Grieksegids nieuws     
Weerstation Kamares
#1
Mijn nieuw weerstation , Davis Vantage Pro 2 , is sinds enkele dagen eindelijk online .
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Proficiat Jef.
Kunnen we het weer op Kreta op verschillende plaatsen weer een beetje meer volgen
Edgard
Quote
#3
Leuk Jef, proficiat!
Best wel koud op dit moment in Kreta zeg, tussen 4,2 en 11,5 graden maar?
Quote
#4
(26 January 2018, 12:41)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn nieuw weerstation , Davis Vantage Pro 2 , is sinds enkele dagen eindelijk online .
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat is nog een fameuze investering dat je hebt moeten doen. Alvast veel plezier mee. 
Het heeft wel lelijk huis gehouden daar in't zuiden wat we vernomen hebben.
Quote
#5
heel mooi kan ik het weer daar ook bekijken
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Virtuele wandeling op Kreta , van Grigoria naar Kamares Jef Dockx 1 2.187 09 February 2019, 10:31
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)