Fodelianakis olijfolie                 
Hotel Corfu stad
#1
Hallo Oriste leden,

Ik ben op zoek naar een hotel(letje) voor één nacht in Corfu stad. Nu heb ik al een hele avond gespendeerd aan het zoeken op internet, maar niets gevonden waar mijn hart sneller van ging kloppen Wink . Heeft er iemand ervaring met een hotel in deze mooie stad? Het is voor ons ter overbrugging: we komen vroeg in de avond aan en vertrekken de volgende dag naar Paxos. Heeft iemand tips voor ons?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Het arcadion hotel op een hele mooie en goede locatie uitkijkend op het oude fort , Bella Venezia aan het plein, Locandiera in de oude binnenstad.
Deze hotels zijn qua ligging heel erg mooi en makkelijk omdat ze in of tegen het mooie centrum aan liggen met alle taverna's cafe etc
Quote
#3
Locandiera is inmiddels geboekt. Dank je wel voor de tips!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
(21 January 2018, 20:28)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Locandiera is inmiddels geboekt. Dank je wel voor de tips!

is een heel mooi plekje!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)