Blunder van formaat toch?
#1
Quote
#2
haha!! Dat kun je wel zeggen!!!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#3
Haha heeft die reclame maker zitten slapen??
Quote
#4
Ha ha una fatsa, una ratsa en una musika zullen ze wel gedacht hebben.
Quote
#5
Ik zie het al, de maker van het filmpje is gek van Griekse olijfolie waarvan Federer een druppel gebruikt, (daarom die muziek) de Italiaanse is niet te pruimen of ze moeten hem mengen met Griekse.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(16 February 2018, 15:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie het al, de maker van het filmpje is gek van Griekse olijfolie waarvan Federer een druppel gebruikt, (daarom die muziek) de Italiaanse is niet te pruimen of ze moeten hem mengen met Griekse.

2 jaar geleden stond de camion voor Bertoli (en andere) bij ons in het dorp te laden bij het olijffabriek. De Italiaanse chauffeur testte de olijfolie met zo een wit plastieken frommel-bekertje en dronk dit half leeg. 
Na zijn goedkeuring begonnen ze de lading in te pompen.  Big Grin

(16 February 2018, 15:12)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ha ha una fatsa, una ratsa en una musika zullen ze wel gedacht hebben.

Inderdaad Nanny!  Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#7
als ik op Kreta ben koop ik mijn olijfolie bij kennissen, ik ga er met een lege glazen fles van 1 l effe gaan bijtanken, ziet er niet uit, zeer donkergroen, niet helemaal wat je normaal in de winkel vindt, maar ..., oo zo lekker, gewoon wat op brood, mjam mjam . Als ik die man vertel dat wij normaal boter op ons brood smeren wordt hij misselijk !
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#8
ze hebben zo prachtig italianse muziek ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)