Uitbreiding vliegaanbod Tuifly.be
Vanaf vandaag lanceert Tuifly 12 nieuwe routes vanaf Belgische luchthavens. Vanaf Brussels Airport zijn daar 2 nieuwe toevoegingen bij naar de Griekse eilanden, te weten Thassos (2 keer per week) en Lesbos (1 keer per week).
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ik vraag me af waar in Thassos ze gaan landen Wink
(26 October 2017, 12:30)Patrick schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Vanaf vandaag lanceert Tuifly 12 nieuwe routes vanaf Belgische luchthavens. Vanaf Brussels Airport zijn daar 2 nieuwe toevoegingen bij naar de Griekse eilanden, te weten Thassos (2 keer per week) en Lesbos (1 keer per week).

Ik vraag me af waar in Thassos ze gaan landen Wink

Tuifly vliegt twee keer per week in 2018 van brussel naar Kavala
wel tussen landing in Volos  ,in het voorjaar  vanaf 129.99 euro pp retour
Vliegtickets naar Griekenland boek je het best 20 weken
vooraf ,volgens Skyscanner
(31 October 2017, 14:13)metaxa schreef:

Vliegtickets naar Griekenland boek je het best 20 weken
vooraf ,volgens Skyscanner

Ik vraag me af waar ze dit op baseren.
Mijn ervaring is direct boeken als prijzen uitkomen ze gaan alleen maar duurder worden naar verloop van tijd!
Heb in Aug 2017 al ticket geboekt voor Samos 2018 en een super prijs.
Toch heeft een aanbieding van Tui Fly ons doen verleiden om
een extra vakantie te boeken naar Naxos ,de retourvlucht Brussel
naar Santorini een week van te voren geboekt voor 199 euro,
begin juni
Skyscanner biedt geen charters aan, dit is gebaseerd op lijnvluchten. Bij charters heb je vaak juist last minute deals.
(01 November 2017, 13:24)Vito schreef:

Skyscanner biedt geen charters aan, dit is gebaseerd op lijnvluchten. Bij charters heb je vaak juist last minute deals.

Toch niet hoor, geven ook oa. Tuifly-vluchten in hun aanbod weer. (wat geen zekerheid is dat het ook wel effectief een chartervlucht is natuurlijk want Tui kan evengoed beroep doen op Aegean airlines of Brussels airlines bvb, naargelang het tijdstip of vluchtaanbod noodzakelijk om toeristen daar te brengen).
Corendon gaat na Kreta nu ook op Rhodos Zakinthos Kos  en Corfu vliegen
vanaf Maastricht Airport
Nieuwe bestemmingen  Ross Holliday,s 2018 ziin
Argolis -Syros -en Kythnos

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tuifly.be Patrick 4 1.268 28 October 2016, 12:02
Laatste bericht: Markos
  Sky Express: Uitbreiding vluchtschema per 1 okt 2016 Ger 3 1.308 21 August 2016, 11:04
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: o sideras, 1 gast(en)

Jouw forum-permissies