Kalimera sas! Me lene Vicky :)
#1
Hoi iedereen,

ik zal me ook even voorstellen :) 
Ik ben Vicky, kom uit België en ga samen met mijn man en 2 dochters op Kreta wonen. (Plakias)
We hebben een stuk grond gekocht en gaan er ons (t)huis en Bed & Breakfast bouwen.
Voor de geïnteresseerden onder jullie, je kan altijd een kijkje gaan nemen op 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Hierop komen ongetwijfeld foto's van de vorderingen om van dit hoopje rotsen en stenen een gezellig plaatsje te maken!

Hopelijk kom ik via dit forum nog enkele dingen te weten die ik misschien nog niet wist en misschien zitten hier ook wel leuke mensen  [Afbeelding: wink.gif]  [Afbeelding: biggrin.gif]

Groetjes en misschien spreken we elkaar nog!
Quote
#2
Welkom Vicky op dit forum.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
welkom Vicky
plakias is een leuk dorpje en omgeving ook,waar ergens in plakias ,als ik vragen mag
Quote
#4
[Afbeelding: welkom.gif]

Welkom op Oriste Vicky.
Heel veel lees- en schrijfplezier hier op het forum en veel succes met jullie plannen op Kreta!
Quote
#5
Welkom op dit informatieve forum en veel succes in Plakias!
Quote
#6
welkom hier,
plakias heb ik goede en slechte herineringen aan, de goede: gezellig grieks dorpje, de slechte : 2 weken een stevige koele wind.
Ooit ga ik er nog eens heen wie weet bij jullie? ik wens je alvast veel succes met je project ginder.
Quote
#7
Veel succes, maak er wat van, ik bewonder jullie moed.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Veel succes. Wij wonen sinds 9 jaar in Kalyves. Ben benieuwd naar jullie B&B. Misschien leuk om eens een weekendje langs te komen waaien.   Big Grin
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#9
(27 July 2017, 17:16)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welkom Vicky op dit forum.

dank je

(27 July 2017, 17:24)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




welkom Vicky
plakias is een leuk dorpje en omgeving ook,waar ergens in plakias ,als ik vragen mag

Dank je :)
In Plakias centrum, of toch zo goed als in het centrum.
Ik weet niet of je er bekend bent?  Net boven Apollo appartementen, aan de nieuwe weg, ongeveer 200 m van het strand.

(27 July 2017, 19:06)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Veel succes, maak er wat van, ik bewonder jullie moed.

Dank je!  Zullen we zeker doen.  Je leeft maar 1 keer toch ;)

(27 July 2017, 18:52)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




welkom hier,
plakias heb ik goede en slechte herineringen aan, de goede: gezellig grieks dorpje, de slechte : 2 weken een stevige koele wind.
Ooit ga ik er nog eens heen wie weet bij jullie? ik wens je alvast veel succes met je project ginder.

Dankje.
Wind, dat gebeurt daar wel eens meer, maar meestal brengt dit de nodige verkoeling  Wink
Spijtig dat het bij jou niet zo goed is meegevallen!
Misschien zeker nog eens een poging doen om terug te komen, je weet ons te vinden  Blush

(27 July 2017, 17:49)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welkom op dit informatieve forum en veel succes in Plakias!

thx !

(27 July 2017, 17:26)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: welkom.gif]

Welkom op Oriste Vicky.
Heel veel lees- en schrijfplezier hier op het forum en veel succes met jullie plannen op Kreta!
hartelijk dank!

(27 July 2017, 19:09)De Haarlemse mug. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Veel succes. Wij wonen sinds 9 jaar in Kalyves. Ben benieuwd naar jullie B&B. Misschien leuk om eens een weekendje langs te komen waaien.   Big Grin

Dankjewel!
Altijd welkom, je weet ons te vinden  Wink

(27 July 2017, 19:06)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Veel succes, maak er wat van, ik bewonder jullie moed.

Thx!
Doen we zeker.  We leven maar 1 keer zeker  Wink
Quote
#10
grek schreef:
welkom Vicky
plakias is een leuk dorpje en omgeving ook,waar ergens in plakias ,als ik vragen mag

Dank je :)
In Plakias centrum, of toch zo goed als in het centrum.
Ik weet niet of je er bekend bent? Net boven Apollo appartementen, aan de nieuwe weg, ongeveer 200 m van het strand.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja is mij bekent kom er elk jaar vanaf 2007 in april ,ik denk in september ook een dag vanuit Chania
veel plezier in dit mooie dorpje
Quote
#11
veel succes, wij hebben net een villa gekocht in Loutra, komen heel graag en veel in Plakias, maar voornamelijk de leegstand en verlaten indruk buiten het seizoen hebben ons doen kiezen voor het noorden.
Quote
#12
(28 July 2017, 13:42)jerichrome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




veel succes, wij hebben net een villa gekocht in Loutra, komen heel graag en veel in Plakias, maar voornamelijk de leegstand en verlaten indruk buiten het seizoen hebben ons doen kiezen voor het noorden.

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde ...
Het zou dan maar druk zijn op 1 plaats natuurlijk ;)
Wij houden er wel van dat het even wat rustiger is...leuk, die drukte tijdens het seizoen, maar ook weer leuk dat je even alles voor jou alleen hebt en kan doen en laten wat je wil gremo

Veel plezier in jullie stekje !
Quote
#13
ieder jaar op 23 april feest van de Saint George
[Afbeelding: 2qtaj3b.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kalimera :D Anniek 14 2.874 28 July 2022, 10:50
Laatste bericht: Nanny
  Kalimera ! Pavlos1 16 3.731 24 June 2022, 19:40
Laatste bericht: Buurman
  Kalimera! nofx-fan 7 4.922 20 August 2013, 14:23
Laatste bericht: Petra
  Kalimera iedereen Hanneke Nabers 13 8.530 10 July 2013, 22:24
Laatste bericht: Hanneke Nabers
  Kalimera pedia Alekaki 8 6.142 10 July 2013, 11:14
Laatste bericht: Alekaki
  Geia sas se olous Zouzouni 20 11.782 04 September 2012, 18:32
Laatste bericht: Zouzouni
  Een Kalimera aan iedereen Tana 4 3.332 27 May 2012, 17:34
Laatste bericht: gnikolakak
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Geia sas! :-) Suzanne 7 6.069 23 September 2010, 20:16
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)