Fodelianakis olijfolie                 
Griekenland Magazine zomer 2017 in aantocht
#1
Griekenland Magazine schreef:Zomereditie in aantocht
Het zomernummer is op weg naar de drukker. We hebber er met veel plezier aan gewerkt. Nog even geduld en hij ligt bij je op de deurmat of in de winkel. Los kopen of een digitale versie aanschaffen kan straks ook weer via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op de facebookpagina binnenkort meer nieuws over de diverse acties speciaal voor abonnees.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Laat maar komen, ik zit er klaar voor.
Inspiratie voor een volgende vakantie.
De komende vakantie gaan we naar Paxos.

Groetjes,
Willem
Quote
#3
Het Griekenland Magazine viel vandaag op de mat en dat is altijd een klein feestje.
Net terug van Lesbos en nu al weer trek !
Toch viel me in de Mini Special Kreta wat op, terloops genoemd maar ik was ineens wakker.
Onderaan links op pagina 15 wordt vermeld dat naar de serie gemaakt naar het boek Het Eiland van Victoria Hislop door heel Kreta werd gekeken.
Tot mijn verbazing stond er ook dat onder de naam The Island de serie op DVD in Nederland verkrijgbaar zou zijn.
Een aantal jaren geleden was dit op Oriste een veel besproken onderwerp. Liefhebbers zat.
Hij was een tijdje op internet, al dan niet met Engelse ondertitels, te zien.
Ook was er nog een wat louche aanbieding van een ongetwijfeld illegaal gedownloade versie te vinden.
Ik heb destijds contact gehad met mijn CD-winkel in Athene en kreeg te horen dat de serie niet door de makers zou worden uitgebracht op DVD.
Toch maar even een mailtje gestuurd naar de redactie van Griekenland Magazine of er nieuwe berichten zijn.
Er bestaat wel een DVD met de titel The Island, maar dat lijkt mij niet ons interesse-gebied.
Als ik wat hoor, laat ik het uiteraard weten.
Quote
#4
Dag Cor,
Met Nederlandse ondertitels ben ik 'm helaas nog niet tegengekomen. Maar de serie blijkt wel degelijk op DVD uitgebracht; Google maar eens op 'To nisi the island'.
Bijvoorbeeld:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&_nkw=the+island+dvd+to+nisi

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kala magazine zomer 2024 komt er aan! Ger 2 1.064 07 December 2023, 13:31
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2023 komt eraan Ger 2 1.309 10 June 2023, 02:32
Laatste bericht: WillemP
  Kala Magazine zomer 2023 komt eraan! Ger 4 4.247 29 January 2023, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2022 is verschenen Ger 1 1.521 10 June 2022, 13:10
Laatste bericht: Martino
  Griekenland Magazine zomer 2021 is verschenen Ger 2 1.753 11 June 2021, 19:44
Laatste bericht: JohanV
  Kala Magazine zomer 2020 komt eraan! Ger 4 4.371 31 December 2019, 11:32
Laatste bericht: jacq1970
  Griekenland Magazine zomer 2019 in aantocht Ger 2 1.874 29 June 2019, 15:42
Laatste bericht: Ger
  Kala Magazine zomer 2019 is verschenen Ger 2 4.854 08 December 2018, 12:56
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2018 is uit! Ger 3 3.186 24 June 2018, 12:19
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine lente 2018 in aantocht! Ger 0 3.503 12 March 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)