Kala Magazine zomer 2018 is uit!
#1
Kala Magazine zomer 2018

[Afbeelding: kalamagazine.jpg]

KALA magazine is een uitgave van Griekenland.net. Na het succes van de eerste editie, komt in december 2017 de tweede editie uit. Liefst 44 pagina’s met alleen maar leuke dingen over Griekenland. KALA zomer 2018 wordt gedrukt in een oplage van 7.500 exemplaren en is gratis verkrijgbaar. Je betaalt alleen de verzendkosten.

Op zoek naar inspiratie voor je vakantie naar Griekenland? Vraag KALA Magazine zomer 2018 dan vandaag nog aan. In deze editie de vakantiebestemmingen Corfu, Lefkas, Paxos, Kreta en de Peloponnesos. Met mooie foto’s en handige tips kom je alvast in de juiste vakantiestemming. Bovendien een authentiek recept voor stifado van de chefkok van restaurant The Pumphouse op Corfu, de top 10 Griekse vakantiebestemmingen, de beste reistijd en een interview met cabaretier Remco Veldhuis over zijn vakanties in Griekenland. Heerlijk om thuis even weg te dromen en handig voor naast de computer, laptop of tablet om je vakantie op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




uit te zoeken!
Vul het formulier via onderstaande link in en je kunt direct de verzendkosten betalen met iDeal of Bancontact. We doen er alles aan om het magazine zo snel mogelijk bij je thuis op de deurmat te hebben liggen!
Bekijk ook de eerste editie van KALA Magazine. De editie zomer 2017 is volledig uitverkocht en werd uitgebracht vanwege het 15-jarig jubileum van Griekenland.net
TIP: geef KALA Magazine zomer 2018 cadeau aan een Griekenlandliefhebber!

Bestelformulier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Lijkt me een mooi blad, dus meteen besteld.
Quote
#3
Dank voor de tip. Meteen besteld. Lekker lezen met de kerst.
Quote
#4
Leuk, ik heb hem ook besteld!
Quote
#5
ik heb Kala ook zojuist besteld
Quote
#6
Heeft er iemand deze al ontvangen? heb de mijne rond kerst besteld, of is deze editie nog niet verschenen en dien ik nog wat geduld te hebben?
Quote
#7
(09 January 2018, 22:25)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heeft er iemand deze al ontvangen? heb de mijne rond kerst besteld, of is deze editie nog niet verschenen en dien ik nog wat geduld te hebben?

Hier geen probleem Roefke, wellicht dat de bezorging naar België iets langer duurt? Stuur Bas anders even een berichtje; hij kan je vast meer info geven.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Ik had hem ook vrij snel in de bus.
Quote
#9
(10 January 2018, 11:55)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 January 2018, 22:25)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heeft er iemand deze al ontvangen? heb de mijne rond kerst besteld, of is deze editie nog niet verschenen en dien ik nog wat geduld te hebben?

Hier geen probleem Roefke, wellicht dat de bezorging naar België iets langer duurt? Stuur Bas anders even een berichtje; hij kan je vast meer info geven.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





heb die link geprobeert ................werkt niet..................dan maar Fb ........................ging het nakijken........................sindsdien nog steeds geen nieuws...........
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kala magazine zomer 2024 komt er aan! Ger 2 1.013 07 December 2023, 13:31
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2023 komt eraan Ger 2 1.280 10 June 2023, 02:32
Laatste bericht: WillemP
  Griekenland Magazine lente 2023 is uit! Ger 3 1.773 11 March 2023, 16:07
Laatste bericht: janos54
  Kala Magazine zomer 2023 komt eraan! Ger 4 4.218 29 January 2023, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2022 is verschenen Ger 1 1.493 10 June 2022, 13:10
Laatste bericht: Martino
  Griekenland Magazine zomer 2021 is verschenen Ger 2 1.726 11 June 2021, 19:44
Laatste bericht: JohanV
  Griekenland Magazine Lente 2021 is uit! Ger 3 1.828 20 March 2021, 08:04
Laatste bericht: WillemP
  Griekenland Magazine herfst 2020 is uit Ger 0 1.403 11 September 2020, 20:25
Laatste bericht: Ger
  Kala magazine nu ook digitaal verkrijgbaar Ger 1 2.067 29 May 2020, 08:58
Laatste bericht: Ger
  De Griekse Gids Glossy (zomer 2020) is uit! Ger 3 3.024 19 January 2020, 15:22
Laatste bericht: jjohn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)