canal digitaal
#1
Zitten op Kreta hebben canal digitaal en vragen ons af of er ook andere mogelijkheden zin dan een kaart van canal digitaal en zo ja goede ontvangst.

Hoen graag Hans Kuipers
Quote
#2
Helaas niet Hans, op het gebied van Nederlandse en Vlaamse TV ontvangen via de satelliet hebben Canal Digitaal en TV-Vlaanderen een monopoly opgebouwd.
Er waren ooit wel wat andere -illegale- mogelijkheden maar die zijn er nauwelijks nog voor zover ik weet. Ik heb daar in ieder geval geen ervaring mee.

Er worden de laatste tijd wat IP-kastjes aangeboden waar je, ook in het buitenland, NL/BE TV zou kunnen ontvangen maar of dat allemaal werkt én legaal is durf ik niet te zeggen. Misschien dat andere forumleden je daar meer over kunnen vertellen.
Quote
#3
(17 June 2017, 09:21)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas niet Hans, op het gebied van Nederlandse en Vlaamse TV ontvangen via de satelliet hebben Canal Digitaal en TV-Vlaanderen een monopoly opgebouwd.
Er waren ooit wel wat andere -illegale- mogelijkheden maar die zijn er nauwelijks nog voor zover ik weet. Ik heb daar in ieder geval geen ervaring mee.

Er worden de laatste tijd wat IP-kastjes aangeboden waar je, ook in het buitenland, NL/BE TV zou kunnen ontvangen maar of dat allemaal werkt én legaal is durf ik niet te zeggen. Misschien dat andere forumleden je daar meer over kunnen vertellen.

Oke duidelijk,dank v snelle reactie zullen het er dus  mee moeten doen Gr Hans K
Quote
#4
Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.
Quote
#5
(17 June 2017, 16:44)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.

Hoi dit is een apparaat/satelliet ,hoe en wat is het ,waar kun je het kopen en werkt zonder kaart Canal digitaal en ook nog wat kost eea aanschaf/maandelijkse kosten sorry hoop vragen maar weten er weinig van gr Hans
Quote
#6
(17 June 2017, 16:44)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.

Ik zag hem op google Chris, mooi prijsje maar welke kaart gebruik je daarvoor?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
(18 June 2017, 08:48)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 June 2017, 16:44)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met een ZGEMMA STAR H1 is alles mogelijk.

Ik zag hem op google Chris, mooi prijsje maar welke kaart gebruik je daarvoor?

Dat werkt niet met kaarten maar via -illegale- servers waar je je (tegen betaling) moet aanmelden Arthur..........
In Duitsland is er inmiddels een ware heksenjacht geopend op de aanbieders (en gebruikers) van deze manier van TV-kijken.
Bezint eer ge begint  zou ik zeggen Wink
Quote
#8
Begin ik ook niet aan Ger, ik heb al jaren een basis pakket, genoeg NL zenders en een heel pakket gratis Duitse zenders.
Het mooie met de CD kaart is dat ik hem mee naar Brunssum neem en daar in de ontvanger zet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Voor zover ik weet werkt de ZGEMMA ook met een standaard Canal Digitaal kaart en abonnement, dus legaal. Daarnaast kun je dan inderdaad via betaling en via een IP verbinding illegaal gebruiken van gecodeerde zenders.
Quote
#10
Joyne gaat per juli zich opwerpen als concurrent van canak digital. Zendt uit via eutelsat.
Quote
#11
(19 June 2017, 06:07)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Joyne gaat per juli zich opwerpen als concurrent van canak digital. Zendt uit via eutelsat.

Klopt Chris; ik volg de ontwikkelingen met belangstelling. Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in de toekomst ervan, al was het maar alleen al door de plek vanwaar men gaat uitzenden: de Eutelsat 9B op 9 graden oost. Ik denk dat een overgrote meerderheid van de Nederlandse/Vlaamse schotels staan uitgericht op 23,5 oost en/of 19,2 oost. Daar zijn immers voor onze contreien de meest interessante zenders te vinden.

Om de zenders via Joyne te kunnen ontvangen moet er dus een drastische aanpassing (met dito kosten) aan de bestaande schotel-set worden doorgevoerd. Óf een extra LNB met Diseqc-switch, óf de schotel draaien naar 9 oost (waardoor de nu ontvangen zenders niet meer te ontvangen zijn). Dit is afhankelijk van de installatie op dit moment. Je kunt je dus afvragen of de aanpassingen opwegen tegen de voordelen van een verhuizing van Canal Digitaal naar Joyne.

NB: Voor de Griekenland-liefhebbers mét schotel is de Eutelsat 9B een goede keuze; daar zenden immers ook al een flink aantal Griekse zenders op uit......

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Ik denk dat hun marketing is gericht op expats,toeristen met campers en niet te vergeten de vele cd gebruikers die zeer ontevreden zijn over aanbod en service van cd.het is een goede zaak dat er in ieder geval concurrentie komt.
Quote
#13
(19 June 2017, 10:42)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het is een goede zaak dat er in ieder geval concurrentie komt.

Helemaal mee eens Chris, de monopoly-positie van CD is me al lang een doorn in 't oog.
Meer aanbod zal leiden tot meer keuze en dus zullen de aanbieders de klanten moeten gaan lokken om bij hen te blijven cq naar hun toe te komen.  Goede zaak Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Canal digital (schotel) te ontvangen in Lefkada gebied? Koopman 9 1.670 14 October 2023, 19:35
Laatste bericht: cors
  Canal Digitaal Brandaki 14 11.449 19 May 2015, 15:09
Laatste bericht: Beems
  Canal Digitaal Sophia 3 5.940 04 March 2014, 14:51
Laatste bericht: Mariët
Star Geen HD ontvanger, canaal digitaal zenders verdwijnen! barpoes 4 7.196 23 February 2014, 19:18
Laatste bericht: Jef Dockx
  Canal Digital vragen Mariët 29 19.892 02 December 2013, 15:57
Laatste bericht: Mariët
  Vlaamse TV-zenders alleen nog HD van Canal Digitaal ElsR 2 5.483 26 April 2013, 20:00
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)