Moria op Lesbos
#1
Een item bij de NOS over het vluchtelingen kamp op Lesbos. Het nieuws over de vluchtelingen is een beetje naar de achtergrond geraakt. Ongelooflijk dat zoiets niet beter geregeld wordt voor die mensen, triest!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
Ik heb het gisteren gezien Berend. Dat er zich daar veel leed afspeelde wist ik wel, maar dat het zó erg was......... Confused
Quote
#3
Merkel met haar grote bek van "wir schaffen das" en de rest van de Europese regeringen laten Griekenland gewoon de kastanjes uit het vuur halen, m.a.w zoek het maar uit.
Ik heb deze week die reportage gezien van de vluchtelingen die een orgaan afstaan voor geld, en dan praat dat mannetje er ook nog openlijk over op tv wat hij erop verdient, walgelijk.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Brand in Moria Elena 44 4.784 07 October 2020, 13:52
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)