Wie weet wat het is?
#1
Beste Griekenland kenners ik heb 3 jaar geleden wat zaden van deze boom meegenomen en deze geplant  en heb nu een boom van ongv 2,5 m staan maar ik weet niet wat het is

[Afbeelding: hx9ap4.jpg]
Quote
#2
Zitten die besjes én die bloemetjes aan één en dezelfde boom Johan? Of is hier sprake van meerdere bomen/heesters?
Quote
#3
Volgens mij is het een krentenboom , die zijn er in vele soorten... wij hadden ook zo'n boompje in de tuin.
in eind april staat het in volle bloei en daarna komen die besjes/krenten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik denk dat het de "Indische Sering" (Melia Azedarach) is. Die komt ook rond de Middellandse Zee voor.
Die heeft dezelfde bloesem en bessen.
Quote
#5
bedankt  John je hebt gelijk die is het inderdaad
Quote
#6
(15 November 2016, 00:11)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bedankt  John je hebt gelijk die is het inderdaad

Dat wordt nog een beste boom. 15 Meter! Big Grin
Quote
#7
Dan hoop ik dat Johan aardige buren heeft en we hem niet gaan zien in de rijdende rechter Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie weet hoe deze plant heet ? Yvonne08 5 7.143 23 November 2014, 20:15
Laatste bericht: ElsR
  Weet iemand wat voor vruchten dit zijn? Lyonesse 2 6.364 24 October 2014, 10:53
Laatste bericht: Lyonesse

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)