Jammer, staking
#1
Sad 
Ik zou op 9 mei eindelijk eens Othoni,  één van de Diapontische eilanden ten noordwesten van Corfu, bezoeken en daar één nacht verblijven, is er een 24-uurs staking van de ferries. hmmm Helaas gaat er normaalgesproken maar 3x per week een ferry naar de Diapontische eilanden.
Zo jammer, ik had mij er erg op verheugd. Toen ik de accommodatie boekte, een week eerder rechtstreeks bij de eigenaar, was er nog niets bekend van een staking op 9 mei. I.p.v. naar Othoni ga ik nu vanaf Corfu weer 2 dagen naar Paxos, ook een prachtig eilandje, dus daar ga ik lekker fietsen. Ik zal deze keer in Loggos verblijven, de vorige twee keren in Gaios.
Hopelijk kan ik in oktober naar Othoni. Smile
Quote
#2
Hoi Ester, kan je niet via Agios Stephanos ? Aspiotis lines. Of liggen alle boten in de haven ?
Quote
#3
Zou ook een idee zijn, maar dat is vervoerstechnisch niet zo handig, aangezien ik in Gouvia verblijf en met de fiets naar de haven kan in Corfu Stad, en niet naar Agios Stefanos. Ook zijn dat meer dagcruises en ze gaan pas vanaf half mei of  begin juni zag ik zojuist.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: Lex Sengers, 1 gast(en)