Tuinhuisjes op kreta
#1
Weet iemand wellicht of de praktiker in Heraklion tuinhuisjes verkoopt, of misschien elders? Kan hier in regio Chania niks vinden.
Quote
#2
Praktiker heeft ze in de catalogus staan, maar rond Rethymno hebben we 2 weken geleden wel een groot aantal zien staan, ik denk dat de meeste tuincentra ze wel kunnen leveren.
Quote
#3
In de buurt van Istro zit er één en die maakt er uit boomschors. Zit ook ene net voor het binnenrijden van Ierapetra die deze verkoopt.
Anders via het internet wat bestellen misschien? 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Hallo chris wij hebben een tuinhuis met cementvloer laten plaatsen door een tuinbedrijf in stavromenos. Hij kan deze ook voor je bestellen en bij jou laten bezorgen als je dat wilt. Wij waren heel tevreden.. Intussen wonen we in apokoronas en hebben het huis verkocht, maar ik heb nog wel een foto. Als je interesse hebt stuur mij een mail dan stuur ik verdere info.
Groetjes
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#5
Goedemiddag is een tuinhuis altijd toegestaan of zitten daar nog regeltjes aan vast .
Plaats , grote. , hoogte , of aantal vierkante meters.
Quote
#6
Hallo Lex, alles wat een dicht dak heeft zoals tuinhuis en ook een afdak bij je huis moet gelegaliseerd worden. Dat gaat spelen als je het huis verkoopt want dan moet je door een architect alles laten controleren en tekeningen laten maken die je aan advocaat en notaris moet geven. Maar als je geen vervelende buren hebt die gaan klikken dan zou ik mij daar geen zorgen over maken. Je kan bij verkoop het ook weer afbreken. Een bouwvergunning is duur trouwens
Heb je hier iets aan?
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#7
Dankjewel wolletje bedankt voor de info ik woon er nog niet .
Maar we gaan er zeker over nadenken.
Groetje lex
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)