Fodelianakis olijfolie                 
Verplaatsbare brug Lefkada vernieuwd?
#1
Ik zag gisteren op TV een reportage over Lefkada langskomen. Ik herkende de 'brug' tussen het vasteland en het eiland totaal niet meer.
Toen ik er in 2004 voor het laatst was ( Blush  ) was er een soort platform dat, indien nodig, gedraaid werd om de oevers te verbinden. Gisteren leek het ding veel groter en nieuwer.
Is er sindsdien een ander exemplaar in gebruik genomen? Of kloppen m'n herinneringen niet meer Confused
Quote
#2
(13 August 2017, 11:10)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zag gisteren op TV een reportage over Lefkada langskomen. Ik herkende de 'brug' tussen het vasteland en het eiland totaal niet meer.
Toen ik er in 2004 voor het laatst was ( Blush  ) was er een soort platform dat, indien nodig, gedraaid werd om de oevers te verbinden. Gisteren leek het ding veel groter en nieuwer.
Is er sindsdien een ander exemplaar in gebruik genomen? Of kloppen m'n herinneringen niet meer Confused

Dit was in 2014 Ger:


                                               [Afbeelding: 2d1jns6.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ja, zo herinner ik 'm me ook Patrick.

 
Gisteren zag ik echter een (volgens mij) geheel andere versie in een TV-programma. Ik zal eens kijken of ik dat programma nog ergens kan opduiken......
Het kan echter ook zijn dat ik meerdere dingen door elkaar haal. Het programma ging namelijk niet alleen over Lefkada.
Quote
#4
Rond 20 juni lag de "Santa Maura" brug er nog.
Hebben nog moeten wachten toen hij vlak voor ons openging.
Apart om te zien en... behoorlijk snel open en dicht.
Een nieuwe zou dus ná 25 juni geplaatst moeten zijn.
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dit is de brug in juni 2017
Quote
#6
Toen wij afgelopen juni kampeerden in Lefkada, was deze brug nog aanwezig.
Mogelijk waren de herinneringen nog van eerder, toen waren het nog planken gespijkerd op olievaten.
Die vormden de verbinding tussen de twee oevers. Idea
Daar moest je met de auto overheen.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#7
Nog steeds dezelfde hoor, wel vorig jaar flink gereviseerd. Is toen ook even uit de vaart gehaald en is er, tijdelijk,een ferry voor in de plaats gelegd.
Quote
#8
(13 August 2017, 13:02)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, zo herinner ik 'm me ook Patrick.

 
Gisteren zag ik echter een (volgens mij) geheel andere versie in een TV-programma. Ik zal eens kijken of ik dat programma nog ergens kan opduiken......
Het kan echter ook zijn dat ik meerdere dingen door elkaar haal. Het programma ging namelijk niet alleen over Lefkada.

Of was het wat laat in in avond na een paar geest verruimende drankjes, de leeftijd wil ook nog wel eens mee spelen Ger, daar weet ik alles van. Rolleyes
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
(14 August 2017, 18:52)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of was het wat laat in in avond na een paar geest verruimende drankjes, de leeftijd wil ook nog wel eens mee spelen Ger, daar weet ik alles van. Rolleyes

Nou je het zegt, dat zou het best wel eens kunnen zijn Arthur Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Video Beweegbare brug Lefkada Geni 0 8.326 18 June 2012, 21:51
Laatste bericht: Geni

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)