Vervoer,transport naar/van Kreta
#1
Ik zit er over te denken om af en toe weer wat te vervoeren naar voornamelijk Kreta. Ik plaats dit nu om te kijken of er interesse is. Ik heb dit in het verleden met veel plezier gedaan ,wellicht is er nog steeds belangstelling voor. Het gaat voornamelijk om klein huisraad e.d. Ik hoor het graag indien er belangstelling is.
Ps. Natuurlijk vice-versa.
Quote
#2
Hallo Chris wat een goed idee weer dit te gaan doen. Het is zeker dat we ooit in de toekomst spullen terug willen verhuizen naar Nederland maar hopen dat het nog niet nodig is. Wij zijn dit jaar 2x verhuisd met een volledige inrichting door omstandigheden. We denken dat we nu een fijn huis en plek gevonden hebben. We huren van een Griek en ook dat is afwachten hoe dat gaat. We willen dan niet nog een keer verhuizen naar een ander huis. Dus nu nog niet. In ieder geval succes!!!! We vragen het ook na bij vrienden wie weet een olijfolietransport.
Groeten
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#3
Chris heb je een email-bericht gestuurd. Hoor het wel. zwaaivlag
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#4
(15 December 2017, 19:50)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zit er over te denken om af en toe weer wat te vervoeren naar voornamelijk Kreta. Ik plaats dit nu om te kijken of er interesse is. Ik heb dit in het verleden met veel plezier gedaan ,wellicht is er nog steeds belangstelling voor. Het gaat voornamelijk om klein huisraad e.d. Ik hoor het graag indien er belangstelling is.
Ps. Natuurlijk vice-versa.
Misschien met een 2e chauffeur erbij. Cool
                Kijk eens hier
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Hoi Chris, heel fijn om te horen! Jammer dat het net een week te laat is, gisteren alvast een palet laten versturen met DHL , in mei moet er nog e.e.a. worden verstuurd dus ik hou je wel in gedachten!
Succes
Quote
#6
Goede overweging Chris. We denken er over volgend jaar met de auto naar Kreta te gaan. Wanneer dat door gaat kan ik zelf spullen meenemen. Ik heb een en ander aan apparatuur (oa inductiekookplaat, oven, speakers, etc) dat naar Kreta moet.
Maar anders neem ik contact met je op.
Voor later zeer zeker.
Quote
#7
Goed idee Chris.Ik zal daar in de toekomst graag weer gebruik van maken.
Als er iets is hoor je van me.
Succes.
Quote
#8
Er zijn diverse aanvragen en boekingen voor vervoer van/naar Griekenland. Voor meer info even mailen met verhuizen@reenen.nl
Quote
#9
Goeiemorgen Chris,ik heb nog 2 bananendozen boeken voor Rethimnon  vanaf Rotterdam.Kan je me een emailtje sturen?
 
Mijn emailadres is dashboot2005@hotmail.com
Quote
#10
Eind april ga ik weer met een bestelbus richting Kreta. Er is nog wat ruimte. Ik kan natuurlijk ook wat afgeven tussen patras en Athene. Voor info stuur me een pb.
Quote
#11
Hoi Chris. Heb je gisteren terug gemaild. Heb je vast al gelezen. Groetjes. Perfektbedankt alvast. Big Grin
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#12
Ú2 maart rij ik van Kreta naar Nederland. Heb nog wat ruimte. Pm. voor info.
Ook voor de terugreis is nog wat plek. (15 maart)
Quote
#13
Binnenkort weer transport van Kreta naar Nederland. Ik kan natuurlijk ook wat spullen oppikken op de kop van de peleponesos. (Patras)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Goederen vervoer van en naar Griekenland, Damiaatje 23 16.997 19 October 2022, 17:24
Laatste bericht: Cretenzer
  Container - Transport Markos 24 3.466 10 December 2021, 18:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Transport aantal dozen e.a. naar Thessaloniki DIMIKA 5 1.835 22 October 2021, 11:54
Laatste bericht: Nanny
  Vervoer naar kos Miranda888 0 4.410 02 February 2017, 18:50
Laatste bericht: Miranda888
  Vervoer naar Lefkas of Ioannina Katouna 0 4.513 08 January 2017, 10:48
Laatste bericht: Katouna
  Vervoer naar Peloponnesos pimstrik 0 6.076 27 August 2015, 13:29
Laatste bericht: pimstrik
  Vervoer naar Poros Bertha 2 7.786 23 May 2015, 21:57
Laatste bericht: ATHL
  vervoer naar en van Kreta chris 40 42.995 27 April 2015, 23:26
Laatste bericht: Patmos
  Van Duuren Districenters - Geregeld transport tussen Griekenland en Nederland en v.v. ADO 0 6.697 23 April 2014, 10:51
Laatste bericht: ADO
  Transport Athene naar Amsterdam vlassada 6 9.360 15 May 2013, 19:00
Laatste bericht: chris

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: MichaelK, 1 gast(en)