Grieksegids nieuws     
Volledige basiscursus Grieks online
#1
Een volledige basiscursus Grieks. Je leert Grieks waar en wanneer je maar wilt in je eigen tempo.
Met een heldere uitleg van de grammatica, oefeningen, video's, veel audio om de uitspraak te oefenen, spelletjes en multiple choice.
Met deze cursus spreek jij in je volgende vakantie Grieks.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Wie van jullie in deze groep is er bezig met Grieks te leren? En wat kun je allemaal en waar loop je tegenaan?
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#3
Ik leer via Duolingo. Gratis en niet gekoppeld aan Facebook want dat vind ik als bewust niet FB gebruiker mega irritant. Er zijn ook mensen die geen Facebook willen. (tipje voor jou ;) )
Waar ik tegen aan loop is dat niemand je uitspraak controleert.
Quote
#4
Staat nog steeds op mijn "wil ik echt doen" lijstje maar de tijd ontbreekt helaas een beetje... moet na de vakantie eigenlijk gewoon gaan doen en paar uur vrij in de agenda zetten.
Quote
#5
Gebruik van Facebook houdt mij ook tegen, ook ik ben een bewust niet FB gebruiker.
Dank je wel Vito, ik heb Duolingo opgezocht en dat is een aardige start voor mij, leuk!
Quote
#6
Ik zie een paar reacties van mensen dat ze niet op Facebook willen. Dat respecteer ik.
Deze volledige basiscursus kun je zonder Facebook volgen. Facebook is niet nodig.
Ik heb alleen een extra groep op facebook voor de mensen die daar wel een account hebben.

(03 June 2018, 22:18)griekenlandganger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gebruik van Facebook houdt mij ook tegen, ook ik ben een bewust niet FB gebruiker.
Dank je wel Vito, ik heb Duolingo opgezocht en dat is een aardige start voor mij, leuk!

Griekenlandganger. Je hoeft voor deze cursus geen Facebook te hebben. Alles lessen staan op mijn website in een beveiligde omgeving.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  thuis-blijven-troost-cursussen-Grieks-online Karidiès 0 1.186 25 March 2020, 19:48
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks lezen van 1-10 september, online Karidiès 0 2.137 16 August 2017, 15:47
Laatste bericht: Karidiès
  Wikibooks - Grieks online Koukla 12 9.486 06 April 2011, 18:53
Laatste bericht: Mieke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)