Op weg naar 2018
#1
Het jaar zit er weer bijna op; de laatste uren tikken weg. Een mooi moment om, zo nét voor het begin van een nieuw jaar, alle forumleden enorm te bedanken voor alle berichten, vragen, antwoorden, leuke anekdotes, tips, foto's en ervaringen die ook het afgelopen jaar weer massaal op dit forum werden geplaatst. Wat een toffe club van Griekenlandliefhebbers zijn hier vrijwel dagelijks aanwezig!

Als forumbeheerder zorg ik slechts voor de 'verpakking' van het geheel in de vorm van de forumsoftware en wat ondersteuning; de inhoud is echter minstens zo belangrijk, zo niet het allerbelangrijkst. Zonder alle input van deze actieve leden zou een forum als Oríste, hoe mooi ook in elkaar geknutseld, geen enkel bestaansrecht hebben.
Oriste wordt met het jaar niet alleen informatiever, maar ook leuker, uitnodigender en gezelliger. Er is inmiddels zelfs sprake van een heuse 'ons kent ons' -familiale sfeer. Voor mij als forumbeheerder ontzettend fijn om te ervaren én reden te meer om er ook in 2018 vol passie mee door te gaan.

Een bijzonder woord van dank aan alle leden die het forum hebben gesteund d.m.v. een donatie, het zij in de vorm van een financiële bijdrage, een leuke attentie en/óf het plaatsen van een banner in de bannerbalk naar hun bedrijf/onderneming, tegen een kleine vergoeding per maand. Het laten draaien van een forum als Oríste kost niet alleen veel tijd, maar er gaan natuurlijk ook de nodige kosten inzitten. Zonder financiële ondersteuning zou ik dit forum nooit online kunnen houden, omdat ik het forum als (weliswaar ietwat uit de hand gelopen Wink ) hobby beheer.

Ik wil dan ook iedereen die zich het afgelopen jaar bij Oriste betrokken voelde, zowel de leden als de ondersteuners, enorm bedanken voor al hun medewerking en begrip, en de hoop uitspreken dat Oriste ook in 2018 hét virtuele kafeneion voor alle Griekenland-liefhebbers blijft.

Ik wens alle Oríste-forumleden een veilige en gezellige jaarwisseling en een in álle opzichten fantastisch 2018 toe!

Καλή Χρονια!
Quote
#2
Jij ook bedankt Ger voor al je inzet en een goed en gezond 2018 voor jou.
Quote
#3
Ook wij wensen jou het allerbeste toe voor 2018 Ger en vooral bedankt voor dit mooie forum.
Tevens aan alle forumleden een gezond 2018 en veel reisgenot.
Viviane.
Quote
#4
Ook voor jou en je familie Ger.
Eng gesond a glécklecht neit Joer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Ger ook jij bedankt, dat we kunnen genieten van dit mooie forum. Hopelijk nog heel lang.
En .... Natuurlijk een goede jaarwisseling en een gezond gelukkig 2018.
Ook voor alle forumleden...
Quote
#6
Ger,

Wensen jouw vooral een gezond 2018 bedankt voor je inzet ! Smile
Quote
#7
Ger, dank je voor al je werk! Het is en blijft het eerste forum waar we info over Griekenland opzoeken!
Voor jou, je familie en natuurlijk iedereen op dit forum: Een goede jaarwisseling en een gezond en Grieks culinair 2018! Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Ger, wij wensen jou, je naaste en alle mede Griekofielen/forumleden het allerbeste voor 2018 en vooral een goede gezondheid!

Als forumbeheerder duimpie doe je het lang niet slecht!  Wij hopen dat je nog lang hiermee door zult gaan. Perfektbedankt

Wij kijken nu al uit naar onze zomervakantie 2018!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#9
Voor iedereen een gezond en reislustig 2018.
Wim
Quote
#10
Iedereen  de beste wensen en een gezond 2018!
Quote
#11
Iedereen een heel goed en gezond 2018 gewenst! 

En Ger, bedankt voor al je inspanningen voor het forum.  efcharisto
Quote
#12
πολυχρονος, καλή χρόνια και πάντα επιτυχίες!

De allerbeste wensen voor 2018 !
Quote
#13
De beste wensen voor 2018 voor iedereen!
Quote
#14
De beste wensen voor 2018, en een gezond en reislustig jaar voor alle Griekofielen!
Quote
#15
Aan allen een voorspoedig en vooral gezond 2018 gewenst.

En speciaal voor Ger: efcharisto
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
Allemaal de beste wensen,ik hoop zelf weer snel op Kreta te zijn,
                   half jan. tot begin feb. in Olga,s pension gerund door Stella van Stella,s kitchen
                   In Rethimnon,Selio 55.
                   
                   Gelukkig is het vandaag droog gebleven in Rotterdam

                   Groeten JVW.
Quote
#17
Bedankt voor al je inspanningen van het afgelopen jaar.
Alle goeds in een goede gezondheid, samen met je familie. Hypocrite
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#18
Ger bedankt voor jou inzet en voor iedereen een gezond 2018.
Quote
#19
Sorry,het adres van Olga`s pension  is Souliou street 55-57 Rethimnon.

 groeten uit Rotterdam.

 JVW
Quote
#20
Ger bedankt en hopelijk kun je dit nog jaren voortzetten.
Voor iedereen de beste wensen voor 2018.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#21
Dank hoor Ger!
En voor iedereen alle goeds voor 2018!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De weg van Perdika naar Agia (Anthousa) papajani 2 2.697 09 August 2012, 20:38
Laatste bericht: papajani

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)