Fodelianakis olijfolie                 
Promotie Aegean
#1
Aegean heeft weer een promotieactie met onder andere vluchten Amsterdam-Athene. Prijzen vanaf 48 euro voor enkele reis. Boeken kan t/m 10 december voor reizen van 8 januari t/m 22 maart.

Cors
Quote
#2
Een nieuwe promotie voor internationale vluchten:

 16/04 – 22/05: 15%, 23/05 – 21/06: 25%, 10/09 – 27/10: 35%

Boeken tot 19 februari.


Cors
 
Quote
#3
Heb ook een mail gehad van Aegean.

Ben even gaan kijken naar de vluchten die we al geboekt hadden voor september en oktober. Maar ben niet ontgoocheld. Kosten nu bijna het dubbele dan wat ik betaald heb.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
In de winter hebben ze weinig te doen,ben vorige zondag terug gevlogen van Heraklion via Athene,
Vliegtuig zat vanaf Athene helemaal vol,en dat in febr.zouden ze allemaal carnaval willen vieren?
Wat mij verbaasde geen huilende babies,ik zat naast een arts die naar een congres voor medici
ergens in noordwijk of zo,als het goed is kom ik hem weer tegen in plakias,kan ik hem leren aquareleren.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze werk zoeken.Of toch op doorreis naar Scandinavie of Canada,en in Amsterdam
een bankrekening openen,zou ik tenmniste doen.

Groeten uit een windstil Rotterdam,
JVW
Quote
#5
Weer een nieuwe actie. Boeken tot 9 mei voor vluchten van 10 september tot 30 maart. Korting loopt van 10% in september tot 40% in 2019.

Cors
Quote
#6
All international destinations with up to 40% off!

Valid for direct flights from/to Athens, Thessaloniki and Kalamata.

Bookings until 02.09.2019.

Travel between 18.11.2019 - 29.03.2020.


Cors
Quote
#7
De najaarsaanbieding:
The offer is valid for direct flights from/to all international destinations between 01/03/2020 – 26/09/2020

Boeken tot 7 oktober. 

Cors
Quote
#8
Ik heb net even gekeken voor heen in juni en terug in juli 2020 maar ik vind de prijs voor een retour voor 2 personen nog behoorlijk aan de prijs! Zie geen aanbiedingsprijs!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#9
Aegean is echt wel duurder dan Transavia bv.
Wat ik ook raar vind is dat je geen ticket AMS-Ikaria kunt kopen in 1 x met overstap terwijl je wel losse tickets kunt kopen van AMS-ATH en ATH-JIK.
Quote
#10
Zo als ik heb begrepen zijn de kortingen van aegean in 2020 van 31.03. Tot 28.05. en van 01.10. tot 21.10.
Ze zijn misschien iets  duurder dan transavia e.d. maar de service is stukken beter waaronder veel meer
beenruimte. Meestal is het goedkoper een ticket te boeken naar Athene en met olympick een ticket te boeken naar je bestemming
Of verder reizen met de ferry
Quote
#11
(02 October 2019, 17:15)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zo als ik heb begrepen zijn de kortingen van aegean in 2020 van 31.03. Tot 28.05. en van 01.10. tot 21.10.
Ze zijn misschien iets  duurder dan transavia e.d. maar de service is stukken beter waaronder veel meer
beenruimte. Meestal is het goedkoper een ticket te boeken naar Athene en met olympick een ticket te boeken naar je bestemming
Of verder reizen met de ferry
Als je losse tickets hebt voor Amsterdam-Athene en Athene-bestemming doen ze bij inchecken in Amsterdam nog wel eens moeilijk over doorlabelen bagage. Service in Amsterdam van Aegean is wisselvallig, niet van het niveau in Griekenland of zoals in het vliegtuig.

Cors
Quote
#12
Vanuit Brussel is Aegean echt de beste optie. Zeker qua service. Het is inderdaad zo dat 2 tickets aankopen (naar Athene en dan een aparte binnenlandse vlucht) meestal iets goedkoper is dan de 2 vluchten op 1 ticket.
En je hoeft je ook bij 2 aparte tickets (aansluitende vluchten Aegean & Olympic) geen zorgen te maken over je bagage. Bij afgifte op de luchthaven wordt altijd gevraagd of je bagage moet doorgechecked worden naar je eindbestemming. En afhankelijk van de tijd tussen de 2 vluchten krijgt je bagage een label “transfer” of “quick transfer”.
De promoties voor binnenlandse vluchten is dikwijls begin december.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Het loont wel om binnenlandse vluchten met Olympic apart aan te kopen en niet via aan aansluitende vlucht van Aegean. Ik keek voor Brussel -> Skiathos via Athene heen en dan Athene -Brussel terug.

Deze vluchten in 1 pakket bij Aegean aankopen was 80 Euro pp duurder dan Brussel-Athene h/t bij Aegean en Athene-Skiathos bij Olympic aankopen.
In de praktijk verandert er niets aangezien we bij het afgeven van de bagage in Brussel deze gewoon kunnen laten doorsturen tot Skiathos.
En 160 Euro besparing op die vluchten betekent voor ons ca. 5 overnachtingen in een studio. Dus lekker meegenomen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Alleen als je vertraging hebt met het eerste toestel en je haalt je tweede vlucht niet, zijn het 2 losse tickets en moet je zelf tegen eigen kosten een nieuwe kopen. En anders heeft Aegean de verplichting om je om te boeken zonder kosten.
Quote
#15
(06 October 2019, 15:18)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alleen als je vertraging hebt met het eerste toestel en je haalt je tweede vlucht niet, zijn het 2 losse tickets en moet je zelf tegen eigen kosten een nieuwe kopen. En anders heeft Aegean de verplichting om je om te boeken zonder kosten.

Er zitten 3 uren tussen beide vluchten dus geen groot risico en het zijn FLEX tickets dus omboeken is gratis.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
(01 October 2019, 17:41)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De najaarsaanbieding:
The offer is valid for direct flights from/to all international destinations between 01/03/2020 – 26/09/2020

Boeken tot 7 oktober. 

Cors

Het loonde wel de moeite om mijn tickets toen aan te kopen. Dezelfde tickets zijn nu 50% duurder dan wat ik betaalde.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Ik begin zo de indruk te krijgen dat Aegean een vuil spel speelt. Sedert enkele maanden liggen de prijzen heel wat hoger dan voorgaande jaren. Dus eerst de prijzen dik optrekken om dan een korting te geven die de prijsstijging NIET compenseert.
Quote
#18
(17 October 2019, 12:30)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin zo de indruk te krijgen dat Aegean een vuil spel speelt. Sedert enkele maanden liggen de prijzen heel wat hoger dan voorgaande jaren. Dus eerst de prijzen dik optrekken om dan een korting te geven die de prijsstijging NIET compenseert.

De prijs die ik nu betaald heb is (bijna) identiek als hetgeen ik betaalde de afgelopen 2 jaren. Ik heb het even vergeleken met Brussels Airlines en daar zou ik (bijna) evenveel betalen voor minder service en vlieguren die mij minder goed uitkomen.

Overigens bij zowat alle luchtvaartmaatschappijen zijn de prijzen gestegen de laatste tijd en dat komt voornamelijk door 2 redenen:
- vooral de stijging van de brandstofkosten
- bijkomend de stijging van de luchthaventaksen op vele vliegvelden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
ik ben aan het kijken voor tickets in mei naar Athene
Transavia via Eindhoven 123 euro retour
Brussels Air via Brussel 177 euro retour
Aegean Air via Brussel 272 euro retour
 Tui Fly nog niet bekent
dit zijn prijzen enkel met handbagage
Quote
#20
(17 October 2019, 13:17)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 October 2019, 12:30)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin zo de indruk te krijgen dat Aegean een vuil spel speelt. Sedert enkele maanden liggen de prijzen heel wat hoger dan voorgaande jaren. Dus eerst de prijzen dik optrekken om dan een korting te geven die de prijsstijging NIET compenseert.

De prijs die ik nu betaald heb is (bijna) identiek als hetgeen ik betaalde de afgelopen 2 jaren. Ik heb het even vergeleken met Brussels Airlines en daar zou ik (bijna) evenveel betalen voor minder service en vlieguren die mij minder goed uitkomen.

Overigens bij zowat alle luchtvaartmaatschappijen zijn de prijzen gestegen de laatste tijd en dat komt voornamelijk door 2 redenen:
- vooral de stijging van de brandstofkosten
- bijkomend de stijging van de luchthaventaksen op vele vliegvelden.
Ook voor ons is er weinig prijsverschil met de afgelopen twee jaren, ongeveer zelfde data, zelfde uren.  
Viviane
Quote
#21
(17 October 2019, 16:00)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 October 2019, 13:17)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 October 2019, 12:30)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin zo de indruk te krijgen dat Aegean een vuil spel speelt. Sedert enkele maanden liggen de prijzen heel wat hoger dan voorgaande jaren. Dus eerst de prijzen dik optrekken om dan een korting te geven die de prijsstijging NIET compenseert.

De prijs die ik nu betaald heb is (bijna) identiek als hetgeen ik betaalde de afgelopen 2 jaren. Ik heb het even vergeleken met Brussels Airlines en daar zou ik (bijna) evenveel betalen voor minder service en vlieguren die mij minder goed uitkomen.

Overigens bij zowat alle luchtvaartmaatschappijen zijn de prijzen gestegen de laatste tijd en dat komt voornamelijk door 2 redenen:
- vooral de stijging van de brandstofkosten
- bijkomend de stijging van de luchthaventaksen op vele vliegvelden.
Ook voor ons is er weinig prijsverschil met de afgelopen twee jaren, ongeveer zelfde data, zelfde uren.  
Viviane

Enige verschil bij Aegean is dat volgend jaar de vluchten van/naar Brussel 1 uur vroeger zijn.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#22
Ik heb vandaag geboekt voor mijn vluchten in april en mei 2020 van Brussel naar Lesvos, uiteraard met overstap In Athene. Mooie transfert-tijd van 1u30 in Athene, afstoppen en opstappen dus... ideaal.  Plotse prijsdaling van € 440 naar € 171 voor een heen/terug-ticket. Mooie prijs!
Voor mijn vluchten in oktober en november 2019 was het prijskaartje niet zo gunstig... ettelijke maanden heb ik het internet dagelijks geconsulteerd maar dit gaf geen prijsdaling als resultaat! Misschien ten gevolge van hun korting acties? De prijzen bleven onveranderd gedurende de laatste 4 maanden. Ik heb dan ook het zekere genomen en geboekt maar weliswaar voor € 373 heen/terug-ticket terwijl ik vorig jaar slechts € 213 heb betaald.
Quote
#23
(18 October 2019, 13:01)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb vandaag geboekt voor mijn vluchten in april en mei 2020 van Brussel naar Lesvos, uiteraard met overstap In Athene. Mooie transfert-tijd van 1u30 in Athene, afstoppen en opstappen dus... ideaal.  Plotse prijsdaling van € 440 naar € 171 voor een heen/terug-ticket. Mooie prijs!
Voor mijn vluchten in oktober en november 2019 was het prijskaartje niet zo gunstig... ettelijke maanden heb ik het internet dagelijks geconsulteerd maar dit gaf geen prijsdaling als resultaat! Misschien ten gevolge van hun korting acties? De prijzen bleven onveranderd gedurende de laatste 4 maanden. Ik heb dan ook het zekere genomen en geboekt maar weliswaar voor € 373 heen/terug-ticket terwijl ik vorig jaar slechts € 213 heb betaald.
Ik denk dat ze bij Aegean air  ook meekijken op Oriste ,en zijn geschrokken van je vorige reactie Markos vandaar de grote prijsdaling Hypocrite
Quote
#24
Laten we ons niet rijk rekenen met goedkope vliegkaartjes. Een gezond bedrijf moet een eerlijke en gezonde winst maken, anders gaan ze TC achterna..
Quote
#25
(18 October 2019, 14:27)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laten we ons niet rijk rekenen met goedkope vliegkaartjes. Een gezond bedrijf moet een eerlijke en gezonde winst maken, anders gaan ze TC achterna..

Dit jaar zijn al 5-6 vliegmaatschappijen onderuit gegaan.
Brussels Airlines maakte onlangs bekend dat zij pas bij het 157ste verkochte zitje winst maken op een vlucht.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#26
Volgend jaar heeft Aegean rechtstreekse vluchten vanuit Brussel naar Thessaloniki. Er worden nu 8.000 zitjes aangeboden aan een lage prijs (vanaf 64 € voor BRU/SKG en vanaf 49€ voor SKG/BRU) voor vluchten tussen 29 maart en 24 oktober. De promotie geldt voor boekingen tot 19 december.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_campaign=promo_p2p_international131219

Deze promotie kwam net van pas gezien ik nog een terugvlucht van Thessaloniki moest boeken voor midden oktober. Net geboekt: 185 Euro voor 2 personen inclusief ruimbagage (FLEX tickets).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
(14 December 2019, 16:37)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgend jaar heeft Aegean rechtstreekse vluchten vanuit Brussel naar Thessaloniki. Er worden nu 8.000 zitjes aangeboden aan een lage prijs (vanaf 64 € voor BRU/SKG en vanaf 49€ voor SKG/BRU) voor vluchten tussen 29 maart en 24 oktober. De promotie geldt voor boekingen tot 19 december.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_campaign=promo_p2p_international131219

Deze promotie kwam net van pas gezien ik nog een terugvlucht van Thessaloniki moest boeken voor midden oktober. Net geboekt: 185 Euro voor 2 personen inclusief ruimbagage (FLEX tickets).
Thessalonki - brussel in oktober met Transavia vanaf 35 euro pp exclusief ruimbagage en iets minder beenruimte
dan met Aegean
Quote
#28
Nog een voorbeeld van service bij Aegean: afgelopen vrijdag van Heraklion naar Amsterdam gereisd, via Athene. Vliegtuig van Heraklion naar Athene zat vol en ik kreeg upgrade naar business class. Kreeg zaterdag mail dat de 2 euro die ik betaald had voor up-front stoel in economy met extra beenruimte terug betaald zou worden. Bij andere maatschappijen nog niet meegemaakt dat ze zelf initiatief namen om iets terug te betalen en had ook niet verwacht dat er iets terug zou komen als je er iets beters voor in de plaats krijgt.

Cors
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)