Griekse speelgoed webshop
#1
Ik ben op zoek naar een Griekse webshop waar ik speelgoed (spelletjes) kan bestellen, die ik vooruit vanuit Nederland betaal, maar rechtstreeks naar een adres in Griekenland kan laten sturen. Ik heb al een aantal speelgoedwebsites gevonden, met leuke bordspellen (in het Grieks uiteraard), maar het is mij niet duidelijk of ik dan ook vanuit Nederland kan betalen.

Het is een (kerst)cadeautje voor een jongetje van 10 jaar, dus ik wil niet dat de rekening bij hen terechtkomt. Was al aardig ver met bestellen op één website, maar toen kon je alleen uit een pop-up menu een plaats in Griekenland kiezen bij factuuradres.
Iemand een idee?
Quote
#2
Moystakas, Jumbo zijn de grote speelgoedwinkels die je overal in Griekenland kunt vinden. Misschien even opbellen?
Griekenland is nog een stukje achter wat betreft online shopping. Heb het idee dat het vertrouwen in het hele online gebeuren
toch nog een stukje minder is. Voor mijn kleine webshopje krijg ik ook de meeste griekse bestellingen nog per telefoon binnen.
Misschien dat er een speciale regeling voor jouw geval kan komen, overmaken, afschrift opsturen en dat zij dan versturen en jou
het track and thrace nummer geven van het pakje?
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#5
Deze webshops had ik ook gevonden. Maar kan je bij deze webshops vanuit het buitenland bestellen en betalen, en in Griekenland laten bezorgen?
Quote
#6
Ik denk dat t niet in hun standaard manier van werken zit om te bestellen en betalen vanuit t buitenland.
Maar zoals ik al schreef ik zou proberen te bellen.  
 Nog een grote speelgoedzaak is Zacharias, neem aan dat ze ook een site hebben.
Quote
#7
Zie dat t Zaharias is maar volgens de website kun je met Paypal betalen, dan lijkt me t probleem opgelost?
Quote
#8
met je visa zou t ook moeten kunnen indien zij creditcards accepteren.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)