Nieuw reisverslag en veel nieuwe foto's
#1
Hoi allemaal,

Op mijn site staat weer het meest recente reisverslag en ook weer heel veel nieuwe foto's: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
En eventueel zijn de foto's ook hier te bekijken: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Groetjes,
Martine
Quote
#2
Leuke verslagen om te lezen telkens.

Wel grappig dat ik dezelfde periode in Stalis was, en tijdens het hardlopen ineens langs Cretan family appartementen kwam Big Grin .
Toevallig zijn wij op dezelfde regendag ook naar het zuidelijkere Ierapetra gereden, echter zijn wij meer naar het Oosten gereden, Koutsoura vlinderpark. Zeer mooie wandeling door een kloof trouwens.
Quote
#3
Ben zelf heel vroeger op Kreta geweest maar moet eerlijk zeggen dat ik zeker aan de hand van jou foto's ook erg kaal vind, zal waarschijnlijk per gedeelte van het eiland wel schelen maar hoe leuk en mooi de foto's ook zijn ik vind het kaal.
Quote
#4
Het gedeelte in het midden van Kreta (Nida plateau richting Gergeri) en het zuidelijke deel van de provincie Heraklion bij het Asterousia gebergte staan bekend om hun ruige woeste gesteente. Weinig groen, zeker in september. Maar dat vind ik juist wel zo zijn charme hebben.

Maar ik hou ook zeker van de groene glooiende bergen in de omgeving van Rethymnon en Chania.

In september is het nu eenmaal altijd wat droog, dor en kaler. In mei is het hele eiland één bloemenzee. Ook in de kalere gebergtes.
Quote
#5
Nou ben nu oktober op Kreta en helemaal niet dor en kaal. Vanmorgen van Rethymnon naar Agios Nikolaos gereden. Prachtig groen. In Agios N. Erg druk met dagjesmensen.
Quote
#6
Die dagjes mensen worden met bussen van Heraklion en de omliggende hotels naar Plaka en Elounda gebracht, vandaar maken ze een tochtje naar Spinalonga en dan rond drie smiddags komen ze nog een uurtje naar Agios Nikolaos wat weer goed voor de middenstand is, tot vijf uur, dan is het weer rustig, nog 2 weken dan is het dorp weer van "ons"
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
(11 October 2017, 21:24)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben zelf heel vroeger op Kreta geweest maar moet eerlijk zeggen dat ik zeker aan de hand van jou foto's ook erg kaal vind, zal waarschijnlijk per gedeelte van het eiland wel schelen maar hoe leuk en mooi de foto's ook zijn ik vind het kaal.

Zuid Kreta in April

[Afbeelding: 6e1bls.jpg]


[Afbeelding: znmrtj.jpg]

[Afbeelding: 14xcy02.jpg]
Quote
#8
Ja dat is prachtig!
Quote
#9
Nou Jacq, ben nu op Kreta en ik kan je zeggen, dat het niet kaal is.
Het is een Semi-Afrikaans landschap. Echt hele mooie stukken.
Soms blijft een eerste indruk hangen.

@Martine Na de vakantie ga ik je foto's bekijken.
Dan heb ik een snelle internet verbinding.
Quote
#10
Dank je wel @Wim M

Ik heb me wel eens af zitten vragen of het nut of toegevoegde waarde zou hebben om het verslag in het Engels te doen...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto's, reisverslag en video's van Kreta 2015 martineprest 0 2.246 01 November 2015, 23:59
Laatste bericht: martineprest
  Gezocht: mooi eiland om veel te wandelen kielaa 13 7.154 14 October 2014, 23:41
Laatste bericht: Yiannakis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)