmatig een kijkje op Parakalo Smile 
En uiteraard staat je website ook op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op naar de volgende 10 jaar!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dank jullie wel Electra63 en Ger. Ik ben nog niet van plan te stoppen, dus hopelijk haal ik ook het 20-jarig jubileum van Parakalo. Aan onderwerpen in ieder geval geen gebrek.

Oriste staat trouwens ook gelinkt op mijn site, maar dat had je vast al gezien :)
Quote
#5
Interessante pagina, bedankt voor het (waarschijnlijk nogmaals :) ) onder de aandacht brengen. ik zet m in mijn favorieten
Quote
#6
Hoi Natascha,

Ook ik kijk regelmatig (2 à 3 keer per week ) naar jouw site. Staat al een aantal jaren bij mijn favorieten.
Complimenten voor de site en zoals  Ger zegt: op naar de 20 jaar.

Groetjes

Frank goedgedaan Perfektbedankt
Quote
#7
Gefeliciteerd Natasja. Ik volg jouw weblog al jaren en het is een schat aan informatie. Dankjewel voor de rijke informatievoorziening.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#8
Ik vind het een leuke site Natascha en ik heb deze daarom opgeslagen bij mijn favorieten!
Nog veel succes met deze website!
Quote
#9
Dank, Marjan, Frank, Karen en Electra63! Leuk om te horen :) Ik blijf mijn best doen!
Quote
#10
Elke morgen kijk ik even op de site van Parakalo wordpress. Staat bij favorieten. Misschien een tip voor de nieuwkomers.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Voor mij ook vaste prik, elke morgen even lezen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
hey proficiat met je tien jaar, ik volgde deze site nog niet, maar lijkt mij best interssant, dus heb ik ze bij mijn favorieten gezet
Quote
#13
Leuk om te horen dat jullie trouwe lezers zijn, Goedas en Arthur. Zo worden de anonieme bezoekers van mijn site toch iets minder anoniem? En Roefke: welkom als hopelijk een nieuwe bezoeker!

En alvast fijne feestdagen! Καλές γιορτές!
Quote
#14
0820 rotterdam,windstil, lees voor de eerste keer parakalo .

                     t'zal wel niet de laatste keer zijn,heel interessant.
 
                     Groeten uit Rotterdam.

                      JVW
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)