Grieksegids nieuws     
Tv kijken via WiFi
#1
"Op Kreta kan ik via VPN Nederlandse tv kijken op mijn iPad. Als ik een monitor koop met WiFi, kan ik dan streamen van de tablet naar de monitor via wifi? Heeft iemand hier ervaring mee?
jackkreta's signatuur Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt voor de link, ik ga het uitzoeken.
jackkreta's signatuur Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Quote
#4
Daarnaast kan het natuurlijk ook via een Chromecast, dan heeft de monitor geen Wifi nodig maar wel een HDMI-aansluiting.......

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(18 February 2018, 10:13)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Daarnaast kan het natuurlijk ook via een Chromecast, dan heeft de monitor geen Wifi nodig maar wel een HDMI-aansluiting.......

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Klopt, maar het liefste kijk ik via WiFi van de iPad naar de monitor zonder Chromecast of Appletv. Ik weet alleen nog niet of dit mogelijk is.
jackkreta's signatuur Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Quote
#6
voor op Kreta ga ik hier eerst in Belgie een receiver aankopen van TV Vlaanderen en ter plaatse op Kreta een schotel installeren. Men heeft mij hier wijsgemaakt dat ik dan alle belgische zenders moeiteloos kan ontvangen. Ben benieuwd
Ervaringen zijn hier zeker welkom, want je hoort van alles hieromtrent.
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#7
Je kan ook NPO1 etc of als je de Ziggo app of Netflix hebt TV kijken in het buitenland. In principe krijg je dan de melding "dit programma is niet beschikbaar in dit land". Dit kan je omzeilen door je IPad te laten denken dat je toch in Nederland bent, door een zgn VPN verbinding aan te leggen. Dit kan heel handig met de OPERA VPN app. Zoek daar maar eens op als je geïnteresseerd bent.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)