boot Kreta-Kythira
Het is nu nog erg vroeg, maar toch (i.v.m. planning) wil ik als het kan al weten of er volgende zomer (dagelijks????) een bootverbinding is tussen Kreta en Kythira.
Kan iemand me meer vertellen over die bootverbinding? 
Patrick?
Zolang als ik me kan herinneren blijft die verbinding Russisch roulette, soms vaart ze niet door wat voor omstandigheden dan ook.
Dagelijks al helemaal niet, dat kan ook niet door de afstand, als ik jou was zou ik even wachten met plannen.
Arthur's signature Old Truckers Never Die zonnetje   
(12 October 2017, 07:54)Margo schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Het is nu nog erg vroeg, maar toch (i.v.m. planning) wil ik als het kan al weten of er volgende zomer (dagelijks????) een bootverbinding is tussen Kreta en Kythira.
Kan iemand me meer vertellen over die bootverbinding? 
Patrick?

Zoals ook al gemeld in de andere topic hierover is de Ionis sedert een 3-tal dagen uit het droogdok gekomen en zou dus eerstdaags de route Kreta-Kythira-Antikythira-Kissamos opnieuw opgestart worden. Het huidige contract loopt tot einde oktober en er is ook al een nieuw contract voorzien.

Dagelijks zal er geen verbinding Kythira-Kissamos zijn gezien het contract stipuleert dat er ook een verbinding met Piraeus moet zijn en 1 maal per week er ook een verbinding met Gytheio moet zijn.
Hoe het precieze vaarschema er gaat uitzien is nog even koffiedik kijken maar ik denk dat er minimaal zo'n 3 vaarten per week tussen Kissamos en Kythira (en vice versa) zullen zijn. Maar zoals @Arthur ook al opmerkte: Ik zou toch nog even wachten met plannen.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies