Wandelkaarten Kreta gezocht
#1
goedenavond kretofielen,

Ik ben op zoek naar gedetaileerde kaarten  van Kreta voor een kunstproject.
Ik zoek met name wandelkaarten schaal 1 op10.000 of 25.000.
Ik weet niet of die er zo wieso zijn.Ik wil ze ruilen voor boeken over griekenland e.d.

Mijn telnr is 06 33786533,als je geen gehoor krijg-ik ben een beetje doof,stuur dan een emailtje
naar Jan van Witzenburg,dashboot2005@hotmail.com.

Bij voorbaat dank.

Groeten na de storm uit rotterdam.

JVW
Quote
#2
1:10.000 zal moeilijk worden.
Probeer hier eens.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Anders van Wijngaarden/Pied a Terre op de Overtoom in Amsterdam.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Denk niet dat ze gaan ruilen, want van ruilen komt huilen.
Succes
Quote
#3
kijk ook op deze site van Anavasi: er zijn 6 of 7 wandelkaarten van Kreta beschikbaar, vooral het berggebied (Witte Bergen, Ida en Dikti).

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=2&map_type=3&area=6
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#4
Heb je al `s geprobeerd te googlen met "wanderkarten Kreta"?
Johannes
Quote
#5
goedemiddag,bij de zwerver heb ik al gekeken,ook bij wanderkarten,blijft over discovery on foot.

Ik kan mij herrinneren dat ik in het verre verleden eens een wandelkaart heb gezien in de Youth hostel in
 
Plakias.Ik zal het eens bij een Engels forum proberen.

Groeten uit een rustig Rotterdam.

JVW
Quote
#6
Neem even contact op met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
zij verzorgen veel wandeltochten vanuit Rethymno, mogelijk kunnen zij je wel aan kaarten helpen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)