canal digitaal
#1
Zitten op Kreta hebben canal digitaal en vragen ons af of er ook andere mogelijkheden zin dan een kaart van canal digitaal en zo ja goede ontvangst.

Hoen graag Hans Kuipers
Quote
#2
Helaas niet Hans, op het gebied van Nederlandse en Vlaamse TV ontvangen via de satelliet hebben Canal Digitaal en TV-Vlaanderen een monopoly opgebouwd.
Er waren ooit wel wat andere -illegale- mogelijkheden maar die zijn er nauwelijks nog voor zover ik weet. Ik heb daar in ieder geval geen ervaring mee.

Er worden de laatste tijd wat IP-kastjes aangeboden waar je, ook in het buitenland, NL/BE TV zou kunnen ontvangen maar of dat allemaal werkt én legaal is durf ik niet te zeggen. Misschien dat andere forumleden je daar meer over kunnen vertellen.
Quote
#3
(17 June 2017, 09:21)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas niet Hans, op het gebied van Nederlandse en Vlaamse TV ontvangen via de satelliet hebben Canal Digitaal en TV-Vlaanderen een monopoly opgebouwd.
Er waren ooit wel wat andere -illegale- mogelijkheden maar die zijn er nauwelijks nog voor zover ik weet. Ik heb daar in ieder geval geen ervaring mee.

Er worden de laatste tijd wat IP-kastjes aangeboden waar je, ook in het buitenland, NL/BE TV zou kunnen ontvangen maar of dat allemaal werkt én legaal is durf ik niet te zeggen. Misschien dat andere forumleden je daar meer over kunnen vertellen.

Oke duidelijk,dank v snelle reactie zullen het er dus  mee moeten doen Gr Hans K
Quote
#4
Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.
Quote
#5
(17 June 2017, 16:44)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.