Geen greece dit jaar gdvdmme
#1
Dit hou je niet voor mogelijk:
Dinsdag ll zouden we vertrekken naar karpathos met jiba (sunweb) vlucht door transavia vanuit shiphol met tuusenlanding in santorini , de landing in santorini was moeilijk vanwege de wind , de pilote diende een doorstart te maken daar het vliegtuig niet recht op de baan zat, bij een tweede poging lukte het wel om te landen ,weliswaar met de daarbij horende schokken en turbulenties.
De passagiers voor santorini stapten uit en de retouropasagiers stapten op terwijl wij op het vliegtuig bleven. Na enige tijd kregen we via de intercom te horen dat er niet verder werd gevlogen op karpathos wegens te veel wind. We moesten nog wachten tot de touroprators beslist hadden wat ze met ons karpathos reizgers gingen doen.
Na een kwartier wachten viel het verdict: iedereen terug naar shiphol waar we in een hotel gedropt werden s'anderdaags (woensdag) zou er een extra vlucht op karpatos ingezet worden.
Woensdag vol goede moed terug naar shiphol, ingeschect en geduldig wachten tot we te horen kregen dat er vertraging was wegens mist op shiphol, nadien werd er gezegd dat er nog steeds teveel wind op karpathos en enige later werd ons doodleuk medegedeeld dat de luchthaven van karpathos gesloten was ,dus vlucht geanuleerd. Wij werden weer op bus naar hotel gezet, met de mededeling dat er de volgende dag ( donderdag ) terug een vlucht voorzien was
Tijdens de nacht van woensdag op donderdag kregen we een sms dat deze vlucht wegens de slechte omstandigheden op karpathos ook afgelast werd, donderdag ochtend werd ons 3 mogelijkheden voorgelegd:
Ofwel vrijdag een vierde poging, reis anuleren ofwel omboeken. Wij hebben eieren voor ons geld gekozen en omgeboekt naar mallorca morgen(vrijdag) vertrekken we als alles goed gaat. Het doet pijn om griekenland te missen dit jaar.
Btw voor de mensen die nu op karpathos zijn' hoe is het leven daar tijdens die"zogenaamde" storm want eerlijk gezegd dat wil ik wel eens weten.
Quote
#2
Was dat deze week Roefke? Want de afgelopen dagen was flink wat beweging op de luchthaven in Karpathos zie ik bij flightstats.com

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&airportQueryType=1
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bizar!!
Ik hoop toch dat je een fantastische vakantie hebt op Mallorca!
Quote
#4
Dat was inderdaad deze week ben dus maandag 14/8 in belgie vertrokken en bevind mij vandaag nog steeds in shiphol' je bent sneller in china
Quote
#5
(17 August 2017, 21:57)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat was inderdaad deze week ben dus maandag 14/8 in belgie vertrokken en bevind mij vandaag nog steeds in shiphol' je bent sneller in china

Dinsdag zijn minimum 6 vluchten geland op Karpathos. Woensdag o.a. ook een vlucht uit Wenen geland en vandaag 10 geland. Hoezo te veel wind? Ofwel kunnen sommigen bij Transavia niet vliegen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Hey

Wat een k*t situatie.
wij zitten momenteel in Kokkari/Samos en de afgelopen dagen hebben wij hier ook vreselijk veel wind en hoge golven.
Inmiddels is de rust weer gekeerd

Gr Marcel
Quote
#7
Jammer hoor, kon je niet naar een andere Griekse bestemming omboeken??
Quote
#8
nog steeds dezelfde bende leugenaars als enkele jaren geleden, Sunweb en cie.
Quote
#9
Als je dat had geweten, had je uit kunnen stappen in Santorini en daar de boot naar Kreta en Karpathos. Zo dichtbij.....
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#10
Transavia  wordt in de volksmond niet voor niks TRANSVERTRAGIA genoemd Angry
Quote
#11
(17 August 2017, 23:20)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer hoor, kon je niet naar een andere Griekse bestemming omboeken??

Was niets bescikbaar voor griekenland op deze korte tijdspanne, het was ofwel een andere bestemming of volledige anulatie, we hebben uit zekerheid dan maar mallorca gekozen.hoplijk gaat het vandaag vlot en hebben we toch nog 1 week vakantie.
Quote
#12
Kan Transavia toch niets aan doen! Karpathos is een windsurfers paradijs. Wanneer je geweest bent weet je waarom.
@Roefke toch een mooie vakantie gewenst.
Quote
#13
Roefke je hebt wel recht op een vergoeding, laatst was er toch een topic over een vlucht die na heel veel heen en weer terug vloog naar schiphol.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Verschrikkelijk als je dat overkomt zeg! Wat een ellende!
Alhoewel je natuurlijk in 1e instantie niet voor Mallorca hebt gekozen, toch nog een fijne week daar toegewenst!
Quote
#15
Transavia kan er niet veel aan doen, overigens heb ik geen klachten over vertraging met Transavia.
Wellicht is er recht op enige vergoeding. Ik zou dat uit handen geven. Er zijn diverse buro's due zich daarmee bezighouden.No curve No pay, kosten dacht ik 10 procent. Ik heb er al eens succesvol een beroep op gedaan.
Kijk op vlucht-vertraagd.nl
Quote
#16
(18 August 2017, 08:48)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan Transavia toch niets aan doen! Karpathos is een windsurfers paradijs. Wanneer je geweest bent weet je waarom.
@Roefke toch een mooie vakantie gewenst.

Als er 6 of 10 vliegtuigen wel (kunnen) landen en zij doen het niet met het excuus dat de luchthaven gesloten is, dan ligt het toch duidelijk bij hun.

chris schreef:Wellicht is er recht op enige vergoeding. Ik zou dat uit handen geven. Er zijn diverse buro's due zich daarmee bezighouden.No curve No pay, kosten dacht ik 10 procent.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





  No cure, no pay maar bij gunstige afloop is hun aandeel 25% + BTW
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
In juni kon Transavia niet landen op Skiathos omdat er water op de baan
stond, en nu is de wind de boosdoener , zie verhaal van Yiannakis hier op
  Het Kafeneion  enkele maanden geleden, je hoort zulke dingen nooit bij
andere vliegtuig maatschappijen
Quote
#18
Dat die vliegtuigen wel konden landen op dinsdag 15 augustus kan ik niet meer zien op de link.

Vlieg de laatste jaren regelmatig met TUI of Transavia. Nooit langer dan 30 minuten vertraging. Wel vaak een kwartier eerder dan gepland aangekomen.
Quote
#19
(18 August 2017, 11:05)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat die vliegtuigen wel konden landen op dinsdag 15 augustus kan ik niet meer zien op de link.

Vlieg de laatste jaren regelmatig met TUI of Transavia. Nooit langer dan 30 minuten vertraging. Wel vaak een kwartier eerder dan gepland aangekomen.

Dit is op 15 augustus. Gewoon even de datum aanpassen en dan kan je het wel zien.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&airportQueryDate=2017-08-15&airportQueryTime=-1&airlineToFilter=&airportQueryType=0&x=27&y=9
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
Gezien Patrick. Blijft staan dat er tussen 10.10 uur en 15.15 uur er geen vliegtuigen geland zijn.

Mag aannemen, dat een vliegbedrijf niet voor de leut terugvliegt naar Schiphol.
Quote
#21
Nog nooit problemen gehad met Transavia.. wel een keer niet kunnen landen op 1 eiland en toen hebben de touroperators ervoor gekozen om ons op een ander eiland eruit te laten en met de boot te laten komen, toevallig was er iemand van ross op dat eiland aanwezig en daarom mochten we daar landen zodat die ons kon helpen.. zonder begeleiding vand e touroperator mag je niet zomaar ergens anders uit.
Touroperators beslissen ook veel , dit soort beslissingen liggen veeal al bij de touroperators, zolang je in het vliegtuig zit val je onder de vliegtuig maatschappij, zodra je daar uit stapt onder de touroperator en als hun niets regelen ga je inderdaad gewoon terug.
Quote
#22
Hopen dat het niet onder overmacht valt! Zo ja, wordt het moeilijk om gecompenseerd te worden. Wel via je annuleringsverzekering de niet genoten dagen probren te claimen natuurlijk! Overigens hier de laatste 17 jaar nog nooit vertraging met Transavia gehad. Dit jaar voor het eerst met Den Belg, Thomas Cook. Twee uur en vijftig minuten vertraging met een toestel en bemanning waar werkelijk alles aan mankeerde. Nooit meer! Roefke, toch nog een fijne vakantie gewenst!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#23
(18 August 2017, 11:24)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gezien Patrick. Blijft staan dat er tussen 10.10 uur en 15.15 uur er geen vliegtuigen geland zijn.

Mag aannemen, dat een vliegbedrijf niet voor de leut terugvliegt naar Schiphol.

Ik kan inderdaad aannemen dat een vliegbedrijf niet zomaar even terug gaat vliegen. Maar ik ben ook nieuwsgierig dus ben ik even de weersomstandigheden van de afgelopen dagen in Karpathos gaan opzoeken en dit was het resultaat:

15 augustus: Gemiddelde windsnelheid: 43 Km/uur - Maximum windsnelheid: 59 Km/uur - Maximum windstoot: 79 Km/uur (omstreeks 17.00 uur).
16 augustus: Gemiddelde windsnelheid: 48 Km/uur - Maximum windsnelheid: 63 Km/uur - Maximum windstoot: 80 Km/uur (omstreeks 16.00 uur).
17 augustus: Gemiddelde windsnelheid: 39 Km/uur - Maximum windsnelheid: 50 Km/uur - Maximum windstoot: 68 Km/uur (omstreeks 09.00 uur).

Deze cijfers lijken mij echter geen aanleiding om als vliegbedrijf en/of touroperator zomaar te zeggen: "We gaan niet door wegens "slechte" weersomstandigheden en vliegen terug.

Als alle vliegmaatschappijen, met de bovenstaande cijfers, zouden beslissen om niet te vliegen moet er 6 maanden per jaar geen enkel vliegtuig vliegen in Europa.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Patrick, de wind lijkt mij niet de boosdoener, misschien was er wel iets anders aan de hand. Met het vliegveld/radar zelf?

31 augustus naar Kavala en 4 oktober naar Kreta, dan ben jij al weg en kunnen we niet samen het bier van Arthur opdrinken. Smile Cool
Quote
#25
(17 August 2017, 22:42)Samoslovers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey

Wat een k*t situatie.
wij zitten momenteel in Kokkari/Samos en de afgelopen dagen hebben wij hier ook vreselijk veel wind en hoge golven.
Inmiddels is de rust weer gekeerd

Gr Marcel

Ook wij zitten nu in Kokkari.
Inderdaad héél veel wind en hoge golven de afgelopen dagen.

Roefke, dat is echt behoorlijk balen.
Hoop dat je toch een fijne vakantie hebt op Mallorca.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#26
(18 August 2017, 12:27)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick, de wind lijkt mij niet de boosdoener, misschien was er wel iets anders aan de hand. Met het vliegveld/radar zelf?

Maar dat was blijkbaar wel de uitleg die gegeven werd: Te veel wind
15 augustus
roefke schreef:Na enige tijd kregen we via de intercom te horen dat er niet verder werd gevlogen op karpathos wegens te veel wind.

16 augustus
roefke schreef:nadien werd er gezegd dat er nog steeds teveel wind op karpathos

17 augustus
roefke schreef:Tijdens de nacht van woensdag op donderdag kregen we een sms dat deze vlucht wegens de slechte omstandigheden op karpathos ook afgelast werd

Een persoonlijke mening maar ik denk eerder dat die pilote pap in de benen kreeg na een eerste mislukte landing in Santorini.
Ik zou in elk geval geen genoegen nemen met de uitleg die gegeven werd en een vervangende reis naar een andere bestemming zouden ze kunnen steken waar de zon niet schijnt. Maar ieders situatie is anders natuurlijk. Dergelijke zaken hebben mij indertijd dus ook doen beslissen om alles zelf te regelen en touroperators links te laten liggen.


Wim M schreef:31 augustus naar Kavala en 4 oktober naar Kreta, dan ben jij al weg en kunnen we niet samen het bier van Arthur opdrinken. Smile Cool

Kavala en dan naar Kreta. Het ligt ook een eind uit elkaar. Vliegen van Kavala naar Kreta?

Big Grin Big Grin
4 oktober zit ik nabij Kissamos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
Nee we gaan eerst naar huis en dan naar Rethymnon. Vandaar 2 nachten naar Agios Nikolaos.
Quote
#28
Aan de andere kant is het Transavia die ook naar de wat minder toeristische
bestemmingen vliegt zoals bijvoorbeeld Kalamata- Volos  -Kythira  en Samos
wat je niet kan zeggen van de Belgische vliegtuig maatschappijen
Quote
#29
(18 August 2017, 12:07)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hopen dat het niet onder overmacht valt! Zo ja, wordt het moeilijk om gecompenseerd te worden. Wel via je annuleringsverzekering de niet genoten dagen probren te claimen natuurlijk! Overigens hier de laatste 17 jaar nog nooit vertraging met Transavia gehad. Dit jaar voor het eerst met Den Belg, Thomas Cook. Twee uur en vijftig minuten vertraging met een toestel en bemanning waar werkelijk alles aan mankeerde. Nooit meer! Roefke, toch nog een fijne vakantie gewenst!

ik begrijp er niks van, van je reaktie, vlieg al jaren tot 3x per jaar en nog NOOIT enige vertraging of probleem gehad met Thomas Cook , en dat gaat van Griekenland tot Cabo Verde Cool

wel met Sunweb, of zoiets ...
Quote
#30
(18 August 2017, 13:31)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aan de andere kant is het Transavia die ook naar de wat minder toeristische
bestemmingen vliegt zoals bijvoorbeeld Kalamata- Volos  -Kythira  en Samos
wat je niet kan zeggen van de Belgische vliegtuig maatschappijen

Inderdaad metaxa.
Het is een probleem dat de markt in België slechts 2-3 grote spelers kent en dat hun bestemmingen sinds jaar en dag hetzelfde zijn en dan ook nog de eenheidsworst bestemmingen (Athene - Kreta - Corfu - Zakynthos - Santorini - Kos) en met 90% all-in. Het is een beetje het verhaal van de kip en het ei. De minder toeristische bestemmingen (en kleinschalige hotelletjes of apartementen) worden niet aangeboden (wegens geen vraag volgens de touroperatoren) maar de klant vraagt ze niet wegens geen aanbod. Vraag in België in een TUI, Neckermann of Thomas Cook kantoor naar Kythira, Karpathos, Tinos, Tilos, Milos enzovoort en ze horen het in Keulen (en ver daarboven) donderen.

En de Belgische vliegtuigmaatschappijen (met uitzondering van Brussels Airlines) behoren tot de grote touroperatoren dus zijn we terug naar af. Om van hun prijzen nog niet te spreken. Een voorbeeld: Ik vlieg in oktober van Chania terug naar België. Dat kost mij bij Aegean 160Euro (maaltijd en ruimbagage inbegrepen). Eenzelfde vlucht (mèt maaltijd en ruimbagage) met TUI kost 235 Euro. Dan is mijn keuze vlug gemaakt.

Is Transavia van een touroperator of is het een onafhankelijke maatschappij waarvan touroperators gebruik maken?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
Patrick,

Transavia is niet van touroperators maar een dochtermaatschappij van KLM,die de charters uitvoert.
Touroperators maken van deze maatschappij gebruik,zo kan het dat op een vlucht passagiers zitten
die een reis geboekt hebben via Ross,Eliza etc.hele mix dus.Daarnaast voeren ze ook het hele jaar
lijndiensten uit,weer een mix.
Quote
#32
acht wat, ik boek mij ergens een vlucht en regel mijn verblijf zelf (Kreta, Cabo Verde, Spanje, enz ... ) voornamelijk met AirBnB, wil je tussen de lokalen verblijven dan is dit wel ideaal.
Voor mij geen All-inns, geen hotels met marmer aan de muur en geen 25 mogelijkheden wat je toch niet gebruikt, geen tropisch zwembad vol schimmels, liever lekker smullen in een lokaal restaurantje, en jaren vriendschap van de mensen waar je ooit eens verbleven hebt en waar je 5 of 10 jaar later met open armen wordt ontvangen. Maar ieder zijn gedacht hé, het is maar dat men weet dat het ook ANDERS kan .
Volgende geboekte verblijven: September 4 weken Messara/Kreta
Nov/Dec 4 weken Cabo Verde
Quote
#33
(18 August 2017, 14:08)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik begrijp er niks van, van je reaktie, vlieg al jaren tot 3x per jaar en nog NOOIT enige vertraging of probleem gehad met Thomas Cook , en dat gaat van Griekenland tot Cabo Verde Cool

wel met Sunweb, of zoiets ...

Wink  Dan was je gelukkig niet met Thomas Cook naar Kroatië vorig weekend.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#34
(18 August 2017, 15:18)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 August 2017, 14:08)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik begrijp er niks van, van je reaktie, vlieg al jaren tot 3x per jaar en nog NOOIT enige vertraging of probleem gehad met Thomas Cook , en dat gaat van Griekenland tot Cabo Verde Cool

wel met Sunweb, of zoiets ...

Wink  Dan was je gelukkig niet met Thomas Cook naar Kroatië vorig weekend.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





dan laat je Thomas zitten waar ie zit en neem een andere mij.  Ik eenmaal een farce gehad met Sunweb en sedertdien nooit meer gebruik van gemaakt.
Quote
#35
(18 August 2017, 13:29)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nee we gaan eerst naar huis en dan naar Rethymnon. Vandaar 2 nachten naar Agios Nikolaos.

Het is de vraag of ik op Kreta ben in september als Patrick hier is of in oktober als jij hier bent.
Maar waar ga je logeren in AN.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#36
Arthur, nog niet in Agios geboekt, maar 2 nachtjes Hotel Du Lac staat met stip genoteerd. Midden in het dorp met uitzicht op het meertje.
Laatste keer in Hotel Coral (1974) dat was en is half pension.
Quote
#37
Even de technishe uitleg van de bemaning er was teveel wind , en dan vooral de richting zat slecht, nl op de zijkant waardoor het moeilijk zou zijn om het vliegtuig op de smalle (30m) landingsbaan van karpathos te landen.
Volgens mij heeft de pilote tijdens de landing op santorini, die inderdaad heftig was , schrik gekregen. Waardoor ze niet verder durfde.
De annuleringen van die andere extra vluchten heeft volgens mij andere redenen, ik vermoed personeelsgebrek.
Quote
#38
(18 August 2017, 15:58)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even de technishe uitleg van de bemaning er was teveel wind , en dan vooral de richting zat slecht, nl op de zijkant waardoor het moeilijk zou zijn om het vliegtuig op de smalle (30m) landingsbaan van karpathos te landen.
Volgens mij heeft de pilote tijdens de landing op santorini, die inderdaad heftig was , schrik gekregen. Waardoor ze niet verder durfde.
De annuleringen van die andere extra vluchten heeft  volgens mij andere redenen,  ik vermoed personeelsgebrek.

een vrouw aan het stuur Angry is vragen om problemen
Quote
#39
Wanneer je dit ziet begrijp je niet, dat er nog een kist op tijd vliegt.
Ongeacht wie er aan het roer zit. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#40
Corendon heeft het schijnbaar zo druk dat diverse maandag vluchten in aug en sept Maastricht Heraklion VV gedaan worden door Aegean Air, het mooie daaraan is dat het een directe vlucht is met een lijn vliegtuig met veel beenruimte en de service van de Grieken, een nicht van mij met haar familie is nu op Kreta en ze kregen eten en drinken op hun vlucht en gratis navullen hoe vaak je wou, koffie en fris drank.
De terug vlucht is minder, op vrijdag vliegt Corendon zelf en dan via Groningen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie gaat er dit jaar wel of juist niet? Vito 114 15.743 14 September 2020, 13:25
Laatste bericht: Geni
  Corona en vluchtelingencrisis: Toch naar Griekenland dit jaar? Ger 34 7.856 22 March 2020, 16:28
Laatste bericht: A en A
  Stijging toeristen dit jaar. Arthur 32 6.825 18 September 2018, 11:44
Laatste bericht: messara
  Wie gaat naar waar dit jaar? metaxa 182 79.670 16 October 2016, 14:40
Laatste bericht: Wim M
  De beste DJ's komen dit jaar uit............ Ger 3 2.935 19 October 2015, 08:35
Laatste bericht: greece67
  Waarom zou je weer naar Griekenland gaan dit jaar? Corry 9 8.737 17 January 2012, 19:26
Laatste bericht: greetz

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)